BigPapa 05.05.2008 19:09:59 (muokattu 05.05.2008 19:10:46) | |
---|
Ka tällänen löyty paikallisesta divarista. Junior Wells - Messin' With The Kid/ The Chief/ The Profile/ U.S.A. Sessions 1957-1963 Skaboihinkin joskus taas tuun messiin kun jaksan. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
blues guitar 06.05.2008 20:27:17 | |
---|
Ompa vähän osallistujia tässä vaiheessa. En tiedä kehtaako osallistua, kun ei ole varma ehtiikö taaskaan äänestämään. :-( ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
sumuhenkilö 06.05.2008 21:24:39 | |
---|
Johtuneeko keleistä vaiko taustasta, tiedäpä sitä sitten... Kaikella uhallakin pistän vuorokauden lisää osallistumisaikaa. Osallistuminen päättyy siis keskiviikkona 7.5. klo 24. Olosuhteista johtuen menee skaban päättäminen tuonne puolille öin. Kaikki mukaan! :) Se mitä tuleman pitää, pitää tuleman... |
Forest 06.05.2008 21:28:56 | |
---|
Ompa vähän osallistujia tässä vaiheessa. En tiedä kehtaako osallistua, kun ei ole varma ehtiikö taaskaan äänestämään. :-( Olishan se kiva kun sais muutaman osallistujan lisää. Alkaa vissiin olla kohta kesätauko paikallaan, kun ei porukalla ole aikaa/intoa tähän skabaan. Itselläni ainakin kesää kohti soitteluaika jää aika vähiin kun on muutakin harrastelua ihan yllin kyllin. "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Kiljotiini 06.05.2008 21:30:47 | |
---|
Olishan se kiva kun sais muutaman osallistujan lisää. Täältä tulee varmaan vielä yks osallistuja, pelästyin että enkö ehtinykkään vetästä tohon, mutta onneks tuli lisää osallistumisaikaa... 8) No voi turhuuksien turhuus kun on turha turhuus. Rölölöö |
Urmas Potkuri 06.05.2008 23:11:45 | |
---|
Johtuneeko keleistä vaiko taustasta, tiedäpä sitä sitten... Kaikella uhallakin pistän vuorokauden lisää osallistumisaikaa. Osallistuminen päättyy siis keskiviikkona 7.5. klo 24. Olosuhteista johtuen menee skaban päättäminen tuonne puolille öin. Kaikki mukaan! :) Itse kehotit. Ei ole minun vastuullani enää hyvän taustan pilaaminen. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta kun ei ennätä käydä kotonakaan saati sitten "soittaa" juuri mitään. Pääsis eläkkeelle, niin voisi harrastaa...... Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
sumuhenkilö 06.05.2008 23:57:04 | |
---|
Tiedä sitten mistä johtuu, mutta kun ei ennätä käydä kotonakaan saati sitten "soittaa" juuri mitään. Pääsis eläkkeelle, niin voisi harrastaa...... Tää on kyl varsinainen vitsaus. Itselläkin nämä touhut tuppaa jäämään yön puolelle, kun pitää päivästä iltaan laukata toimittamassa arkiaskareita. Kyllä aikaa soittamisen olennaisuuksille tarvitaan. Se mitä tuleman pitää, pitää tuleman... |
sumuhenkilö 07.05.2008 21:33:19 | |
---|
Vuorokauden lisäaikahan on suorastaan villinnyt väen osallistumaan ;) No, ehkäpä seuraava skaba ja tausta innostaa rootsväkeä enemmän. Ja kenties Willien aiemmin ehdottama trio-meiniki tulee silloin kyseeseen... Menen nyt illalla keikalle bändiä kuuntelemaan, joten äänestysketjun perustaminen tapahtunee n. 01:00 - 02:00 paikkeilla. Se mitä tuleman pitää, pitää tuleman... |
rheinone 07.05.2008 23:35:30 | |
---|
Vuorokauden lisäaikahan on suorastaan villinnyt väen osallistumaan ;) Vitsi ku villiinnytti toi veroilmoituksen täyttäminen niin kauhiasti, että piti sutasta jotain tuelta sit kuiteski. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
sumuhenkilö 08.05.2008 01:45:25 (muokattu 08.05.2008 02:06:22) | |
---|
Skaban 24 äänet nyt sitten jaossa. Äänestysaikaa lauantaihin 10.5. klo 18 asti. Riittänee jääkiekon ohella äänestysajaksi tuo. Se mitä tuleman pitää, pitää tuleman... |
Forest 08.05.2008 22:56:55 | |
---|
Olikohan tää soolo tehty useammasta pätkästä tai useammalla eri kitaralla ovelasti blandaten. Tai sitten vuoropuhelua kahdella kepillä. Vai falskaavatko korvani jo näin pahasti.. :) Kyllä taitaapi jo falskata...kelläpä ei... :) Kyllä toi oli oli ihan yks raita yhdellä kitaralla ja plekulla soitettu, mutta sormia käytin välillä plekun apuna. Nyt on kyllä niin kiirettä lauantain alkuiltaan asti, että annoin jo pointsit ilman kommentteja siltä varalta etten ehdi kotiin tietsikan äärelle ennen äänestyksen loppumista. "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
rheinone 10.05.2008 18:34:43 | |
---|
rheinone tuossa jakoi vain 5 pistettä osallistujille... Ne on kuitenkin pisteisiin lisätty itse kullekin (eli kaikille). Noku ne oli kaikki yhtä hyviä vetoja. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
sumuhenkilö 10.05.2008 18:37:51 | |
---|
Noku ne oli kaikki yhtä hyviä vetoja. Jep, näin aattelinkin. Kaikki saa pisteet. Se mitä tuleman pitää, pitää tuleman... |
Johnnycaster 10.05.2008 19:09:00 | |
---|
Kiitos vaan äänestäjille, en mä sitten kesälomaa taidakaan pitää näistä skaboista :) Jos tän jälkeen sitten. Mulla ois tommonen Powerful Stuff henkinen basso&rumpu -tausta, en vaan saa hyviä bassosoundeja aikaan kun käytössä on pelkkä akustinen ja yks toimiva piuha. Mutta kai toi jotenkin kelvollinen on, on siinä ainakin duunia saada se kuulostaan hyvältä paketilta valmiina :) Jos ei 3min kuluessa tuu muita ehdotuksia niin isken uutta skabaa käyntiin. |
rheinone 10.05.2008 19:23:03 | |
---|
Kiitos vaan äänestäjille, en mä sitten kesälomaa taidakaan pitää näistä skaboista :) Jos tän jälkeen sitten. Mulla ois tommonen Powerful Stuff henkinen basso&rumpu -tausta, en vaan saa hyviä bassosoundeja aikaan kun käytössä on pelkkä akustinen ja yks toimiva piuha. Mutta kai toi jotenkin kelvollinen on, on siinä ainakin duunia saada se kuulostaan hyvältä paketilta valmiina :) Jos ei 3min kuluessa tuu muita ehdotuksia niin isken uutta skabaa käyntiin. Go ahead, bro! All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Perhana ku omistais saksofonin ja osais soittaa, toi taustaa huutaa räkästä fonia... Jos suinkin joku haltsaa ton fonitilutuksen niin vois kyllä tuutata meneen. Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi |
stratomaster 12.05.2008 09:47:22 | |
---|
Nyt on Apenaattorilla aivan mahtavat soundit, ja muutenkin maukasta vetoa! Taitaa Budda olla hintansa väärti. |
J.Hollström 12.05.2008 09:48:19 | |
---|
Taitaa Budda olla hintansa väärti. Oon kokeillu tota samaa yksilöä, ja on se kyllä paras vahvistin millä olen soittanut. Mahtava vekotin. |
stratomaster 12.05.2008 14:19:54 | |
---|
Oon kokeillu tota samaa yksilöä, ja on se kyllä paras vahvistin millä olen soittanut. Mahtava vekotin. Pitäis kai testata tuollainen laite joskus, kun noin kerran kehutaan. Mulla on loppujen lopuksi aika vähän omakohtaista kokemusta noista harvinaisemmista high-end-styrkkareista. Kerran mulla oli Rivera R30, jos se sellaiseksi lasketaan. Vieläkin ihmettelen, miksi luovuin siitä. |
apenaattori 12.05.2008 22:16:27 | |
---|
Nyt on Apenaattorilla aivan mahtavat soundit, ja muutenkin maukasta vetoa! Taitaa Budda olla hintansa väärti. Kiitos! Tuo on kyllä ihan uskomaton vahvistin, paluuta ei enää ollut kun testasin sitä ensimmäisen kerran Juccizen luona. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |