anttikari777 05.05.2008 12:17:52 | |
---|
ONKO SKB:N LAUKUISSA PEHMUSTETTU VUORI? MILLAISIA KOKEMUKSIA HUMES&BERG:in LAUKUISTA? (ELI SE ENDURO MALLI JOSSA ON LUKUISIA ERI VÄRIVAIHTOEHTOJA). ONKO NIISSÄ MILLAINEN SISÄPINTA? OLISIKO JOLLAIN ASIASTA TIETÄVÄLLÄ LAITTAA ESIM. FOTOA KO. KEISSEISTÄ? KIITOS! "The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There´s also a negative side..." |
jtoi 05.05.2008 14:01:21 (muokattu 05.05.2008 17:06:12) | |
---|
ONKO SKB:N LAUKUISSA PEHMUSTETTU VUORI? MILLAISIA KOKEMUKSIA HUMES&BERG:in LAUKUISTA? (ELI SE ENDURO MALLI JOSSA ON LUKUISIA ERI VÄRIVAIHTOEHTOJA). ONKO NIISSÄ MILLAINEN SISÄPINTA? OLISIKO JOLLAIN ASIASTA TIETÄVÄLLÄ LAITTAA ESIM. FOTOA KO. KEISSEISTÄ? KIITOS! SKB:n laukuissa on erittäin hyvä pehmustettu vuoraus. Samoin Gatorin laukuissa: http://soundstore.fi/product_info.php/cPath/80_131/products_id/5170 Enduroista en mitään tiedä, mutta jos tarvis koko satsi ostaa niin ehdottomasti SKB:t. Gatorit ovat hyvin samanlaiset, hieman niissä vain tuo lukitussysteemi arveluttaa, mutta eipä kyllä ole mitään ongelmia senkään kanssa ollut...Hardcaseja en edes harkitsisi... vaikka enpä nyt tiedä onko tuolla vuorauksella tai sen puutteella oikeasti mitään merkitystä, mutta onhan se mukavampi laittaa rumpunsa vuorattuun laukkuun ja kuvitella niiden olevan paremmin suojassa kuin vuoraamattomassa... |
Timi 07.05.2008 19:29:35 | |
---|
vieläkö soitin huttunen duunaa rumpukoteloita helsingissä? Kylmän viileesti! |
Vic Firth 07.05.2008 21:54:31 (muokattu 07.05.2008 21:55:21) | |
---|
Hardcaseja en edes harkitsisi...
Kuis? Mä oon luullu että ne on kaiken a&o. Voitko vähän perustella? Ihan mielenkiinnosta siis kyselen. Juttua liikkuu, juttua liikkuu, mutta mitä sitten uskoa? |
grooveman 07.05.2008 22:20:33 | |
---|
Hardcaseja en edes harkitsisi... Mulla on kaikkiin rumpuihin hardcaset. Keikkaa oon heittänyt usein siten että kannut on matkannu peräkärrissä eikä niin järin vakaissa olosuhteissa. Rummut sekä keissit ovat ehjinä kestäneet. Kyseisen firman hardwarelaatikosta löytyykin sitten moitetta: kahvat oon joutunut väsämään uusiksi, renkaat petti alta pari kuukautta sitten ja kannen "saranat" menee uusiksi tod.näk. myös pian. "rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki |
fifehole 07.05.2008 22:35:32 | |
---|
Hardcaseja en edes harkitsisi... Oho!! Juotko koskaan vettä? Head for an eye |
markkuliini 07.05.2008 23:20:10 | |
---|
Omat kokemukset ranskalaisin viiruin. -Hardcasen rumpucaset ovat olleet todella hyvät itselläni. Mitään ei ole hajonnut ja pinoamisominaisuus plussaa. Suosittelen! -Hardcasen hardwarecasesta olen kuullut pelkkää huonoa, ja kun itse olin kunnon telinecasea ostamassa, niin pikaisen tarkastelun jälkeen jätin Hardcasen ostamatta. Päädyin kalliimpaan Humes&Bergin Enduroon, joka rullineen kaikkineen on kestänyt hienosti hieman raskaampaakin käsittelyä. Rullien akseli on about kahden sentin paksuinen. Tuskin hajoaa. -Kannattaa kiinnittää huomiota caseja ostaessa sellaiseen ehkä vähäpätöiseltä tuntuvaan yksityiskohtaan kun pinnan liukkaus. Mulla oli Skb:n tomicase ja sillä oli tapana luistella kuorman päältä pienessäkin sivuliikkeessä. Sitä ei voinut laittaa kasan päälle autoon tästä syystä ,ellei ollut tiukka pakkaus. Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea. |
jtoi 08.05.2008 06:54:35 | |
---|
Kuis? Mä oon luullu että ne on kaiken a&o. Voitko vähän perustella? Ihan mielenkiinnosta siis kyselen. Juttua liikkuu, juttua liikkuu, mutta mitä sitten uskoa? Niinkuin sanoin: SKB... |
jtoi 08.05.2008 07:00:58 | |
---|
Oho!! Juotko koskaan vettä? Joo, mut väärän merkkistä... |
jazzmies 08.05.2008 09:07:29 (muokattu 08.05.2008 09:07:59) | |
---|
