Aihe: Lävistykset
1 2 3 4 533 34 35 36 3747 48 49 50 51
morgga
05.04.2008 11:53:01
Kyllä niitä lävistyksiä voi rustoonkin itse tehdä, olen kaksi niitä itselle tehnyt ja muistaakseni 4 tai 5 kappaletta kavereille, kaikki on parantunut. En kyllä tiedä sitten onko joku ihme säkä tapahtunut.
Mutta tällähetkellä löytyy vasemmasta korvasta kaksi rustolävistystä ja oikeassa korvassa on 3 renkaan rivi 2-3mm renkaita. kummassakin korvalehdessä myös n. 10mm tunnelit. Alahuulen kummasakin sivussa on renkaat, bridge löytyy myös. 3,2mm hevosenkenkä löytyy myös nännistä.
BASOJYTÄM
Åryts
05.04.2008 18:38:11

Kyllä niitä lävistyksiä voi rustoonkin itse tehdä, olen kaksi niitä itselle tehnyt ja muistaakseni 4 tai 5 kappaletta kavereille, kaikki on parantunut. En kyllä tiedä sitten onko joku ihme säkä tapahtunut.

Joo, no kyllähän sitä nyt voi lävistyksiä tehdä itse vaikka perskankkuun, mut eiköhän tässä nyt ollut kyseessä se, kuinka kannattavaa tai "vaarallista" tommonen itse tekeminen on.
On noi lävistykset välillä semmosia oikkuja ihan asiantuntijankin tekemänä, etten lähtis ite pisteleen minnekään.
Pardon me, but I'm off to play the grand piano!
Horatius-87
12.05.2008 16:43:06
Joo no nyt on sitten vihdoin tökkästy. Tuohon ruston ja korvanlehden väliin. Ihan hyvin itse lävistäminen sujui, katsoos nyt kuinka paranee. Apteekista neulan ostin ja kaveri tökkäs. En ennen tiennyt että ne neulat on niin teräviä. Jessus.
"Jotkut ovat uskovaisia, mutta onneksi minä olen materialisti."
pampukarhu
28.06.2008 14:42:48
Vuosien odotuksen jälkeen sain vihdoinkin hommattua itselleni inverse navelin. Kyllä on hieno :)
pyllykakkamunatissi.
Seba
28.06.2008 15:56:16 (muokattu 28.06.2008 15:56:32)

Kymmenisen vuotta sitten tuli toinen nänni täräytettyä läpi. Tuossahan tuo vielä on.

Tarkoitus oli laittaa molemmat samalla, mutta oli vähän kylmä, ja nänni ihan kovana, niin kipu oli aika viiltävä ja jäi toinen laittamati :)

Tuttua tatuointisetää vituttaa kun se ei saa mua sattumaan vaikka minne hakkais ja kuinka lujaa, niin olen luvannut että jos se haluaa nähdä kun iso mies itkee, niin teetän sillä toisen nännin lävistyksen jos joskus sellaisen teen :)

Lupasi tehdä ilmaiseksi siitä ilosta että mua sattuu :)

Reilu kaveri..
Carvel
03.07.2008 02:27:51
Kymmenisen vuotta sitten tuli toinen nänni täräytettyä läpi. Tuossahan tuo vielä on.

Tarkoitus oli laittaa molemmat samalla, mutta oli vähän kylmä, ja nänni ihan kovana, niin kipu oli aika viiltävä ja jäi toinen laittamati :)

Tuttua tatuointisetää vituttaa kun se ei saa mua sattumaan vaikka minne hakkais ja kuinka lujaa, niin olen luvannut että jos se haluaa nähdä kun iso mies itkee, niin teetän sillä toisen nännin lävistyksen jos joskus sellaisen teen :)

Lupasi tehdä ilmaiseksi siitä ilosta että mua sattuu :)

Reilu kaveri..

No on se kovaa poikaa, eihän sua voi sattua...
pardy
03.07.2008 17:35:45

Kyllä se vaan sattuu niin maan saatanasti. Onneks tuli ite otettua molemmat kerralla ni ei tarvinu myöhemmin ihmetellä.
Seba
03.07.2008 21:49:29

Ei tatuointi satukkaan.
Nännin lävistys sattui niin perkeleesti että meni pupu pöksyyn ja toinen jäi ottamati.
päänahka
04.07.2008 17:38:44 (muokattu 04.07.2008 17:38:57)
Kävin toissapäivänä ottamassa kulman takas ja tänään alahuuleen piikin. Nyt on naama valmis. Seuraava on sitten kai se frenum...
Up and down, that's how energy stays alive.
Soniija
07.07.2008 11:05:17

Kaksi molemmissa korvissa. Aiemmin oli oikeassa korvassa kolme, sen kolmannen olin silloin joskus aiemmin tehnyt itse nuppineulalla ja sisulla. Sehän tietenkin tulehtui, mutta silti olisi vielä tarkoitus joskus ottaa uusi lävistys korvaan... Kasvolävistyksiä en oikein suosi ihan siksi, että ne eivät ole järin siistin näköisiä.
Carvel
11.07.2008 19:11:11
Nännin lävistys sattui niin perkeleesti että meni pupu pöksyyn ja toinen jäi ottamati.

Tämän tiedän mutta tatuoinnista en.
Seba
12.07.2008 18:49:11

Tämän tiedän mutta tatuoinnista en.

No mut nyt kun alkaa ikää riittämään niin käy kokeilemassa :)
Tukka-aave
07.08.2008 15:17:51
Korvissa oikeassa yksi ja vasemmassa neljä, joista kaksi tein ite, eihän niistä kauniita tullu, umpeen menevät, jos korut ottaa pois. Silmienväliin tuli otettua reilu vuosi sitten Body CTRLssä. Ensikorun vaihto vähän venähti ja tämä on nyt vähän tällee uloskasvanut. Kolme viikkoa taaksepäin otin septumin samassa liikkeessä. Se oli ainut, jonka lävistysoperaatio sattui ja josta tuli verta.

----Help, miten saan mitat tappimallista lävistyskorua varten?
Joskus tuli mietittyä, et lasketaanko siihen pituuteen tapin koko pituus pallojen sisällä olevan osan kanssa vai pelekästään se osa mikä näkyy, kun pallot on kiinni tapissa vai jotenkin muuten :S
how can i be a pelican
päänahka
07.08.2008 16:16:49
----Help, miten saan mitat tappimallista lävistyskorua varten?
Joskus tuli mietittyä, et lasketaanko siihen pituuteen tapin koko pituus pallojen sisällä olevan osan kanssa vai pelekästään se osa mikä näkyy, kun pallot on kiinni tapissa vai jotenkin muuten :S

Vain näkyvä osa lasketaan.
Up and down, that's how energy stays alive.
Jeltz
08.08.2008 12:28:16
Viikko sitten tuli rei'itettyä vasen korva. Nyt roikkuu siinä 14/2mm hevosenkenkä. Ennestään samassa korvassa on puolisen vuotta ollut 1,2mm anti-helix.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Dutteri
01.09.2008 18:24:05
Kuka hyvä lävistää Kuopiossa ja missänpäin Kuopiota?
Ring My Bell! Treenipäiväkirja
Ze Kink
02.09.2008 17:17:52
Fak, piti tänään mennä vihdoin ottamaan kieleen ja huuleen, mutta tietenkin nukuin niin myöhään, ettei tässä enää ehdi. No, huomenna sitten.

Kauankos teillä meni kielilävistyksen kanssa, että pystyi puhumaan ja syömään ihan normaalisti?
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
pussokisu
02.09.2008 18:42:45
Fak, piti tänään mennä vihdoin ottamaan kieleen ja huuleen, mutta tietenkin nukuin niin myöhään, ettei tässä enää ehdi. No, huomenna sitten.

Kauankos teillä meni kielilävistyksen kanssa, että pystyi puhumaan ja syömään ihan normaalisti?

kaksi viikkoa ehkä noin.
en puhu vieläkään normaalisti.
lääh.
Mimi
03.09.2008 08:16:02
Kuka hyvä lävistää Kuopiossa ja missänpäin Kuopiota?

http://www.google.fi/search?hl=fi&a … rcing+kuopio&btnG=Hae&meta=
ja
http://kartat.eniro.fi/
on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)