Kailis 30.04.2008 11:51:43 | |
---|
No en mää sitten kuuntele, jos siitä ei saa muut tykätä. :P No sinä saat kuunnella. Tulee muuten aika paljon Muse mieleen tuosta Blankosta. Vähän aikaa sitten oli pari Lapko-Placebo. |
Pieni rumpalipoika 30.04.2008 11:52:26 | |
---|
Tosta linkistähän sen näkee. Jakke on pirun kova rumpali, mutta en kerro siitä kellekään kun sitten kaikki tykkäis siitä ja se ei olis enää sama juttu. Pistin Pisaroina Ilmassa levyn nyt soimaan ja soundit tuohon clippiin nähden 100% paremmat. Muutama niin kuningasbiisi että tulee tippa linssiin. Eikös se Jakke soita nykyään myös Blanko bändissä? http://www.myspace.com/blankoband Joo soittaa. Ja soittaa monissa muissakin. Joku jaska-porukka on missä se vetää ja jossain välissä se tuuras aika usein Ylanderin orkassa. Ratakselta on muuten tulossa kohtapuoliin ihan vitun kova musavideo. Kannattaa pysyä taajuuksilla. Rummut nurin ja nussimaan! |
markkuliini 30.04.2008 11:53:51 | |
---|
No sinä saat kuunnella. Tulee muuten aika paljon Muse mieleen tuosta Blankosta. Vähän aikaa sitten oli pari Lapko-Placebo. Kiitti! Kuuntelen myöhemmin illalla bissen kanssa, mutta nyt lähden ihan omaksi iloksi soittelemaan pariksi tuntia. Erittäin nastaa vaihteeksi soitella just sitä mitä vain haluaa, eikä vain opetella JOTAIN BIISEJÄ!!!!)!!I"# :D Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea. |
Kailis 30.04.2008 11:58:00 | |
---|
Kiitti! Kuuntelen myöhemmin illalla bissen kanssa, mutta nyt lähden ihan omaksi iloksi soittelemaan pariksi tuntia. Erittäin nastaa vaihteeksi soitella just sitä mitä vain haluaa, eikä vain opetella JOTAIN BIISEJÄ!!!!)!!I"# :D Tätä olen itse joutunut tekemään hyvin pitkään. Jammailu yksin on kivaa. Eilenkin keksin ihan pimeitä mutta toimivia komppeja. Rytmilajit jotenkin että basarilla vitosia, vasemmalla kädellä nelosia ja oikealla kädellä kolmosia. |
Analuuk 30.04.2008 14:52:11 (muokattu 30.04.2008 14:52:27) | |
---|
Tosta linkistähän sen näkee. Jakke on pirun kova rumpali, mutta en kerro siitä kellekään kun sitten kaikki tykkäis siitä ja se ei olis enää sama juttu. Pistin Pisaroina Ilmassa levyn nyt soimaan ja soundit tuohon clippiin nähden 100% paremmat. Muutama niin kuningasbiisi että tulee tippa linssiin. Eikös se Jakke soita nykyään myös Blanko bändissä? Näin Blankon kuukausi sitten Libertessä ja olin kyllä vaikuttunut. Rumpalin soitto myös näytti aivan hemmetin tyylikkäältä. Sehän on koko homman Alfa ja Omega. http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y |
Kailis 30.04.2008 16:06:53 | |
---|
Näin Blankon kuukausi sitten Libertessä ja olin kyllä vaikuttunut. Rumpalin soitto myös näytti aivan hemmetin tyylikkäältä. Sehän on koko homman Alfa ja Omega. Hyvä tuo sunkin vanha bändi oli. Sääli ettei ole enää toiminnassa. |
Analuuk 03.05.2008 21:28:08 (muokattu 03.05.2008 21:29:24) | |
---|
Hyvä tuo sunkin vanha bändi oli. Sääli ettei ole enää toiminnassa. Haha, no kiitos! Uudet bändit, uudet kujeet! Tänään Aino ( www.ainomusic.net) Kankaanpäässä Ravintola Oivassa, Lintu taas julkaisi toissa päivänä uuden sinkun www.myspace.com/lintuband Sorry, Offtopic... http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y |
