hullu_ukko 19.04.2008 19:15:06 | |
---|
Miksi olet laittanut niin monia asioita silmiini? (Että en kykene näkemään selvästi) Kuka on maksanut sinulle siitä että kerrot arvoni? (ja pakenen peloissani) Pelkästään näkeminen on jo ollut minulle rasittavaa. (Mitä oletkaan tehnyt?) Nouseva ääni, terävöityneet hajut, heikennyt näkö. Mitä minun silmissäni on? Pala rikkinäistä lasia? Nytkö minun pitäisi olla polvillani edessäsi? Onko tämä tapasi kertoa, että toinen on löytynyt? Nyt tiedän, että silmissäni on kyynelkaasua. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Kulkunen 19.04.2008 19:21:50 | |
---|
Miksi olet laittanut niin monia asioita silmiini? (Että en kykene näkemään selvästi) Kuka on maksanut sinulle siitä että kerrot arvoni? (ja pakenen peloissani) Pelkästään näkeminen on jo ollut minulle rasittavaa. (Mitä oletkaan tehnyt?) Nouseva ääni, terävöityneet hajut, heikennyt näkö. Mitä minun silmissäni on? Pala rikkinäistä lasia? Nytkö minun pitäisi olla polvillani edessäsi? Onko tämä tapasi kertoa, että toinen on löytynyt? Nyt tiedän, että silmissäni on kyynelkaasua. Katatonia - Teargas Kasvatan myös porsaita. |
hullu_ukko 19.04.2008 19:35:46 | |
---|
Katatonia - Teargas Joo. Jatka. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Kulkunen 19.04.2008 20:02:12 | |
---|
Sananvapaus ei ole kuultavissa Ajatustenvapaus päidemme sisässä Kukaan ei voi suojata yksityisyyttämme Kukaan ei voi auttaa meitä pakenemaan Kaikki elämme tässä sairaudessa, se haisee, mutta kukaan ei valita Imien luontomme kuiviin, luoden tyhjyyden ja surkeutta Demokratian illuusio helposti pureskeltuna ja nieltynä Kieroutunut yhteiskunta on huijannut meidät kaikki mukaan tähän hulluuteen Lasten vapaus elää kadulla Ihmisten vapaus työskennellä pelloilla Kukaan ei voi viedä tätä heiltä pois Ei kukaan, paitsi länsimainen syöpä Muuttaen heidät ylimielisiksi paskiaisiksi Ruokkien heidän keksittyjen tarpeidensa ahnehtimista Väkivallan ja ajattelemattomuuden tauti Tappaa viattomuuden Kasvatan myös porsaita. |
fidZi 20.04.2008 00:17:29 (muokattu 20.04.2008 00:18:19) | |
---|
Rotten Sound - Western Cancer (On muuten hauskaa, kun bändiä kuunneltaessa vokaalit kuulostavat todella usein suomelta. Voi aina kuvitella jotain aivan psykedeelistä oikeiden sanoitusten tilalle.) Méfiez-vous, demoiselles! |
Kulkunen 20.04.2008 10:51:34 | |
---|
Rotten Sound - Western Cancer (On muuten hauskaa, kun bändiä kuunneltaessa vokaalit kuulostavat todella usein suomelta. Voi aina kuvitella jotain aivan psykedeelistä oikeiden sanoitusten tilalle.) Oikea vastaus. Kasvatan myös porsaita. |
fidZi 21.04.2008 11:22:01 | |
---|
Kunnes tunnet murheen et ole nähnyt syvyyksiä jossa olemme olleet Ei vertaista syvyyksille jotka paljastuvat Et kuule mitään jota ei tulisi välittää eteenpäin Saat tuntea karvaan maun kielelläsi vain palataksesi siihen kautta makean tuoksun Kadu, ja se muuttuu tekemättömäksi Olen nostanut itseni jalustalle ja päätynyt tuomioon Méfiez-vous, demoiselles! |
fidZi 23.04.2008 12:54:32 | |
---|
Aika hiljaista on. Annetaan vinkiksi sen verran että kyseinen bändi on suomalainen, ja kyseinen biisi on albumin ykkösraita. Méfiez-vous, demoiselles! |
reos 29.04.2008 11:49:14 | |
---|
Kunnes tunnet murheen et ole nähnyt syvyyksiä jossa olemme olleet Ei vertaista syvyyksille jotka paljastuvat Et kuule mitään jota ei tulisi välittää eteenpäin Saat tuntea karvaan maun kielelläsi vain palataksesi siihen kautta makean tuoksun Kadu, ja se muuttuu tekemättömäksi Olen nostanut itseni jalustalle ja päätynyt tuomioon HUH. Callisto - wormwood biisin nimeä joutu tarkistaan kyl... "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet |
hullu_ukko 30.04.2008 22:59:38 | |
---|
HUH. Callisto - wormwood biisin nimeä joutu tarkistaan kyl... Eiköhän se ollut oikein... Jos pistät uuden niin peli ei jumiudu enempää? :) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
fidZi 02.05.2008 23:20:38 | |
---|
Oli Wormwood. Tuolla intissä olin vähän kiireinen ja sitten vappu tuli eteen, en kerinnyt kuitata. Méfiez-vous, demoiselles! |
