Cimble 06.05.2008 11:04:52 | |
---|
Hmm, tuli vaan mieleen tuosta menneestä että Millan bändi 3some sai nimensä "kahvipöytä-fantasiastani", ..?!!! Tarkoititko näin? Tarkoitin. En vaan kehdannut sitä laittaa ensin oikein, vaan hiukan taas kaunistelin... :) Tämäkin juttu paljastettiin jo 90-luvulla ja esiinnyin dokumentissa "Mies bändinimien takana". Olet näemmä liian nuori vielä muistamaan maamme "punk rokin" pelastajaa. Hohoohhooooo!!!! Kailis on liian nuori muistamaan että Ripsipiirakka on maamme punkrokin pelastaja!! Ei saakeli, heheheeee!!! Tuossa lauseessa ei oikein mikään pidä paikkaansa. Paitsi tietty se, että Kailis on yleensäkin liian nuori... ;) Ei Venäjältä selviä hengissä... |
Medication 06.05.2008 16:07:54 | |
---|
Lumo, Creamstar, Rautakello, Jere & the Universe, Nerdee, Bitch Alert, Feiled, Maybee, Kaupunginorkesteri, Guava, Il Vaselino, Hannu Savo & Kamiina. Joku näitä yhdistää, mutta kun ei yhtään hoksaa mikä :) |
Ukko 06.05.2008 16:26:35 | |
---|
Hohoohhooooo!!!! Kailis on liian nuori muistamaan että Ripsipiirakka on maamme punkrokin pelastaja!! Ei saakeli, heheheeee!!! Tuossa lauseessa ei oikein mikään pidä paikkaansa. Paitsi tietty se, että Kailis on yleensäkin liian nuori... ;) No ei ainakaan se punkrokin pelastaja. Taisivat esittää enempikin puberteetti-iän näkökulmaa seksiin :) Mutta Kailishan on vielä poikanen iältään. Otetaas taas. |
dixi19 08.05.2008 14:22:37 | |
---|
Mitäköhän Jere & The Universe -bändille mahtaa kuulua? Jätkillä oli aikas mukavia biisejä ja Jerellä sellainen Suomen Ryan Adams -meisinki. Ne kolme julkaistua levyä taisivat tulla aika tahdilla, mutta nyt ei ole kuulunut vähään aikaan enää mitään. anomus.com |
Janus 08.05.2008 14:29:18 (muokattu 08.05.2008 14:31:35) | |
---|
Mitäköhän Jere & The Universe -bändille mahtaa kuulua? Jätkillä oli aikas mukavia biisejä ja Jerellä sellainen Suomen Ryan Adams -meisinki. Ne kolme julkaistua levyä taisivat tulla aika tahdilla, mutta nyt ei ole kuulunut vähään aikaan enää mitään. Biisintekijä-solisti Jeremias Ijäksellä on nykyisin uusi bändi: http://www.myspace.com/jereijasjasusikoiramoi . EDIT: & The Universestä Mikko (gtr) ja Juho (bass) ovat soittaneet alusta asti PMMP:ssä, jossa vaikuttavat edelleen (samoin kuin yhtyeessä http://www.myspace.com/my1stband). Jaska Lukkarinen (drs) taas on soittanut vaikka missä (mm. Värttinä, Dalindéo), viimeisin pesti taitaa olla Kalle Aholan bändissä. |
dixi19 08.05.2008 15:15:14 | |
---|
Biisintekijä-solisti Jeremias Ijäksellä on nykyisin uusi bändi: http://www.myspace.com/jereijasjasusikoiramoi . EDIT: & The Universestä Mikko (gtr) ja Juho (bass) ovat soittaneet alusta asti PMMP:ssä, jossa vaikuttavat edelleen (samoin kuin yhtyeessä http://www.myspace.com/my1stband). Jaska Lukkarinen (drs) taas on soittanut vaikka missä (mm. Värttinä, Dalindéo), viimeisin pesti taitaa olla Kalle Aholan bändissä. Ourait, tänks. Tiesinkin tuon PMMP-yhteyden, vaan olin jo ehtinyt unohtaa. "Ihan kivaa" tuo Jeren uusi matskukin hirveästä nimestä huolimatta :) anomus.com |
Muistatteko semmosta bändiä kun 3some? Eivätköhän ole jo aikoja sitten lopettaneet, mutta hävisivät kuin tuhka tuuleen. Töissä ei viitsi ruveta googlettamaan, kun tulis jotain vähän eri settiä :) |
aikavaikea 08.05.2008 15:26:53 | |
---|
Muistatteko semmosta bändiä kun 3some? Täh? Tossahan noi on sitä edellisen sivun ajan muistelleet. Tai Millaa kai lähinnä. :-D What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument! |
rrroope 08.05.2008 16:32:32 | |
---|
Lumo, Creamstar, Rautakello, Jere & the Universe, Nerdee, Bitch Alert, Feiled, Maybee, Kaupunginorkesteri, Guava, Il Vaselino, Hannu Savo & Kamiina. Joku näitä yhdistää, mutta kun ei yhtään hoksaa mikä :) kaikkia noita on saanut eurolla anttilan laareista. joskus halvemmallakin. Hannu Savo & Kamiina on kyl ihan tykki bändi. "Mä lupasin tehdä niistä... rakkauslaulun. Mä lupasin... Mä lupasin mut mä unohdin..." |
Janus 08.05.2008 17:12:47 (muokattu 08.05.2008 17:19:46) | |
---|