Vic Firth 08.05.2008 16:58:14 (muokattu 08.05.2008 16:58:37) | |
---|
Vieläkö puhutaan virveleistä? Enhän mä näistä mitään tiedä, mutta ostin tän Pearlin MMX:n t-kaupasta alennusten aikaankun vanha oli niin hirveä. Pakko vaan sanoa että osuin vähintäänkin oikeaan ratkaisuun. Tämä helmi toimii kyllä vireessä kun vireessä ja ataccccia löytyy niin pirusti. Keikoilla soitan humppaheviä tai muuta raskaampaa ja kotona groovailen holtittomasti. Sama virveli (puinen) käytössä joka paikassa ja aina löytyy oikea soundi. Suosittelen. Vähintäänkin loistokas keskitason virppa. Ja mikä parasta, itsehän maksoin siitä 235€ ;) Ja nimenomaan tässä on kans sitä all-aroundia.:D |
Kailis 08.05.2008 19:48:37 | |
---|
No nyt olen päässyt ruuvailemaan Rogers Dyna-Sonicia. Vitsi on snarekoneiston lisäksi siinä, ettei siinä ole lainkaan snarebediä. Tämä mahdollistaa löysän vireen alakalvolla, ja rummusta saa paljon syvyyttään läskimmän soundin. Kun pitää maton vireen suht kireänä mutta niin että se koskee juuri ja juuri kalvoon, se ei demppaa alakalvoa läheskään niin paljon kuin perinteinen systeemi. Toimii myös kireällä alakalvon vireellä. Mielestäni hyvinkin allround. |
eino mutku 09.05.2008 10:07:03 | |
---|
Vieläkö puhutaan virveleistä? Enhän mä näistä mitään tiedä, mutta ostin tän Pearlin MMX:n t-kaupasta alennusten aikaankun vanha oli niin hirveä. Pakko vaan sanoa että osuin vähintäänkin oikeaan ratkaisuun. Tämä helmi toimii kyllä vireessä kun vireessä ja ataccccia löytyy niin pirusti. Keikoilla soitan humppaheviä tai muuta raskaampaa ja kotona groovailen holtittomasti. Sama virveli (puinen) käytössä joka paikassa ja aina löytyy oikea soundi. Suosittelen. Vähintäänkin loistokas keskitason virppa. Ja mikä parasta, itsehän maksoin siitä 235€ ;) Ja nimenomaan tässä on kans sitä all-aroundia.:D Näin on, en voi ymmärtää ihmisiä jotka eivät halua ostaa ko. virveliä esim. torilta :) kalamies#23 >-)))>
joo justiinsa joo |
Kailis 09.05.2008 13:41:38 | |
---|
Näin on, en voi ymmärtää ihmisiä jotka eivät halua ostaa ko. virveliä esim. torilta :) Niin, useimmat kun tietävät että uuden on saanut 235:llä eurolla, joten pyyntösi 220 on aika kova. Minusta. |
eino mutku 09.05.2008 14:41:05 (muokattu 09.05.2008 14:41:34) | |
---|
Niin, useimmat kun tietävät että uuden on saanut 255:llä eurolla, joten pyyntösi 220 on aika kova. Minusta. Ymmärrän logiikan, mutta se on mielestäni täysin väärä. Nimittäin... Tavaran arvohan pitäisi määritellä sen ominaisuuksien mukaan, ei sen mukaan mitä edellinen ostaja on siitä maksanut. Silloinhan minua rangaistaan hyvistä kaupoista, kun taasen itse toivon, että sekä minä että seuraava omistaja voivat tehdä hyvät kaupat laatutuotteesta. Jos pyytäisin Yamahan vastaavasta 220, hinta olisi monien mielestä enemmän ok, vain sillä perusteella, että Thomann ei ole myynyt niitä halvalla. En ole tämän järjenjuoksun kannalla. Win-Win tilanteeseen pitää aina pyrkiä. Munsta tuo virveli on mulle sen arvoinen, ja mielummin sitten pidän sen, kun ei ole pakko myydä. Sitä paitsi, voihan sitä tilata sen uuden Thomannilta. Jaa, eipä voikaan. :) Tämä siis tarina hintapyynnön takana. Toivottavasti selvensi. Ei tässä ahneutta ole tarkoitus harrastaa, kohtuullisuutta korkeintaan. kalamies#23 >-)))>
