gandar 13.07.2005 12:03:10 (muokattu 13.07.2005 19:07:00) | |
---|
Bilharzia: Ei ne questit ole minulle pelin suola, mutta kiva lisuke. PvP:stä ne kiksit tulee atimocille plopsautin plussan vastauksista. Tänään varmaan käyn kirjastossa lukemassa arvostelun, pari ja eiköhän tuo lähde tilaukseen, kun muualtakin kuin Playsta (ei ole kuin OP:n Visa Electron) saa kohtuuhintaan. /edit: Tilaus lähti. Pelikokemuksia odotellessa. Ceci n'est pas une signature |
Bilharzia 13.07.2005 13:59:54 | |
---|
Bilharzia: Ei ne questit ole minulle pelin suola, mutta kiva lisuke. PvP:stä ne kiksit tulee Sitten tää sopis sulle hyvin. PVP on melkosen hauskaa koska nekin on eräänlaisia missioita itsessään. Lyöttäydy johonkin kiltaan mukaan ja mee tappeleen. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
atimoc 14.07.2005 04:30:08 (muokattu 14.07.2005 07:07:30) | |
---|
Tarvitko GMail-inviten? Laita mailia.
"Saa olla viimeinen kerta kun soitan humppaa. Sen jälkeen tulee jotenkin väkivaltainen olo." -Strutsi |
Defrayer 18.08.2006 20:06:53 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 400 päivää vanhaan ketjuun! Minulle on aika ajankohtaista nostaa tämä ketju, koska Guild Wars on aiheuttanut addiktiota tässä lähiviikkoina. Päähahmoni on lvl 15 Ranger/Monkki, ja mm. warriori ja mesmeri löytyvät hahmoista. Krytaan pääsy oli helpotus Vanhan Ascalonin kuolleen maiseman jälkeen. Vieläkö Mnettiläisiä pelaa tätä hienoa peliä? Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
Von Härskiburg 19.08.2006 16:42:07 | |
---|
Vieläkö Mnettiläisiä pelaa tätä hienoa peliä? Aina välillä tuota tulee pelailtua, mitä nyt tässä armeijan viikonloppulomilla ryyppimiseltä kerkiää. Tällä hetkellä pelailen Mesmer/Rangerilla. Factions pitäisi hankkia, mutta kun ei ole budjetti oikein kohdillaan, niin jäänyt vähän vaiheeseen sen ostaminen. |
gandar 19.08.2006 17:55:37 | |
---|
Vähän samoilla linjoilla edellisen kirjoittajan kanssa. Varusmiespalvelus katkaisi orastavan Guild Wars -addiktion varsin lyhyeen. Ceci n'est pas une signature |
Rauniotorni 07.05.2008 22:36:39 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 627 päivää vanhaan ketjuun! Siis pelataanko tätä enää, itse pelailen päivittäin. Skin her alive |
Silloin tällöin, mutta ei enää jaksa pelailla aktiivisesti, vaikka peliporukka onkin hyvä (tosin kutistunut vuosien mittaan). GW oli ilmestyessään idealtaan hemmetin tuore ja mielekäs peli, mutta tuntuu, että se meni parin viimeisimmän lisäosan myötä title-grindaamiseksi, joka alkoi puuduttaa aika nopeasti. EOTN tuli pelattua suunnilleen hampaat irvessä läpi. GW2:ta odotellessa, näyttää aika mielenkiintoiselta jo tässä vaiheessa. "I think that technique is the tool to express what you have to say, just like vocabulary and grammar. If all you have to say is 'fuck you, blah blah', well, you don't need a lot of words." -Stéphan Forté |
konnamatti 08.05.2008 11:24:17 | |
---|
Pelaisin varmaan jos olisi peliporukka. Yksin tämmöstä ei oikein jaksa. Ja kun ei oo kun Factions. Aika pirusti silti siihen aikoinaan tunteja tuhlasin. Tuota kakkosta voisikin alkaa odottelemaan. "I have a love interest in every one of my films - a gun." Arnold Schwarzenegger |