Hardcaseja en edes harkitsisi... Minulla on joka toisesta kahvasta kumi haljennut ja jäänyt mäkeen. Nyt jeesusteipin on ajettava asiaa. Telinelaatikon kahvat ovat liian ohuet suhteessa massaan sisällön kanssa, joten uppoaa käteen ja sattuu. Ja kaiken lisäksi kahvan popniitti on katkennut ja korvattu K-Prof pultti-mutteriyhdistelmällä kokoa 30x8 prikan kera. Laatu ei siis vakuuta! Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
Niinkuin sanoin: SKB... Okei :D Ehkä tää riittää. |
Juupe 08.05.2008 10:02:12 | |
---|
Mulla on Staggin laukkuja, ja todella tyytyväinen olen ollut. Taitaa olla edullisimmat kovat laukut. Mitään ei ole mennyt rikki. Pehmusteet on vain vanteita vasten, mutta eipä niitä enempää tarvita, kun rumpu ei pääse laukussa hölskymään. Nämä saa myös mukavasti pinottua, tilaa vievät muotoilun takia enemmän, kuin esim. Hardcaset, ja vähän painavammat taitavat olla. Voin suositella. |
kimizu 08.05.2008 12:25:23 | |
---|
-Hardcasen hardwarecasesta olen kuullut pelkkää huonoa, ja kun itse olin kunnon telinecasea ostamassa, niin pikaisen tarkastelun jälkeen jätin Hardcasen ostamatta. Mulla on taas ollut Hardcasen telinekotelo reilut 10 vuotta käytössä, ja on ehkä parhaita ostoksia mitä olen tehnyt. Kaikki tellingit, jakkara ja matto mahtuu sisään, kompakti koko, pommin varma, ei edes rullat ole hajonneet vaikka on vedetty hiekalla ja pudoteltu kanttikivistä ym. kuorman kanssa. Kahvat on simppelit ja toimii... jne. jne. Ei mitään huonoa sanottavaa. Olisko noissa sitten design ja sitä myötä laatu vaihtunut, mene ja tiedä. Omastani en kuitenkaan luovu ikuna... |
markkuliini 08.05.2008 13:44:07 | |
---|
Olisko noissa sitten design ja sitä myötä laatu vaihtunut, mene ja tiedä. Omastani en kuitenkaan luovu ikuna... Hyvinkin mahdollista. Kun tsekkasin vuosi/pari sitten tuota casea, niin renkaiden akseli oli todella ohut, ja myyjäkin (kun tiesi että soitan ammatikseni) suositteli jotain muuta merkkiä, siis tietäen että ostan sitten jostain muualta. Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
fifehole 08.05.2008 13:57:26 | |
---|
Olisko noissa sitten design ja sitä myötä laatu vaihtunut, mene ja tiedä. Omastani en kuitenkaan luovu ikuna... No joo, mullakin kyllä perustuu mielipide vanhempaan HC:een, josta ei ole pahaa sanottavaa. HW kulkee mattoineen päivineen transitcasen (Hoffan) arkussa. Head for an eye |
Vic Firth 08.05.2008 15:49:27 | |
---|
Mulla on Staggin laukkuja, ja todella tyytyväinen olen ollut. Taitaa olla edullisimmat kovat laukut. Mitään ei ole mennyt rikki. Pehmusteet on vain vanteita vasten, mutta eipä niitä enempää tarvita, kun rumpu ei pääse laukussa hölskymään. Nämä saa myös mukavasti pinottua, tilaa vievät muotoilun takia enemmän, kuin esim. Hardcaset, ja vähän painavammat taitavat olla. Voin suositella. Mulla on kans virvelin casena staggin "halpiskotelo". Se haisee kaverin jäljiltä helvetin pahalle, mutta mitään muuta moitetta en voi kyseisestä laukusta antaa. |
isoaarne 08.05.2008 16:55:27 | |
---|
"Mä oon vaan rumpali." Hoho. |
Vic Firth 08.05.2008 17:04:36 (muokattu 08.05.2008 17:04:51) | |
---|
Tässäpä herää lukiessa kysymys, onko kenelläkään kokemuksia Staggin hardware -casesta? http://www.thomann.de/fi/stagg_stc48hw_hardware_case.htm Hieman matalan näköinen tuon kuvan perusteella, mutta muuten houkuttaisi ostaa... Jotenkin toi kuva viestii, että ei noi osat voi kestää. En tiedä, kokemusta ei näistä hw:istä ole.. Muovithan varmasti on sitä samaa paskaa kun kaikissa muissakin. Hw-case joutuu kuitenkin niin suurelle rasitukselle, että siihen kyllä laittaisin rahaa. Mutta onhan se tuokin jo paljon rahaa.. |
kimizu 08.05.2008 19:35:43 (muokattu 08.05.2008 19:39:30) | |
---|
|
Juupe 08.05.2008 20:23:30 | |
---|
Mulla on kans virvelin casena staggin "halpiskotelo". Se haisee kaverin jäljiltä helvetin pahalle, mutta mitään muuta moitetta en voi kyseisestä laukusta antaa. Mulla on professional-sarjaa, mutta nekin on halvempia, kuin muut kovat laukut. Ne ulokkeet staggin hw-laukussa on pinoamista varten, toimii ainakin tomilaukuissa hyvin, tuosta hw-laukusta mulla ei ole kokemusta. |