Aihe: American Idol 2008
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Sävis
06.05.2008 11:57:34
näinpä. sitä paitsi pikku-davidissa on jotain suuressa määrin limaisen ärsyttävää. liian muka-herttainen, kukaan ei oikeasti voi olla noin muovisen söpö olemukseltaan.

Eikun se nimenomaan ei ole muovisen söpö. Mun mielestä ainakin vaikuttaa ihan aidosti vähän ujolta pikkupojalta. Kirvoittaa hymyn aina mun kasvoille. Mutta mä toisaalta oonkin tällanen lässynlää.
Leper Messiah
06.05.2008 13:32:23 (muokattu 06.05.2008 13:34:29)
Archuleta kyllä ärsyttää vähän täälläkin päin hieman. Ehkä siksi, että hymyillessään se näyttää sellaiselta vajaaälyiseltä koiranpennulta.
David Cook sais kyllä mun puolesta voittaa, se tuntuu vetävän aina niin hyvin.

Niin ja Brooke alkaa pikkuhiljaa ärsyttää, vois opetella ne sanat. Tai ainakin paikata paremmin kuin keskeyttämällä biisin.
Menisit sinä kasvamaan ja olemaan jollekulle pienemmälles besserwisser. -ngli
JTL
06.05.2008 20:45:30

Carlyn sitten menivät ja tiputtivat. Rupeaa kyllä jo vähän kyrsimään kun Brooke ja Castro vieläkin sinnittelevät siellä vaikka on huomattavasti huonompia laulajia kuin monet jo pudonneet. Etenkin tuo Brooke alkanut oksettaa. :|

Toivoisin, että David Cook vie voiton.
SKULLFUCKER -> http://skullfucker.kypara.net/
Flash
12.05.2008 11:00:39

(AC)DC vetää kokoajan niin tasaisen hyvin, että ansaitsisi kyllä voittaa. Ei nuo muut vielä mukana olevat tyypit oikein vakuuta...
Live Music Is Better!
jazzmies
12.05.2008 12:37:28
(AC)DC

Ai sitäkö se AC tarkoittikin siinä mailassa, kelasin A.C. niinku Anal Cu*t?
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
Flash
12.05.2008 12:51:55

Ai sitäkö se AC tarkoittikin siinä mailassa, kelasin A.C. niinku Anal Cu*t?

No mitä lie tarkoittaa, mutta takissa oleva AC oli ainakin AC/DC fontilla tehty. :)
Live Music Is Better!
Johnny Buzz
18.05.2008 19:56:36

No tippuhan se Jason Castro vihdoin. Todella surkeesti veti kyllä eilen.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstabin debyyttialbumi Primitive Communication nyt kaupoissa.
hapan
18.05.2008 19:59:17
Haha, veti vielä ton lopetusbiisinsä läskiks tossa. Oikea meno!
Johnny Buzz
18.05.2008 20:02:10

Se on varmastikin molemmat Davidit sitten finaalissa.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstabin debyyttialbumi Primitive Communication nyt kaupoissa.
Juugeli
18.05.2008 20:21:15

Kyllä mie tykkäsin vielä eilisestä Mr. Tambourine Manista. Mutta joo, eihän se noiden muiden tasoa ole. Tai no, David Archuletahan nyt on ihan käsittämättömän ärsyttävä kersa, mutta osaahan sekin laulaa. Syeshan ja Cookin pitäs olla finaalissa, mutta eiköhän ne Davidit oo. Joka kerta ku Archuleta lopettaa laulamisensa, niin saa minuutin odottaa, että Randyn ääni voi alkaa kuulumaan "I LOVE YOU DAVID!1"-huutojen alta.
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
papitsu
18.05.2008 23:11:04
Tai no, David Archuletahan nyt on ihan käsittämättömän ärsyttävä kersa, mutta osaahan sekin laulaa.

Kyllähän se osaa laulaa, mutta saatana kun pitää niitä hienoja melodioita vetää siihen jenkkityyliin kierrellen ja kaarrellen ja koristellen todella tyylitajuttomasti. Siis eilisestä Love Me Tenderistäkään vetänyt kuin pari ensimmäistä nuottia kohdilleen ja sitten alkoi jo vetämään ihan kuin eri biisiä. Ja kaikki vaan kehuu. En ymmärrä yhtään.

Cook saisi voittaa.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
arc
18.05.2008 23:16:38
Kyllähän se osaa laulaa, mutta saatana kun pitää niitä hienoja melodioita vetää siihen jenkkityyliin kierrellen ja kaarrellen ja koristellen todella tyylitajuttomasti.

Jos haet jotain nu-rnb lurittelua, joka juontaa pitkälti juonensa bluesin pentatonisesta soitinimproilusta, niin musta toi on vielä siitä aika kaukana. Tuo on tommonen Wondermainen tiettyjen vaihtoehtonuottien tunkeminen tuttuihin melodioihin, ja se on ihan mielipideasia, notta tykkääkö siitä vai ei.

Koko elämäni oon harrastanu musiikkia ja alalla kouluni käynyt, ja musta se improo tyylikkäästi. Notta turha noita juttuja faktana on esittää
hapan
18.05.2008 23:18:55
Notta turha noita juttuja faktana on esittää

Sama kääntäen sinnepäin, vaikka kuinka koet koko elämäsi musiikkia tehneesi, ei toisten kommentteja tartte ottaa faktoina.
bedlam
18.05.2008 23:28:58 (muokattu 18.05.2008 23:30:31)

Nythän on jopa kahtena viikkona tippunut ihan oikeat, väärässä järjestyksessä vain. Yllättävän pitkään Jason pelkällä olemuksellaan pyristeli mukana.

Syesha oli mun suosikkeja jo alkukarsinnoissa, mutta nythän tuo viimeviikkoina on vasta repäissyt ihan tosissaan uudelle tasolle.

Toisaalta ymmärrän, että se Archuletan kiemurtelutaiturointi ärsyttää, mutta mun mielestä tältä kersalta se tulee aika hiton luontevasti. Se liruttelu tuntuu niin helpolle, että olisi helppoa kuvitella sen tulevan ihan lennossa improvisoiden. Ja osaksi se varmaan tuleekin. Jos taustabändi vaihtaisi vahingossa sävelaskeleen väärään suuntaan kesken biisiä, niin tää varmaan luikertelisi perässä ilman yhtään virheääntä. Sille se melkeen vaikuttaa.

Mutta Cookin levyn mää näistä ekana ostaisin. Mun mielestä eilisessä ohjelmassa kukaan ei valitettavasti tuonu mitään uutta vain ittestään esiin.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
arc
19.05.2008 00:12:35
Sama kääntäen sinnepäin, vaikka kuinka koet koko elämäsi musiikkia tehneesi, ei toisten kommentteja tartte ottaa faktoina.

Tottakai ne otetaan jos niitä ei perustella. Argumentoinnin alkeita
hapan
19.05.2008 00:16:53
Tottakai ne otetaan jos niitä ei perustella. Argumentoinnin alkeita

Eikä oteta, jos lukee tekstiä m.netissä. Sisälukutaidon alkeita.
arc
19.05.2008 00:18:44 (muokattu 19.05.2008 00:18:57)
Eikä oteta, jos lukee tekstiä m.netissä. Sisälukutaidon alkeita.

Ihan rohkeasti klikkaa sitä "Säännöt & Ohjeet" -linkkiä siinä sun atk-ruudussa, ja katso sieltä kohdat 3 & 10.

"Sääntölukutaidon alkeita"

Vieläkö jatketaan?
hapan
19.05.2008 06:47:08
Ihan rohkeasti klikkaa sitä "Säännöt & Ohjeet" -linkkiä siinä sun atk-ruudussa, ja katso sieltä kohdat 3 & 10.

"Sääntölukutaidon alkeita"

Vieläkö jatketaan?

Joo, puhuttiin mielipiteistä, ja sä otat niitä faktoina. Mee vaikka hoitoon, ok? Paina se sun atk-ruutus kiinni ja sillee.
Anonymous-jazz
19.05.2008 11:17:36

Amatöörimäisyys paistoi.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)