Milkop 06.05.2008 20:58:35 | |
---|
Vai voiko? Käsittääkseni ei. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Parantava_Suru 07.05.2008 19:53:12 | |
---|
ENGL for life! "The thin king is thinking. " |
Vainhaalee 07.05.2008 21:35:10 | |
---|
Siis mikä vittu noita autojen iskareita vaivaa??!! Ne kelluu jotenkin kamalasti, ei autot noin mene. Ja kyllä teidän, että on olemassa Gran Turismot, sun muut simulaattorit jne. Mutta kaikki edeltävät osat (GTA 2 poislukien) ovat olleet siedettäviä. Pitääkin hakea GTA San Andreas kaverilta lainasta ja palata maailman parhaan pelin pariin... Ass Traffic |
Dunga 07.05.2008 21:53:16 | |
---|
Siis mikä vittu noita autojen iskareita vaivaa??!! Ne kelluu jotenkin kamalasti, ei autot noin mene. Ja kyllä teidän, että on olemassa Gran Turismot, sun muut simulaattorit jne. Mutta kaikki edeltävät osat (GTA 2 poislukien) ovat olleet siedettäviä. Pitääkin hakea GTA San Andreas kaverilta lainasta ja palata maailman parhaan pelin pariin... Höhö, en oo huomannut mitään merkittävän häiritsevää autoissa. Kyllä tässä ajaminen on hyvinkin siedettävää munsta. Olen nyt entistä vakuuttuneempi, että tämä on selvästi sarjan paras osa. Juoni ja hahmot ovat varsinkin totaalisesti parempia ja persoonallisempia kuin aiemmissa (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tietysti). Accidento bizarro - tutto morto. |
Estranged 07.05.2008 21:55:48 | |
---|
Minua häiritsee suunnattomasti se että autot lentelevät välillä äärettömän epärealistisesti. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
McNulty 07.05.2008 23:04:10 | |
---|
Käyttäkää taksia jos ette osaa/halua ajella. Itseäni ei ole GTA IV:n autot häirinneet. Ne ovat muutenkin kertakäyttökamaa, joten ei haittaa vaikka jossain vähän kolisee ja pelti on rytyssä. En oikeasti ymmärrä mistä ihmiset burnaavat... sillä ei noissa autoissa niin suurta eroa ole SA:n kanssa. Kenties aavistuksen enempi sitä, ettei joka mutkaan voi ajaa miljoonaa ja jarruja joutuu ihan oikeasti käyttämään. |
Ben_D 08.05.2008 00:11:32 | |
---|
Käyttäkää taksia jos ette osaa/halua ajella. Itseäni ei ole GTA IV:n autot häirinneet. Ne ovat muutenkin kertakäyttökamaa, joten ei haittaa vaikka jossain vähän kolisee ja pelti on rytyssä. En oikeasti ymmärrä mistä ihmiset burnaavat... sillä ei noissa autoissa niin suurta eroa ole SA:n kanssa. Kenties aavistuksen enempi sitä, ettei joka mutkaan voi ajaa miljoonaa ja jarruja joutuu ihan oikeasti käyttämään. Joo..en ymmärrä moista narinaa. Taksit on keksitty ja metro kulkee. Tai kävelkää / juoskaa. Tai uikaa. Ei GTA ole mikään autosimulaattori. Ette vaan osaa. http://evincemetal.com/ |
reino 08.05.2008 00:14:55 | |
---|
Ei helvetti. Kai se on pakko tässä joku päivä käveltävä kauppaan ja ostettava joko Boxi tai PS3. Sen verran syyhyttää tämä uusi GTA. Kallistahan tuo, mutta minkäs teet. ding-dong |
Closure 08.05.2008 02:13:26 | |
---|
Ei helvetti. Kai se on pakko tässä joku päivä käveltävä kauppaan ja ostettava joko Boxi tai PS3. Sen verran syyhyttää tämä uusi GTA. Kallistahan tuo, mutta minkäs teet. Sama. Perkeleen perkele. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Parasite 08.05.2008 10:02:20 | |
---|
Ei helvetti. Kai se on pakko tässä joku päivä käveltävä kauppaan ja ostettava joko Boxi tai PS3. Sen verran syyhyttää tämä uusi GTA. Kallistahan tuo, mutta minkäs teet. Mulla on nyt ekaa kertaa elämässä ruvennut kutkuttamaan konsolin hankkiminen, ei vaan millään raaskis ostaa pelkästään yhden pelin takia. Ehkä sitä pitää jaksaa odotella sinne syyskuuhun 2023 kun GTA IV julkastaan PC:lle. "Blessed are the cheesemakers" |
