Les Fender 08.05.2008 18:40:33 | |
---|
Vahvennukseen tais olla Eppu Normaaleilla se ylimääräinen PA, jota käyttivät Euroviisuissa toissa vuonna. Tokkopa sillä enää mitään käyttöä ole niiden firmassa. Onks toi se minkä ne mielestään makso kahdesti? Sit sen vois saada kyl joo tosi kalliilla. "Living is easy with eyes closed!" |
stuugi 08.05.2008 18:48:08 | |
---|
----
http://guitar.pictures.fi/kuvat/
RS93 voittaja :D - rulettaa |
Skyrde 08.05.2008 18:52:26 | |
---|
Anteeksi että kyselin teiltä te tunnutte pitävän hiukan pilkan alaisena. Poika tosiaan kärsiin downin oireyhtymästä ja hän on kaikin puolein iloinen ja postiviivinen elämänsä suhteen mutta hänen elämänsä on 20-30 vuotta lyhyempi kuin terveiden joten siksi haluan antaa hänelle iloa vaikka kalliilla kitaroilla joita hän tahtoo että hän saisi niistä elämänsä sisältöä ja kun kerran on varaa ostaa. Mutta parempi kai kysellä jostain muualta pojan hoitokodissa on eräs nuori kaveri joka tietää kitaroista niin kyselen häneltä. Kiitos kumminkin,. |
bfoc 08.05.2008 18:56:10 | |
---|
Onks toi se minkä ne mielestään makso kahdesti? Sit sen vois saada kyl joo tosi kalliilla. Mun mielestä joo. Sillä voi soittaa kaikkia genrejä kun se on niin monesti maksettu jo, ja hinnankin on vahvistanut kärkäjäoikeus. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
washburn 08.05.2008 18:56:30 | |
---|
Mutta parempi kai kysellä jostain muualta pojan hoitokodissa on eräs nuori kaveri joka tietää kitaroista niin kyselen häneltä. Varmasti hyvä valinta. lahjattomat harjoittelee |
Jole_ 08.05.2008 19:09:55 | |
---|
Laukku tuossa kitarassa tulee mukana. Piuhan ja plektran joutuu ostamaan erikseen, eivät paljoa maksa. Ja kun kerran varaa on niin vahvistimeksi suosittelen vaikkapa jotain tällaista http://www.thomann.de/fi/vox_ad50vt_valvetronix_gitarrencombo.htmitselläni on ja toimii hyvin monessa musatyylissä. Tuossa on sellainen hyvä puoli että ulostulotehoa voi säätää vahvistimen takana olevalla nupilla niin, että kun kotona soittaa ei tarvitse pitää volumea ykkösellä, siinä kun tahtoo saundi vähän kärsiä jos liian hiljasella soittaa. Tuo 50 wattinen voi olla turhan suuri kyllä kotiin, mutta on noita pienempiäkin: 30 ja 15 wattinen. |
llare 08.05.2008 19:19:19 | |
---|
Poika ei kyllä tarvi 6000 euron gibsonia eikä se tee yhtään onnellisemmaksi. Kyllä se on se soittamine mikä ilon tuo, eikä niinkää hintalappu. Toki jos haluat vaan parasta niin go for it, mutta itselle kuulosti vähän hullulta. Ja katto nyt pikkusen noitten yhdyssanojen kans, oliko tossa ekassa viestissä yhtään kirjotettu oikein... |
SARJE 08.05.2008 19:24:16 | |
---|
Entä jos aloittaja oli tosissaan? |
Marzi 08.05.2008 19:52:19 (muokattu 08.05.2008 19:55:29) | |
---|
Tuon hintaisia kitaroita ei kukaan täysjärkinen kysele randomilla missään "muusikko netissä". Haloo. No yhyy. |
bfoc 08.05.2008 20:52:28 | |
---|
Entä jos aloittaja oli tosissaan? Tuskin on. Samallahan sitä luulis 500 SEC-Mersua perushyväksi autoksi, jolla voi opetella ajamaan. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
Skyrde 08.05.2008 21:07:14 (muokattu 08.05.2008 21:07:38) | |
---|
