Aihe: 1-kanavaista nuppia?
1 2 3
BaldieFarman
08.05.2008 15:51:07
Osaako joku neuvoa, että onko tällä pallolla olemassa nuppia, joka olisi 1-kanavainen, hyvä soundinen (clean) sekä "söisi" efektipedaaleja hyvällä ruokahalulla? Olen yrittänyt kovasti metsästää ja eipä ole juurikaan tullut vastaan.. Laney GH50L ehkä? Ei ole väliä, toimiiko putkilla vai trankuilla, kunhan nuo kriteerit jotenkin täyttyisi.. Löytyisikö jopa alle 1000€?
Om du vill ha köttbullar... Say YEAH!
DZN
08.05.2008 15:56:26
Miten VHT Deliverance kävisi? Voi olla hitusen kalliimpi mutta olisi sitten aika maukas peli.
Aka. Dino and 6077dino
Wespa
08.05.2008 16:00:58
No onhan niitä ykskanavaisiakin nyt vaikka mitä. Jos clean tosiaan riittää niin mites olis vaikka wanha Hiwatt?
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
kojones
08.05.2008 16:03:56
No onhan niitä ykskanavaisiakin nyt vaikka mitä. Jos clean tosiaan riittää niin mites olis vaikka wanha Hiwatt?

Tonnilla ei ihan taida saada...
Morhange
08.05.2008 16:11:29 (muokattu 08.05.2008 16:11:56)

Eikös Peaveyn Windsor ole ykskanavainen. Niin muistelisin. Tosin taitaa olla liian halpa! ;)
Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista!
BaldieFarman
08.05.2008 16:16:04
Toi windsor on käyny myös mielessä... Mites sen laatu ja soundi noin muuten? 300€ ja rapiat epäilyttää...

Niinkun näkyy... on noi oikeasti "hyvät" vaihtoehdot aika lailla yli sen tonnin:)
Morhange
08.05.2008 16:23:33

Kerran kävin sitä testaan ja kyllä se 3-5min rämpyttelyllä ihan hyvältä vaikutti. Mutta ihmettelen kans tuota halpaa hintaa..?
Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista!
Estranged
08.05.2008 16:27:00 (muokattu 08.05.2008 16:30:53)
Kerran kävin sitä testaan ja kyllä se 3-5min rämpyttelyllä ihan hyvältä vaikutti. Mutta ihmettelen kans tuota halpaa hintaa..?

Itsekin tänään huomasin T-kaupassa tuon hinnan, eikös tuo aikaisemmin kuitenkin ollut jonkun 400-500, suurinpiirtein Valvekingin hinnoissa?

E: Tosiaan sitäkin piti sanoa että soundslive.co.uk:sta lähtee suhteellisen halvalla Marshallia, Vintage Modern 707e , JTM45 758e ja JCM800 1100e, jos nuo nyt tarpeita vastaa edes?
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris
Wolfie
08.05.2008 18:10:12
Carlsbro TOP-100 kuulostaa vahvistimelta sinun makuusi. Kannattaa tutustua.
Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita...
Simo78
08.05.2008 18:49:21
Osaako joku neuvoa, että onko tällä pallolla olemassa nuppia, joka olisi 1-kanavainen, hyvä soundinen (clean) sekä "söisi" efektipedaaleja hyvällä ruokahalulla? Olen yrittänyt kovasti metsästää ja eipä ole juurikaan tullut vastaan.. Laney GH50L ehkä? Ei ole väliä, toimiiko putkilla vai trankuilla, kunhan nuo kriteerit jotenkin täyttyisi.. Löytyisikö jopa alle 1000€?