wrshredder 08.05.2008 11:17:00 | |
---|
Mulla on nyt ekaa kertaa elämässä ruvennut kutkuttamaan konsolin hankkiminen, ei vaan millään raaskis ostaa pelkästään yhden pelin takia. Ehkä sitä pitää jaksaa odotella sinne syyskuuhun 2023 kun GTA IV julkastaan PC:lle. No osta sitten monen pelin takia. Ota selvää kumman konsolin hankinta olisi sopivampaa sinulle ja kummassa olisi enemmän pelejä joista pidät. Niin ja tosiaan autoissa ei ole mitään vikaa. Jos ajaminen on hankalaa niin suosittelen rekkaa. Se pysyy tiellä. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Rattata 08.05.2008 11:28:21 | |
---|
Käyttäkää taksia jos ette osaa/halua ajella. Itseäni ei ole GTA IV:n autot häirinneet. Ne ovat muutenkin kertakäyttökamaa, joten ei haittaa vaikka jossain vähän kolisee ja pelti on rytyssä. En oikeasti ymmärrä mistä ihmiset burnaavat... sillä ei noissa autoissa niin suurta eroa ole SA:n kanssa. Kenties aavistuksen enempi sitä, ettei joka mutkaan voi ajaa miljoonaa ja jarruja joutuu ihan oikeasti käyttämään. Näin o. Mun mielestä se on vaan hauskaa kun auto ei mene kuin kiskoilla. Käkkärin käyttöä on joutunu oikein kunnolla harjottelemaan. Jos mä haluan pelata autosimua niin se on sitten ihan joku toinen peli. Ainoo mikä autolla ajamisesta vois vähän purnata on kamerakulma. |
Parasite 08.05.2008 11:38:54 | |
---|
No osta sitten monen pelin takia. Ota selvää kumman konsolin hankinta olisi sopivampaa sinulle ja kummassa olisi enemmän pelejä joista pidät. No eihän se tietysti sen kummempaa ole. Toistaiseksi tosin ei ole mitään väliä kumpi olisi parempi vaihtoehto kun rahatilanne on mitä on... Ehkä kun kesäks päässy taas vääntämään duunia voi katella tarkemmin. "Blessed are the cheesemakers" |
Ben_D 08.05.2008 12:24:54 | |
---|
Meneehän PS3:lla pelien lisäksi DVD, Blu-Ray, Divx, wma, kuvat jne...XBOX:lla ainakin DVD:t... http://evincemetal.com/ |
Hipelius 08.05.2008 12:40:32 (muokattu 08.05.2008 12:40:47) | |
---|
Meneehän PS3:lla pelien lisäksi DVD, Blu-Ray, Divx, wma, kuvat jne...XBOX:lla ainakin DVD, HD-DVD, DivX, MPEG-4, QuickTime, mp4, WMV, WMA, MP3, WAV, kuvat jne... Ratkaisevana erona HD-DVD, eikä Blu-ray,joka on tietysti nykyään vähän huonompi juttu :D http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
bedlam 08.05.2008 14:06:18 (muokattu 08.05.2008 14:07:08) | |
---|
...HD-DVD... Siis HD-DVD-asemaa ei boksissa ole, jos ei sitä erikseen osta. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
wrshredder 08.05.2008 14:11:38 | |
---|
, HD-DVD, DivX, MPEG-4, QuickTime, mp4, WMV, WMA, MP3, WAV, kuvat jne... Media Center, Winamp Remote, mpeg1, mpeg2, Ac3.. Kick to the groin! ;D Ainoo mikä autolla ajamisesta vois vähän purnata on kamerakulma. Sitähän saa säädettyä tatista/nännistä samalla kun ajaa.. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Sitähän saa säädettyä tatista/nännistä samalla kun ajaa.. Tätäkin herkkyyttä toivois että vois säätää. Mä kun pelaan vain konepeltikuvakulmasta niin tuskaisen hitaasti kääntyy kamera. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Milkop 08.05.2008 14:18:40 | |
---|
Mä kun pelaan vain konepeltikuvakulmasta niin tuskaisen hitaasti kääntyy kamera. Huh huh, kova jätkä. Itse en pysty tuolla pelaamaan hetkeäkään. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Ben_D 08.05.2008 14:31:36 | |
---|
Tätäkin herkkyyttä toivois että vois säätää. Mä kun pelaan vain konepeltikuvakulmasta niin tuskaisen hitaasti kääntyy kamera. Munkin mielestä paras kuvakulma. http://evincemetal.com/ |