reos 07.05.2008 10:26:46 | |
---|
Yöllisen unen siivekkäät seuraajat Tyrannin ahneuden linnakkeen päälle laskeutuvat Heidän Midaan etsinnässä, kuinka monen tulee vielä vuodattaa vertaan Isä Yliluonnollinen, myönnä viimenen tahto, kiitti jee Kuolematon pyörimisliike hiljaisessa ruumiskärryssä Äidin jälkeisten kosmiset hautajaiset Lordi vapauta lohikäärmeet pilviseltä taivaalta Murheemme on oppaamme hengittääksemme heidän vihaa, jee Purppura varjojen lävitse Sureva enkeli räpyttää siipiään Synnin tyhjyys valtaa ja nielaisee Mitättömän miehen surullinen tuhka Kamoon, Ou Jee!! Karma on tuonut sinut meidän luo Ja nyt me soitamme kellojasi Violetti yksisarvinen opastaa minua Menetettyjen enkeleinen laivueelle Oh, Disko supernova tanssi marssilaista bossanovaa Diggailetko sä siitä? Groovataan, Sooninen äidinnussija!!! Sori kun kesti, unohdin ihan täysin että olin tänne kirjotellutkaan, vappu ja vappu... tuossa on ralli, ei ihan kokonaan ja saattaa olla välis sinnepäin. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet |
Ruoste 07.05.2008 12:35:14 | |
---|
Heeey! tämähän taitaapi olla Katedraalin Kosmiset hautajaiset? oli pari tuttua kohtaa tuossa ja piti tarkistaa |
reos 07.05.2008 22:34:17 | |
---|
Heeey! tämähän taitaapi olla Katedraalin Kosmiset hautajaiset? oli pari tuttua kohtaa tuossa ja piti tarkistaa Kyllä, näin se on :) "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet |
Ruoste 07.05.2008 22:51:26 (muokattu 07.05.2008 22:51:51) | |
---|
tämän pitäisi olla melko helppo Tee mitä tahdot mutta älä tule lähelle Et halua nähdä millaista täällä on Syvin kuoppa jonka tulet näkemään Aivan silmiesi edessä - minun sisälläni Maltan mieleni mutta sota on käynnissä pääni sisällä Kaikki elävät olennot ympärilläni näyttää olevan kuolleita Odotan päivää joka tulee nopeammin kuin luuletkaan Kun itsetuntoni ottaa ohjakset ja päästää vereni valumaan Seuraa minua alas niin näet Että itsetuho päästää minut vapaaksi Mitä pidempi matka, sitä kovempi pudotus Ja alhaalla pohjalla tulet näkemään minun ryömivän Maltan mieleni mutta sota on käynnissä pääni sisällä Kaikki elävät olennot ympärilläni näyttää olevan kuolleita Odotan päivää joka tulee nopeammin kuin luuletkaan Kun itsetuntoni ottaa ohjakset ja päästää vereni valumaan |
Rauniotorni 07.05.2008 22:54:14 | |
---|
tämän pitäisi olla melko helppo Tee mitä tahdot mutta älä tule lähelle Et halua nähdä millaista täällä on Syvin kuoppa jonka tulet näkemään Aivan silmiesi edessä - minun sisälläni Maltan mieleni mutta sota on käynnissä pääni sisällä Kaikki elävät olennot ympärilläni näyttää olevan kuolleita Odotan päivää joka tulee nopeammin kuin luuletkaan Kun itsetuntoni ottaa ohjakset ja päästää vereni valumaan Seuraa minua alas niin näet Että itsetuho päästää minut vapaaksi Mitä pidempi matka, sitä kovempi pudotus Ja alhaalla pohjalla tulet näkemään minun ryömivän Maltan mieleni mutta sota on käynnissä pääni sisällä Kaikki elävät olennot ympärilläni näyttää olevan kuolleita Odotan päivää joka tulee nopeammin kuin luuletkaan Kun itsetuntoni ottaa ohjakset ja päästää vereni valumaan Nasum- The Deepest Hole Skin her alive |
Ruoste 07.05.2008 23:19:28 | |
---|
Nasum- The Deepest Hole oikea vastaus tai liian lyhyt kirjoitus |
Takaa kuoleman, pimeyden Maa takana varmasti Pimeä sen taivas, pimeä kuin vihani Monta kertaa nähnyt sen Kuoleman takia joka tuo heidät lähelle Muistoja menneisyydestäni Ja nyt näen velhon Hänen täytyy löytää parannus pimeään alitajuntaani Minun pimeisiin muistoihini kaikesta vihasta kuolleiden yllä Maailma on mennyt Mielessäni kauhu elää Kuolema menneisyydestä Hänen täytyy löytää parannus pimeään alitajuntaani Minun pimeisiin muistoihini kaikesta vihasta kuolleiden yllä Skin her alive |
Lionslicer 10.05.2008 00:03:14 | |
---|
Morbid - My Dark Subconscious Musiikki on hienoimmillaan suorittamista ja kitaransoitto veristä kilpailua paremmuudesta. |
Rauniotorni 10.05.2008 17:54:04 | |
---|
Morbid - My Dark Subconscious Khyl Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Skin her alive |