Oma vahvistin oli korjauksessa, niin tuolla Laneylla soitin yhen keikan, ihan hyvä vahvari. Tossa on tuo oma särö, minkä saa kanavan vaihtajalla päälle. Cleanistä kanavasta saa kevyttä rosoa, mitä itse käytin saamaan tapaan kuin omassa marsussa--> Laneyn omalla säröllä sai ihan hyvää soundia, mutta kun ei ollut kanavanvaihtajaa enkä jaksanut yhen keikan takia ostaa...
Guildfinger
08.05.2008 19:08:50
Torillahan on TOP 50 combo 450 EUR! Kaappi vaan myyntiin, jos jää tarpeettomaksi. Tuurilla Hiwatin voi saadakin tonnilla, jopa alle.
atimoc
08.05.2008 19:33:48

Windsor lähtee itselläni tilaukseen varmaan kuun loppuun mennessä. 330e on aika naurettava hinta, kun siinä samalla saa kätevästi päättärin Podille. Kestävyys voi olla pitkässä juoksussa arvoitus, mutta toisaalta vähemmän noita on ilmeisesti poksunut kuin esim. Valve Kingejä, ja lapinpolttajilta saa vielä kolmen vuoden takuun.
"I think that technique is the tool to express what you have to say, just like vocabulary and grammar. If all you have to say is 'fuck you, blah blah', well, you don't need a lot of words." -Stéphan Forté
kojones
08.05.2008 20:20:29
E: Tosiaan sitäkin piti sanoa että soundslive.co.uk:sta lähtee suhteellisen halvalla Marshallia, Vintage Modern 707e , JTM45 758e ja JCM800 1100e, jos nuo nyt tarpeita vastaa edes?

Ite lähtisin tolla hinnalla kyllä ehdottomasti JTM45:n, vaikken tuota Windsoria oo testannutkaan ei sitä kohtaan hirmuinen luottamus ole.
baba o riley
08.05.2008 21:03:14
Tonnilla ei ihan taida saada...

Kyllä tonnilla voi hattiwatti löytyäkin. joku 80-luvulta
Antti1
08.05.2008 21:05:03
Kyllä tonnilla voi hattiwatti löytyäkin. joku 80-luvulta

Taikka sitten joku Sound City tms.
Tsekkaa studion etenemistarinaa osoitteesta: http://kellar.vuodatus.net/
merirosvokissa
09.05.2008 10:52:14
http://youtube.com/watch?v=VTHrMbNduMo
http://youtube.com/watch?v=FgUsAASKwuE

Käykääpä siitä tsekkaamassa FJA:n modaama Windsori, vaikken ihan tommosta soitakkaan niin aika härskiä soundiahan tuosta irtoaa. Sivuaa kyllä aiheesta tämä sopivasti. En tiiä sitten miten tuo syö pedaaleita. Aika turha viestihän tästä tuli, heh.
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal - Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF
BaldieFarman
09.05.2008 11:12:09
Torillahan on TOP 50 combo 450 EUR! Kaappi vaan myyntiin, jos jää tarpeettomaksi. Tuurilla Hiwatin voi saadakin tonnilla, jopa alle.

Katsos vain... niinpä on. Ainoa vaan että nuppi tosiaan on hakusessa ja toi "yellow face" ei oikein säväytä:)
Dropped C
09.05.2008 11:21:30 (muokattu 09.05.2008 11:21:50)
Hmm, pitäskö ostaa varapassonupiks tollanen Windsor, kun on niin halpa... Syöko se muita putkia kuin EL34? Tosin siihenhän voi laittaa sitten E34L:t että bassot hieman kasvaa, jos ei siis syö 6L6:sia.
Simo78
09.05.2008 11:26:10
OK... mutta mites tuo nyt menee kun sehän on 1-kanvainen mutta siinä on ilmeisesti joku gain switch-mahdollisuuus? Eli kun spedusta polkaset, niiin kanava ei vaihdu, vaan se laittaa potikasta säädetyn määrän verran gainia siihen puhtaan päälle? En tiedä, olenko aivan pihalla, mutta näin olen sen käsittänyt.

Kyllä käsitit juurikin oikein! Normaalilla kanavan vaihtajaspedulla, saat siis tuon toiminnon käyttöön. Eli se on periaatteessa säröpedaali rakennettuna vahvarin sisään.

Mutta sen cleanit oli siis ilmeisesti ihan ok ja oliko sulla siinä speduja edessä?

Mulla oli edessä bd.2 ja bad monkey! Ja mä käytin tota sillein pikkusäröllä ja boostasin noilla speduilla! Eli low-inputissa ei säröä ja high inputista tulee "pikkusäröä". Ja sillä Laneyn omalla säröllä pystyy myös boostaamaan, ja varmaan olisin niin tehnytkin, jos olisi ollut se kanavanvaihtaja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)