joo justiinsa joo |
Hakki 09.05.2008 14:46:08 | |
---|
Niin, useimmat kun tietävät että uuden on saanut 235:llä eurolla, joten pyyntösi 220 on aika kova. Minusta. Sama tuli mieleen mullakin, kun kaikki tietää että T-kauppa möi noita puoli-ilmaseksi. Mutta onko se myyjän vika? On tuo silti laatusnare josta kehtaa pyytää rahaa. Toisaalta jos virpan käypä arvo on oikeasti laskenut niin sitten tuo hinta on liian korkea. while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com |
Kailis 09.05.2008 14:59:35 (muokattu 09.05.2008 15:00:05) | |
---|
Maksoin uuttavastaavasta 14"x5" Tempuksesta Yamaha koneistoineen 220 euroa. Pelkän rungon hinta 808 Canadan taalaa. Multa on kyllä hukassa nyt jotain... http://www.tempusdrums.com/lndex.html |
eino mutku 09.05.2008 15:01:51 | |
---|
Maksoin uuttavastaavasta 14"x5" Tempuksesta Yamaha koneistoineen 220 euroa. Pelkän rungon hinta 808 Canadan taalaa. Multa on kyllä hukassa nyt jotain... http://www.tempusdrums.com/lndex.html Viritysavain? kalamies#23 >-)))>
joo justiinsa joo |
Pieni rumpalipoika 09.05.2008 16:19:39 | |
---|
Viritysavain? Eiku pullonavain, höhlä. Rummut nurin ja nussimaan! |
No sultahan sais varmaan ostettua avaimen, riittääkö 50 euroa? Eino mutku, hyviä rumpukauppoja vaan... |
hansakemanelius 09.05.2008 21:36:16 | |
---|
Niin, useimmat kun tietävät että uuden on saanut 235:llä eurolla, joten pyyntösi 220 on aika kova. Minusta. Tuon ohjehintahan oli tuplasti kalliimpi ja uudemman mallin saa tänä päivänä vielä kalliimmalla http://www.thomann.de/fi/pearl_165_mmp_14x55_snare_drum_b.htmMinullakin on tuollainen MMX ja se on ehdottomasti 220:n arvoinen. Jos tuosta mennään alaspäin niin ollaan jo Millenium-hinnoissa ja MMX on sentään ammattilaisille kelpaava peli. Olisi aivan eri tilanne jos tuollaisen voisi jostain ostaa uutena 235:llä tai 255:llä eurolla mutta kun ei voi, vai onko Kailis kerännyt varastoon..? Joo nej .... |
hollmi-5 09.05.2008 21:42:22 | |
---|
Aina saa "sieltä ja sieltä" hirmuisen halpaan hintaan jotain. OK ja kiva, mutta tosiasiassa halpaa hintaa saa joskus jopa epäillä. Oli eräskin herra, joka osti tonnin arvoisen virvelin reilusti alle markkinhinnan. Käytetty kun oli, niin myyjän "mint" oli todellisuudessa 6/10, rumpu osittain viallinen ja eipä edes se malli, jota oli myymässä. Joskus nämä uusien poistoerätkin sotkevat hintoja. Kaupallehan se on voittoa, kun sisäänostettu erä on maksanut kaikki kustannukset, myydään vaikka euron kappale. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jupi57 09.05.2008 22:01:49 (muokattu 09.05.2008 22:06:37) | |
---|
Ei tässä ahneutta ole tarkoitus harrastaa, kohtuullisuutta korkeintaan. No myyppä minulle tuo 602:esi hankintahintaansa, niin tiedän kuinka vilpitön olet ja tietävät muutkin. Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |