Morhange 06.05.2008 14:19:04 | |
---|
Itsekkö myyt vai jossain ale? Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
Ben_D 06.05.2008 14:31:58 | |
---|
Itsekkö myyt vai jossain ale? Anttilassa. http://evincemetal.com/ |
Morhange 06.05.2008 14:43:14 | |
---|
9.90 kpl? Vois käyä hakee kotio ton Gatheringin. Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
Sam Hotman 09.05.2008 21:52:38 | |
---|
Vittu saatana. Tää Formation of the damnation on varmaan paras levy ikinä. Chuckin ääni on aivan täydellinen ja muutenkin levyn soundit ovat täydelliset. HYVIMM JYTISEE!! ''Fuck the Alliance! Fucking die you fucking emo cocksuckers!!'' - CorpseGrinder |
Meadow 09.05.2008 22:12:48 | |
---|
Äxästä ostin Lowin, Demonicin ja The Gatheringin 7,99 €/kpl. |
Tohtori Tonus 09.05.2008 22:12:59 (muokattu 09.05.2008 22:20:54) | |
---|
Vittu saatana. Tää Formation of the damnation on varmaan paras levy ikinä. Chuckin ääni on aivan täydellinen ja muutenkin levyn soundit ovat täydelliset. HYVIMM JYTISEE!! Oikea mielipide! Levyssä ei ole mitään muuta huonoa, kuin The evil has landedin vammaisesti nykivä urheilurumpukomppi. Mielestäni varsinainen rimanalitus Paul Bostaphilta, joka sentään yleensä on hyvin jämäkkä ja tyylikäs rumpali. Sen muutoin aivan loistavan riffin groove teurastetaan aika tehokkaasti :( Mutta siis kuitenkin: eheivvv... mitä uskomatonta TAPPOA, tämähän yltää jo Gatheringin tasolle! Saatan jopa joutua perumaan puheeni sen Opethin levyn suhteen, time shall tell... Jos tästä nyt pitää väkisin joitain yksittäisiä biisejä nostaa toisten yläpuolelle, niin nimibiisi, Afterlife ja F.E.A.R. murhaavat kaikista tehokkaimmin. Ja siksi onkin huolestuttavaa, että Ben_D:n settilistalla ei yhtäkään niistä (eikä muuten Fall of Sipledomeakaan, perkele) ollut, mutta toivossa on kuitenkin hyvä elää ja mitä tahansa saattaa tuurilla tapahtua. Tiivistettynä: Saunassa kuollaan. En malta odottaa. "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Ben_D 09.05.2008 22:16:18 | |
---|
(eikä muuten Fall of Sipledomeakaan, perkele). Liekö koskaan soitettu livenä..en mä ole ainakaan kuullut. http://evincemetal.com/ |
Tohtori Tonus 09.05.2008 22:26:45 | |
---|
Liekö koskaan soitettu livenä..en mä ole ainakaan kuullut. No höh, siinä tapauksessa sen kuuleminen voi Saunassakin olla aika nihkeätä. Sehän olisi vallan täydellinen live/pittausbiisi - ja ylivoimaisesti parhaimpia Testamentin ralleja muutenkin - kaikessa ylitsevuotavassa raakuudessaan. Lienenkö yksinäni mielipiteeni kanssa, vai miksiköhän sitä ei ole koskaan soitettu? "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Ben_D 09.05.2008 22:33:24 | |
---|
Lienenkö yksinäni mielipiteeni kanssa, vai miksiköhän sitä ei ole koskaan soitettu? Siks kun siinä levyllä on DNR, Down For Life ja Three Days In Darkness ;) http://evincemetal.com/ |
Meadow 09.05.2008 22:39:56 (muokattu 09.05.2008 22:40:05) | |
---|
Fall of Sipledome on kieltämättä yksi ankarimmista biiseistä, mitä on tullut koskaan kuultua. Ihan uskomaton finaali The Gatheringille. |
Tohtori Tonus 09.05.2008 22:44:09 | |
---|
Siks kun siinä levyllä on DNR, Down For Life ja Three Days In Darkness ;) No mutku mutku mutku... Tykkibiisejähän nuokin ovat (DNR ja 3 Days... jopa ihan siellä oman all-time-favorite-listan kärkituntumassa), mutta kyllähän se Fall of Sipledome menisi hyvin siinä samassa imussa. Ei kait kolme biisiä per levy mikään raja ole, varsinkaan kun on Gatheringista kyse :) Soittaisivat vaikka vähän nopeammin että mahtuu mukaan ;) "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Niklodeus 10.05.2008 09:54:52 | |
---|
Sis tämä The Formation Of Damnation on parhautta! Jyrisee kyllä helvetin hienosti, ei mikään turha levy ollenkaan. Jos jollakin ei vielä ole niin heti ostamaan ---->. GROM !!