kaikkia noita on saanut eurolla anttilan laareista. joskus halvemmallakin. Hannu Savo & Kamiina on kyl ihan tykki bändi. "Mä lupasin tehdä niistä... rakkauslaulun. Mä lupasin... Mä lupasin mut mä unohdin..." Yhdistää... eiks noista aika moni oo ollut Pokolla / Gaga Goodiesilla? Markkinoinnin jalo taito, ja silleen... EDIT: Ilmeisesti mulla on ollut sisälukutaidossa puutetta, Jere & The Universen perään haikailevien kannattaa tsekata ennemminkin tää osoite: http://www.myspace.com/jereijas |
Swamp9 09.05.2008 20:01:10 | |
---|
Mitäs muuten kävi Sinergylle? En sinänsä bändin musiikista pitänyt, mutta mielenkiintoinen kokoonpanohan bändissä oli lailhoineen, hietaloineen ja latvaloineen. Ja eikös bändin jenkkiläinen (?) naislaulaja seurustellut Alexin kanssa? Eivät taida enää olla yhdessä? Myös Supperheadsin jäsenten myöhemmät vaiheet kiinnostaisivat. Olivat silloin 90-luvun lopulla niin "se seuraava iso suomalainen juttu". Basisti Kimmo Valtanenhan on BMG:llä töissä, hänhän se taisi olla taustapiruna Lordin Euroviisumarkkinoinnin suhteen. Oli mukana myös Popstarsissa. www.myspace.com/theprops |
A.Starving 09.05.2008 20:14:34 | |
---|
Mitäs muuten kävi Sinergylle? En sinänsä bändin musiikista pitänyt, mutta mielenkiintoinen kokoonpanohan bändissä oli lailhoineen, hietaloineen ja latvaloineen. Ja eikös bändin jenkkiläinen (?) naislaulaja seurustellut Alexin kanssa? Eivät taida enää olla yhdessä? Eiköhän toi Sinergy ole ain ollut tommonen sivuprojekti jonka jäsenillä taitaa just nyt olla muutakin tekemistä pääbändiensä kanssa. Kaipa niiltä saattaa jotain matksua joskus tulla jos aikaa riittää. "Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling." |
krautio 09.05.2008 20:20:48 | |
---|
Niin, mitä noille kävi? No, ne sentään saivat jotain aikaan, vaikka ura jäikin lyhyeksi. Pitää muistaa, että nuo mainitut tähdenlennot ovat päässeet ainakin kerran taivaalle. Suurin osa meistä mnettiläisistä ovat tuntematonta harmaata massaa ja sitä tulemme ikuisesti olemaan. Kateus kateus.... t. Köpe "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
lxi 09.05.2008 20:54:13 | |
---|
Kateus kateus.... Nonni, siinä taas se taikasana. Lopetetaan heti kaikki muista muusikoista puhuminen, ettei vain luulla kateellisiksi. |
aikavaikea 09.05.2008 22:00:25 | |
---|
Kateus kateus.... Mitä sä sekoilet? Ainakin mun mielestä pointti on siinä, että muistaa jonkun hyvän jutun menneisyydestä eikä ole kuullut siitä mitään vuosiin ja toivoisi kuulevansa vielä joskus. What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument! |
krautio 09.05.2008 22:08:21 | |
---|
Nööh, pikkuprovoa parin tuopin jälkeen... Itse asiassa pitää sen verran perua/tarkentaa omia puheita, että tämän ketjun keskustelut ovat olleet ihan asiallisia, mutta yleensä esim. tätä aihetta käsittelevät baarikeskustelut ovat kyllä ihan ala-arvoisia. Tavismuusikot tallaa kaikkia vähänkään mainetta saaneita soittajia 100-0 perusteluitta. Eli vähän ohi meni mun viesti. t. Köpe Mitä sä sekoilet? Ainakin mun mielestä pointti on siinä, että muistaa jonkun hyvän jutun menneisyydestä eikä ole kuullut siitä mitään vuosiin ja toivoisi kuulevansa vielä joskus. "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
MaxDamage 09.05.2008 22:40:45 | |
---|
Eiköhän toi Sinergy ole ain ollut tommonen sivuprojekti jonka jäsenillä taitaa just nyt olla muutakin tekemistä pääbändiensä kanssa. Kaipa niiltä saattaa jotain matksua joskus tulla jos aikaa riittää. Kuinkahan paljon Laiholla riittää kiinnostusta ex-vaimon projektiin kun omalla bändillä pyyhkii hyvin... |
Näkä 10.06.2008 12:39:49 | |
---|
Entäs Rock-SM:stä 80-luvulla mieleen syöpynyt pieksämäkeläinen Klunssi, joka pääsi levyttämään CBS:lle singlen "Suomen rytmikkäin mies"? Jerry Sultsina kohtasi Mjölkin, tai jotain. Missä on Klunssi nyt? Klunssin miehistä on 2/3 kuollut. Niillä oli oikeasti hyviä biisejä, eikä se sinkku edustanut bändiä parhaimmillaan. Johonkin saamattomuuteen se levy-diili taisi jäädä. Ja jos Klunssista puhutaan, niin pakkohan se on mainita SÄKÄ! |
s8na 10.06.2008 15:28:31 | |
---|
To/Die/for. Näillä oli ihan hyvä levy tai kaks aikanaan. Mitää tietoo miks lopettivat? "All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver |
Numb 10.06.2008 15:30:51 | |
---|
To/Die/for. Näillä oli ihan hyvä levy tai kaks aikanaan. Mitää tietoo miks lopettivat? Häh? Eihän ne ole lopettaneet. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |