Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 524 25 26 27 2858 59 60 61 62
wrshredder
09.05.2008 00:05:28 (muokattu 09.05.2008 00:06:07)
Munkin mielestä paras kuvakulma.

En haluaisi väitellä mielipideasioista, mutta eihän toi voi olla mitenkään paras kuvakulma :D
Ensinnäkin täydessä vauhdissa kuva sumenee melkoisesti ja eihän risteyksestä mennessä ees näe tuleeko joku kylkeen?

e: hemmetin hieno kuvakulma kylläkin. Tulee itsekin fiilisteltyä tolla joskus..
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
Jormaz
09.05.2008 00:08:45
ja eihän risteyksestä mennessä ees näe tuleeko joku kylkeen?

No sit noustaan autosta ulos ja ammutaan tuulilasiin tuuletusreikiä.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
wrshredder
09.05.2008 00:12:03
No sit noustaan autosta ulos ja ammutaan tuulilasiin tuuletusreikiä.

Eiss..
Oot kyllä mieees.

Se on muuten kyllä todella komiaa kun taksimatkan kattelee ikkunasta ulos. Kaupunki tuntuu todella elävältä..
Tosin kännissä jos menee niin mulla bugitti kuva jotenkin :/ ,tuli ihan psykedeelinen..
wrshredder
09.05.2008 00:19:38 (muokattu 09.05.2008 00:21:28)
Tän takia mulla ei peli oikeen etene. Kun pitäis mennä aloittamaan tehtävä niin mä innostun tönimään jengiä ja se yltyy sitten ammuskeluksi ja sitten paetaan poliisia ja sitten käydään syömässä. Ja tämän voi tarvittaessa toistaa monta kertaa.

Ja sitten joskus palaa käämit ihan totaalisesti kun joku törttöiliä ajaa autolla päälle just tärkeässä kohtaa ja pitää upottaa tähen koko haulikon kudit putkeen.. Tiedän tunteen.

Miksei muuten autoilijat tee äkkijarrutusta jos juoksee autotielle auton eteen? Eikö se olisi normaali reaktio?
McNulty
09.05.2008 09:44:04 (muokattu 09.05.2008 09:48:02)
Ainoo mikä autolla ajamisesta vois vähän purnata on kamerakulma.

Sitähän saa säädettyä tatista/nännistä samalla kun ajaa..

Niin tai siitä Xbox-painikkeen vasemmalla puolella olevasta back-nappulasta saa vaihdettua koko kamerakulmaa... autoahan voi ajaa esim. nokkapelti-näkymästä.

Miksei muuten autoilijat tee äkkijarrutusta jos juoksee autotielle auton eteen? Eikö se olisi normaali reaktio?

Kyllähän he jarruttavat (ja pelästyvät ratissa), mutta kuten olet huomannut... ei kaikkien autojen jarrut ole luokkaa Brembo Racing :) Siispä keula kolahtaa ikävästi polville. Myös pedestriaanit reagoivat hit- tai "hit'n'run"-tilanteisiin.
Dunga
09.05.2008 09:46:03
Yleensä jos kamera on vittumaisesti auton suhteen, näpäytän oikeanpuoleista tattiohjainta niin kamera palaa auton taakse.

Minusta tuo kamera on kyllä ihan siedettävä ajettaessa, sisällä ahtaissa tiloissa olisi vähän parantamisen varaa.
Accidento bizarro - tutto morto.
wrshredder
09.05.2008 12:41:53 (muokattu 09.05.2008 12:42:15)
Kyllähän he jarruttavat (ja pelästyvät ratissa), mutta kuten olet huomannut... ei kaikkien autojen jarrut ole luokkaa Brembo Racing :) Siispä keula kolahtaa ikävästi polville. Myös pedestriaanit reagoivat hit- tai "hit'n'run"-tilanteisiin.

Hmm. Joo kyllä ne musta hidastaa, mutta usein liian myöhään. Haluaisin mielummin sellaista "liinat kiinni ja väistöliike" reagointia.
Tämä siis pikatiellä. Pitää kyllä testata tämä vielä tänään..
Swan
14.05.2008 18:53:38
Voi hittolainen, ne on aika pitkällä tän homman kanssa: http://www.gtafinland.fi/

On tosin pelkkä modi, joten peli ei muutu kuin pinnallisesti.
Once Lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
Lauri0
15.05.2008 17:05:39

Osaako kukaan sanoa mistä ihmeestä GTA IIssa löytää sen tankin? Oon nyt pari päivää kierrelly siellä täällä, enkä löydä.
obiwan
15.05.2008 17:16:04 (muokattu 15.05.2008 17:17:09)
Osaako kukaan sanoa mistä ihmeestä GTA IIssa löytää sen tankin? Oon nyt pari päivää kierrelly siellä täällä, enkä löydä.

http://memphyst.tripod.com/gta2_1.html#Tank%20#1
http://memphyst.tripod.com/g2_pictures/downtown.jpg

Ykköskaupungista. Tai sit otat 6-tähden wantedit ja yrität parhaasi:)
Lego
15.05.2008 22:49:35
Nojoo tulihan se vihdoinkin tilattua että pääsee edes jotain peliä tahkoamaan läpi.. Aika pitäis kyllä kuluttaa järkevämminkin, kuten festarisetin läpi opetteluun, mutta eikös tämä nyt sellaisen nysväämisen hakkaa? ;)
jp8000
11.06.2008 20:36:10

Sain tänään tilaukseni, ps3 ja GTAIV, ja pittää sannoo, että ompas peli muuttunu paljon!
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
Hetfield
11.06.2008 20:51:49

San Andreasta olen viime kuukaudet pelaillut jonkun verran. Vähän aikaa sitten löysin sen triathlon-kisan, harvinaisen vittumainen oli. Pyöräilyosuudessa ei ollut mitään jakoja muilla, mutta muuten oli karmeata tuskaa. Tänään vihdoin voitin sen. Hyvä peli kyllä, vaikka wanhahan se jo nykyään on.
I quit the band... Now I just play with myself.
Joees
11.06.2008 21:38:30
San Andreasta olen viime kuukaudet pelaillut jonkun verran. Vähän aikaa sitten löysin sen triathlon-kisan, harvinaisen vittumainen oli. Pyöräilyosuudessa ei ollut mitään jakoja muilla, mutta muuten oli karmeata tuskaa. Tänään vihdoin voitin sen. Hyvä peli kyllä, vaikka wanhahan se jo nykyään on.

Tuossa triathlonissa ei silleensä oo ongelmaa vaikka uidessa saattaakin jäädä kärjestä kun tietää että fillarilla saa kyllä kiinni. Sen sijaan ongelmat tulee mulla aina siinä juoksussa. Ikinä en oo voittanut sitä reilusti, eli aina oon joutunut vauhdista mätkimään ohi juoksevia kilpailijoita turpiin. :-D
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
slipkorn
11.06.2008 21:52:07 (muokattu 11.06.2008 21:52:22)
Tuossa triathlonissa ei silleensä oo ongelmaa vaikka uidessa saattaakin jäädä kärjestä kun tietää että fillarilla saa kyllä kiinni. Sen sijaan ongelmat tulee mulla aina siinä juoksussa. Ikinä en oo voittanut sitä reilusti, eli aina oon joutunut vauhdista mätkimään ohi juoksevia kilpailijoita turpiin. :-D

Tuo juoksuosio on kyllä harvinaisen ärsyttävä. 20 minuuttia temponut pitkin karttaa ja joku mulkku juoksee ohi siinä lopussa.

Silloin ammutaan porukkaa. Singolla.
waskikaarme
11.06.2008 22:15:30
Missäs moinen thriatlon-kisa on? Antakaapas jelppiä tuohon "grove 4 ever"-tehtävään, eli tuon Carlin pitäis velipoikansa kanssa mennä vaatimaan parikin aluetta itselleen Ballaseilta. Ekan alueen saan yleensä vallattua, mutta toisen kanssa yleensä kuollaan. Olenko vain auttamattoman huono, vai olisiko tuohon jotain kikkaa?
Ottaa muuten päähän, kun toinen on toisen vankilassa istumisen aikana saanut aikaan vaikka mitä ja tilaisuus olisi vähän parempiinkin ansioihin kuin pelkästään jengin kanssa tuhertaessa, niin eiköhän tämä fläski velipoika halua asua siellä pirun slummissa ja uhitella toisille samanmoisille.
Does the name Doctor Pavlov ring a bell?
jp8000
11.06.2008 22:23:06

Missäs moinen thriatlon-kisa on? Antakaapas jelppiä tuohon "grove 4 ever"-tehtävään, eli tuon Carlin pitäis velipoikansa kanssa mennä vaatimaan parikin aluetta itselleen Ballaseilta. Ekan alueen saan yleensä vallattua, mutta toisen kanssa yleensä kuollaan. Olenko vain auttamattoman huono, vai olisiko tuohon jotain kikkaa?
Ottaa muuten päähän, kun toinen on toisen vankilassa istumisen aikana saanut aikaan vaikka mitä ja tilaisuus olisi vähän parempiinkin ansioihin kuin pelkästään jengin kanssa tuhertaessa, niin eiköhän tämä fläski velipoika halua asua siellä pirun slummissa ja uhitella toisille samanmoisille.

Samalla tavalla kuin doberman-tehtävä.
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
Hetfield
11.06.2008 23:54:35 (muokattu 11.06.2008 23:55:45)

Näin se oli. Luulin jo voittoa ennen, että on aikalailla pakko mättää ohijuoksevia turpaan voittaakseen, mutta tänään vihdoin tuli semmoinen suht niukka voitto reilulla pelillä. Muutin hieman taktiikkaa, uinnissa semmoisia spurtteja välillä vaan, ettei heti alkuunsa päästä sitä väsymään. Pyöräilyssä saa helposti etumatkaa, mutta juoksuosuus oli silti aika perkuleen tiukka. Helvetti mikä tehtävä.

Tuo juoksuosio on kyllä harvinaisen ärsyttävä. 20 minuuttia temponut pitkin karttaa ja joku mulkku juoksee ohi siinä lopussa.

Silloin ammutaan porukkaa. Singolla.

Tell me about it. Huhhuh, meinasi hieman eilen palaa kiinni, kun neekerinpirulainen juoksee lopussa ohi ja voittaa ehkä 1,5m:llä. Se ei kauaa kerinnyt palkintorahoistaan nauttimaan =P
I quit the band... Now I just play with myself.
slipkorn
11.06.2008 23:54:54
Missäs moinen thriatlon-kisa on?

http://www.gta-sanandreas.com/faq/index.php

The Triathlon Event is called "Beat The Cock!" and can be found next to the lighthouse on Santa Maria Beach or on the beach at Fishers Lagoon ONLY on a Saturday or Sunday.

Santa Maria Beach on siis tuo Los Santosin uimaranta ja Fishers Lagoon tämän kuvan (http://img85.imageshack.us/img85/8568/safehouses2na.png) oikean yläkulman kylän rannalla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)