Aihe: Basson ABC
1 2 3
Hirsimäki
26.05.2008 18:34:32
Itse oon ihan ite omatoimisesti opetellu. Välillä oon netistä jotain kattonu ja opettaja neuvoi vähän alkuun. Harjoittele vaan uusia ja monipuolisia piisejä niin siitä se lähtee.
Sissus saatana!
Seba
27.05.2008 00:13:46

Kyllähän sitä voi ihan itsekseenkin opiskella ja pärjätä ihan hyvin. Itsekään en koskaan ole mitään juttuja sen kummemmin treenaillut, vetänyt vaan fiilispohjalta, eikä vielä ainakaan ole haukuttu, ainakaan suoraan päin naama :)

Ei ole mitään hajua mistään skaaloista saatika sitten niiden nimistä ym ylimääräisestä "turhasta" tiedosta. Uskon kuitenkin aika hiton monta osaavani, vaikka en sitä tiedäkkään mistä puhutaan kun kaikkia hienoja nimiä käytetään...

Silti olen kyllä eri mieltä siitä etteikö kannattaisi treenata paljon ja opiskella teoriaakin jos haluaa kehittyä hyväksi. Toisto on opintojen äiti, ja kun tarpeeksi sotain tiettyjä skaaloja junnaa menemään niin että vituttaa, niin yhtäkkiä huomaakin osaavansa soveltaa niitä kun vaikka bändin kanssa jammailee jotain improjuttuja.

Itse olen ollut aina laiska treenaaman itsekseni, ja se kyllä vähän ottaa päähän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)