- Conan The Barbarian |
KurtCobain 10.05.2008 10:34:25 | |
---|
On toi uusin aika kovaa mättöö alusta loppuun, ja sen takia ei tee tästä levystä todellakaan mun lempilevyä. Mun oma suosikkini on toi More than meets the eye tällä hetkellä jotenki hemmetin kova biisi meinaa :D huonot puolet levyssä on jossai kohtaa ku laulussa alkaa kuulua sitä örinää nii ei kyllä pysty. Se nimikko biisi olis iha vitu kova rässi biisi mutta ku se örinä alkaa nii ei helvetti ei sitä pysty :D Itekkin oon tonne Saunaan menossa tsekkaan nii mikkäs Testamenti levyt kannattais ton uusimman lisäks ostaa et tietäis vähä noita biisejä mitä kuulee keikalla? |
Sam Hotman 10.05.2008 11:13:08 | |
---|
On toi uusin aika kovaa mättöö alusta loppuun, ja sen takia ei tee tästä levystä todellakaan mun lempilevyä. Mun oma suosikkini on toi More than meets the eye tällä hetkellä jotenki hemmetin kova biisi meinaa :D huonot puolet levyssä on jossai kohtaa ku laulussa alkaa kuulua sitä örinää nii ei kyllä pysty. Se nimikko biisi olis iha vitu kova rässi biisi mutta ku se örinä alkaa nii ei helvetti ei sitä pysty :D Itekkin oon tonne Saunaan menossa tsekkaan nii mikkäs Testamenti levyt kannattais ton uusimman lisäks ostaa et tietäis vähä noita biisejä mitä kuulee keikalla? Osta kaikki. ''Fuck the Alliance! Fucking die you fucking emo cocksuckers!!'' - CorpseGrinder |
Lauri0 10.05.2008 11:44:59 (muokattu 10.05.2008 11:45:15) | |
---|
The Legacy tai/ja The New Order. (´_`)p |
Niklodeus 10.05.2008 12:16:06 | |
---|
On toi uusin aika kovaa mättöö alusta loppuun, ja sen takia ei tee tästä levystä todellakaan mun lempilevyä. Mun oma suosikkini on toi More than meets the eye tällä hetkellä jotenki hemmetin kova biisi meinaa :D huonot puolet levyssä on jossai kohtaa ku laulussa alkaa kuulua sitä örinää nii ei kyllä pysty. Se nimikko biisi olis iha vitu kova rässi biisi mutta ku se örinä alkaa nii ei helvetti ei sitä pysty :D Itekkin oon tonne Saunaan menossa tsekkaan nii mikkäs Testamenti levyt kannattais ton uusimman lisäks ostaa et tietäis vähä noita biisejä mitä kuulee keikalla? Oikeastaan Practice What You Preach, Souls Of Black, Low ja The Ritual. Aika tasapainoisesti kyllä joka levyltä tuossa settilistassa kappaleita eri levyiltä. GROM !!
- Conan The Barbarian |
Ben_D 10.05.2008 13:06:02 (muokattu 10.05.2008 13:06:36) | |
---|
Oikeastaan Practice What You Preach, Souls Of Black, Low ja The Ritual. Aika tasapainoisesti kyllä joka levyltä tuossa settilistassa kappaleita eri levyiltä. Tosta listasta puuttuvalta klassikko Legacylta keikalla soitetaan 4-5 biisiä. http://evincemetal.com/ |
Hyvä ja kova on levy! Skolnick laittaa kovin hienosti, mutta kuinkas muutenkaan..? Levy vaatii vähän sisäänajoa. Aluksi tuntu, että no eihän tää nyt mikään gatheringi ihan ole.. mutta kun muistelee niin kyllä se gathering sai itellä sellasen ultimate levy leiman parin vuoden kuuntelun jälkeen, vaikka olikin saat..an hyvä levy heti ilmestyessään. Pettymystä tietysti löytyy, pessismisti kun ollaan: samaa digitaali säröö lähes joka raidalla kuten esim. megadödin uudella levyllä. Ottaa päähän, kun esim vertaa kitaroita still deadlyyn (mutta still deadly onkin itelle sellanen referenssi soiton ja saundien puolesta). Samaa porua kannuista, joka oli odottettavissa, heti kun sneapin nimi tuli esiin ekan kerran ko levyä odotellessa. Posti Patella kun yleensä on ollu, ainaki rubinin kanssa, tosi kovat rumpuraidat (joka filli ja komppi ihan just oikeet niille kuuluviin kohtiin ja saundit on lunnollisen raa'at.) Nyt on mielikuvitus soitosta jätetty jotenki pois ja saundit on binäärilukuja. Kaikesta tästä huolimatta =) levy on soinut kovin paljon (obzeni päässy takaisin levykoteloon!) ja se tuntuu vain paranevan kokoajan. Erityisesti viimenen raita maistuu, ehkä tietynlaisen erilaisuuntensa takia. Ja moneen kertaan mainittu Billyn ääni on parasta mitä tältä osastolta löytyy. Hienot piisirakenteet, riffit ja harmoniat. Hyvä hyvä. Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla. |
Ben_D 10.05.2008 13:45:10 | |
---|
Onneksi levy ei ole Gathering 2, vaan mukana on tuulahdus kasarimeininkiä harmonioineen ja melodioineen. Viimeinen biisi on tehty eräälle tuntemalleni henkilölle...jos kuuntelette sanoja niin aika rankkaa tilitystä ;) http://evincemetal.com/ |
Sebek 10.05.2008 14:08:04 | |
---|
Mitäs mieltä olette tuosta First Strike Still Deadly uusinta-versio-kokoelmasta? Onko tutustumisen arvoinen vai perehtyykö ennemmin noihin alkuperäisiin versioihin? |