Heh anteeksi nyt mutta olen kyllä ihan tosissani. Ja anteeksi jos en osaa yhdyssanoja ( tulikohan nyt oikein ) mutta olen tavallinen maalais duunari vaan. Tuo Vox voisi olla ihan hyvä tuon Gipsonin vahvistimeksi kiitos sinulle joka suhtauduit vakavasti kysymykseeni ! |
lxi 08.05.2008 21:12:46 | |
---|
No jos ei pätäkästä ole pulaa niin siitä vaan. Erinomaisen soittimen saa kuitenkin jo murto-osalla tuosta hinnasta. |
Skyrde 08.05.2008 21:29:53 | |
---|
No on rahaa ostaa kitara pojalle mutta kovalla työllä olen ne ansainnut. Ihmettelen vaan että onko se tässä nyt se tärkein asia jos mulla on rahaa. Itse kysyin vaan kitaroista. |
Painajaismainen 08.05.2008 21:30:38 | |
---|
No on rahaa ostaa kitara pojalle mutta kovalla työllä olen ne ansainnut. Ihmettelen vaan että onko se tässä nyt se tärkein asia jos mulla on rahaa. Itse kysyin vaan kitaroista. No mutta rahallahan niitä nimenomaan saa. ;) |
Ihmettelen vaan että onko se tässä nyt se tärkein asia jos mulla on rahaa. Itse kysyin vaan kitaroista. Ei siinä mitään, mutta hommaan kannattaa jotain järkeä kuitenkin ottaa mukaan. Tokihan ison hintalapun omaava keppi on yleensä super, mutta 5 kertaa halvemmallakin saa jo todella todella hyvän soittimen kauniilla viimeistelyllä. Ferrarikin on hieno auto, mutta onko se sitten Suomen maanteillä kuitenkaan ihan tarpeellinen..? EDIT: Yritän siis vihjailla, että kävisikö kenties joku halvempikin? Jos ei käy, niin ei sun kannata turhaan kysellä. Kyllä toi sun linkittämä kitara on ihan huippusoitin, mikäli ei kuljetuksessa rähjäänny. Trolli tai ei, niin in the järkipuhe we trust. :) Tsekkaa studion etenemistarinaa osoitteesta: http://kellar.vuodatus.net/ |
mvirta 08.05.2008 21:42:47 | |
---|
Naah, mitäpäs siinä jos poika haluaa '59 Reissuen niin antaa mennä vaan. "Hyvä pelihän se on jos sen irti saa", sanoi (mersusta) eräs vanha kuorma-autoilija jolla olin aikoinani apumiehenä. Eikä se nyt niin mahdottomia maksa, meikän asuntolainallakin niitä saa ripakopallisen. Parasta ehkä vaan soitella Thomannille ja pyytää niitä laittamaan semmoiset setit tulemaan että alkaa humppa soida. Nettisivu sanoo jotta: "Suomenkielisissä yhteydenotoissa kannattaa käyttää osoitetta informaatio@thomann.de tai puhelinnumeroa +49 9546 9223 56" Paketista pitäisi löytyä ainakin kitara, plekuja, piuha, vahvari, viritysmittari ja varakielisetti. rok on! Shut Up 'n Play Yer Guitar |
lxi 08.05.2008 21:46:21 | |
---|
No on rahaa ostaa kitara pojalle mutta kovalla työllä olen ne ansainnut. Ihmettelen vaan että onko se tässä nyt se tärkein asia jos mulla on rahaa. Itse kysyin vaan kitaroista. Se on ilman muuta ensimmäinen asia joka huomion kiinnittää, koska aika harva kutsuu kuuden tonnin soitinta "perushyväksi". Voi muutenkin olla ettei pääse ihan oikeuksiinsa makuuhuonevolyymilla jonkin sillipurkin läpi soitettaessa. |
JOPPA 08.05.2008 22:11:26 | |
---|
Viidentonnin Gibsoni? Eikös se ole aika tosi kallis ekaks kitaraks? Eikös ne "ekat kitarat" oo yleensä jotain 500 ja alle? Mutta uskon että toi Gibsoni on kyllä hyvä ja Micro Cube on kyllä ehkä paras kotivahvistimeks! |
llare 08.05.2008 22:23:51 | |
---|
vielä on pakko kommentoida.. Siis tuolla rahalla saa jo ison merkin tekemän kustomin! En sitte tiedä palveleeko yhtään paremmin, mutta suosittelen vielä miettimään... |
Olli 08.05.2008 22:24:36 (muokattu 08.05.2008 22:29:11) | |
---|
|