Valdemar91 09.05.2008 09:31:14 | |
---|
Morjens! Olen itse vasuri kitaristi ja tältä sivulta löysin paljon hyviä vasureita: http://www.drumcityguitarland.com Tietääkö kukaan onko tää luotettava nettikauppa tai osaatteko suositella, jotain muuta ? Thomannilta tilasin ensimmäisen kitarani, mutta heillä on tois suppea valikoima vasuri hevikitaroita, olen kyllä Rg1570:stä kattellut saksastakin.. Kiinostavat merkit: * Esp/Ltd * Jackson * Schecter * Dean Tv. Valdemar91 ROOOAAAARRGGGHH!!! |
Werde 09.05.2008 10:09:14 | |
---|
Tuo on erittäin luotettava liike. Etsi haulla tietoa mitä muuta huomioonotettavaa liittyy Jenkeistä tilaamiseen. Dead men tell no tales. |
Gramer 09.05.2008 12:07:04 | |
---|
Morjens! Olen itse vasuri kitaristi ja tältä sivulta löysin paljon hyviä vasureita: Kiitoksia linkistä! Ehdoton plussan paikka. Näitä vasurilinkkejä vaan lisää :) Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
Tuo on erittäin luotettava liike. Etsi haulla tietoa mitä muuta huomioonotettavaa liittyy Jenkeistä tilaamiseen. Onx sulla itselläs kokemusta tästä firmasta? kun lähetin heille s-postia niin he vastasivat näin: Payment accepted by Bank Wire transfer , Western Union OR Money Gram Transfers only I need your complete address to get a transportation quote You would need to pay Duties and OR Taxes also. Saatte suomentaa vapaasti. :) ROOOAAAARRGGGHH!!! |
mvirta 12.05.2008 12:25:49 | |
---|
Onx sulla itselläs kokemusta tästä firmasta? kun lähetin heille s-postia niin he vastasivat näin: Payment accepted by Bank Wire transfer , Western Union OR Money Gram Transfers only I need your complete address to get a transportation quote You would need to pay Duties and OR Taxes also. Saatte suomentaa vapaasti. :) -Sun pitää lähettää rahat tilisiirtona tai sitten ton Western Unionin kautta. -Laita meille täydellinen osoitteesi niin silloin vasta pystytään sanoon paljonko rahdit tulee olemaan -Sä sitten makselet mahdolliset tullit ja verot, ne ei ole meidän ongelma Shut Up 'n Play Yer Guitar |
Kjukka 12.05.2008 12:26:46 | |
---|
Onx sulla itselläs kokemusta tästä firmasta? kun lähetin heille s-postia niin he vastasivat näin: Payment accepted by Bank Wire transfer , Western Union OR Money Gram Transfers only I need your complete address to get a transportation quote You would need to pay Duties and OR Taxes also. Saatte suomentaa vapaasti. :) Maksaa voit joko pankin tilisiirrolla tai Western Unionin tai Money Gramin maksumääräyksillä. Kai tosiaan otat sen huomioon että sun pitää maksaa EU-alueen ulkopuolelta ostetuista tavaroista niiden suomeen saapuessa tulli (~3,7% arvosta) sekä arvonlisävero (22% arvosta)? Eli jos nyt tilaat vaikkapa 1000 dollaria maksavan kitaran jonka toimituskulut suomeen ovat 150 dollaria, eli yhteensä noin 750 euroa, joudut lisäämään hintaan nuo verot ja tullit, jolloin lopullinen hinta on suunnilleen 950e. |
Valdemar91 12.05.2008 13:07:11 | |
---|
OK. Kiitti :) ROOOAAAARRGGGHH!!! |
Nacher 12.05.2008 17:11:13 | |
---|
Itselläni myös hyvää kokemusta Beyer's Musicista. Saksasta löytyy, ja ovat myyneet ainakin minulle reilusti alle T-kaupan hintojen ja pienillä postikuluilla. |