Akiman 09.10.2006 19:30:14 (muokattu 09.10.2006 19:30:35) | |
---|
Vuonna 2005 jäi Nevermore haastattelu tekemättä epäonnisien tapahtumien takia, mutta onneksi nyt sai vähän otettua vahinkoa takaisin ja tehtyä juttua keikan myötä. Tuoretta haastattelua luettavissa tuolla: http://www.korroosio.fi/interviews.php?id=122 Työn alla Nevermoren tuotannon kattava läpileikkaus lähiviikkoina. |
Invader 09.10.2006 19:44:57 (muokattu 09.10.2006 19:45:38) | |
---|
Loistava haastis. Ja ui saakeli, toi "A Year On The Road With Nevermore" -väläytys DVD:stä puhuttaessa kuulostaa kyllä ihan perhanan loistavalta. Tai sitten ei.. |
Milkop 17.10.2006 09:46:57 | |
---|
|
Akiman 27.10.2006 13:10:52 | |
---|
:: WWW.KORROOSIO.FI - KOTIMAINEN RASKAAN MUSIIKIN MEDIA :: HAASTATTELUISSA: TAROT, SPIRIT DISEASE ja MACHINAE SUPREMACY :: |
Jmvk 02.03.2007 00:24:42 | |
---|
Tykkään The Godless Endeavor lätystä, siitä taas parhaimmat biisit: The Psalm Of Lydia, This Godless Endeavor ja Final Product. Toinen hyvä lätty on sitten Dead Heart In A Dead World ja biisit joista eniten tykkään ovat: Engines Of Hate ja nimikkobiisi. Hyvää mäiskettähän tämä on mutta minusta ois iso plussa jos laulu ois möreämpää. Tyyliin esim. Ensiferum jne. Jos ois mitä jois jois sen pois ettei ois mitä jois pois |
aptoriar 02.03.2007 00:54:39 | |
---|
Hyvää mäiskettähän tämä on mutta minusta ois iso plussa jos laulu ois möreämpää. Tyyliin esim. Ensiferum jne. Voisin uskaltaa veikata että juurikin laulajan ääni on SE juttu mikä tässä bändissä useimpia viehettää. Minusta täyttä parhautta. This yarded steel sings a deadly song in my grasp! |
Jmvk 02.03.2007 01:03:08 (muokattu 02.03.2007 01:04:03) | |
---|
Voisin uskaltaa veikata että juurikin laulajan ääni on SE juttu mikä tässä bändissä useimpia viehettää. Minusta täyttä parhautta. Siinä mielessä itekkin tykkään kun aika harvinaista tämmönen että lauletaan melko puhtaalla äänellä tämmösessä mätössä, kun kitaratkin viritelty matalaks. Harvinainen yhdistelmä mielestäni ja enhän minä ole moittinutkaan laulajaa. Mutta kuuntelisin kuitenkin tätä bändiä mielummin (ehkä?) jos siinä laulussa ois möreyttä. Harvoin tulee nykyään kuuneltua. Jos ois mitä jois jois sen pois ettei ois mitä jois pois |
Ze Kink 02.03.2007 22:27:40 | |
---|
Itse olen nyt n. kuukauden tätä poppoota kuunnellut, ja uppoaa kyllä. Ainakin omalla kohdalla tuo laulu toimii ihan pirun hyvin, tuskin olisin edes innostunut musiikista ilman sitä. Who gare`s... |
Marshallga 05.01.2008 19:49:53 (muokattu 05.01.2008 19:52:30) | |
---|
"Huom! Olet kirjoittamassa yli 308 päivää vanhaan ketjuun!" Sattuipa olemaan ainoa bändiä koskeva ketju, joten nyt kävi näin. Pelkästään jo bändin uskomattoman erotteleva ja monipuolinen soundimaailma hullaannutti itseni täysin bändin pauloihin. Vielä en ole kovin tarkasti perehtynyt bändin tuotantoon, muutamia biisejä on tullut kuunneltua levyltä, jos toiseltakin. Mutta pelkästään nuo yksittäiset biisit on iskenyt itselleni tajuntaan niin kovaa, että alta pois. Jeff Loomis kitarakollegoineen loihtii ilmoille niin mureaa ja teknistä riffijuhtaa, ettei voi kun ihmetellä miehien nerokkuutta niin soundien kuin tyylitajun suhteen. Eikä bändi tosiaankaan jää hehkuttelemaan pelkästään kitaransankareiden kustannuksella, tässä jos missä bändissä kiteytyy teknisyys kaikissa muodoissaan. Edit: pientä muokkailua |
ramionparas 05.01.2008 20:14:50 | |
---|
tulispa se dvd joskus.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Marshallga 07.05.2008 20:19:23 (muokattu 07.05.2008 20:20:15) | |
---|
"Huom! Olet kirjoittamassa yli 122 päivää vanhaan ketjuun!" Moi vaan sullekin. This Godless Endeavorin tilailin pitkän pohdinnan jälkeen, onhan tuota koneella tullut jo oma aikansa kuunneltua, mutta nyt se oli pakko saada aitona tavarana. Hieno lätty, siitä ei pääse mihinkään vaikka kuinka kiertelisi ja kaartelisi. Kuuluuko sen kansivihkon olla tuollainen osittain kuvitettu ja osittain kokomusta? Hämmästytti lukiessa kovin. |
Meadow 07.05.2008 20:30:11 (muokattu 07.05.2008 20:30:19) | |
---|
Musta vähän tuntuu, ettei artwörkki ehtinyt valmistua ennen levyn julkaisua. |
arppah8 07.05.2008 21:02:42 | |
---|
Musta vähän tuntuu, ettei artwörkki ehtinyt valmistua ennen levyn julkaisua. Tai sit Hugh Symen tuotokset maksoivat liikaa ja piti jättää homma kesken=) Vihdoin sain hankittua Enemies of realityn remiksatun ja -masteroidun version. Sanotaan Sneapista mitä hyvänsä, niin mä tykkään äijän tekemistä soundeista hitosti. Sopii etenkin Nevermorelle kuin sialle otsatukka. Tosin tämän levyn tapauksessa melkein mäkin olisin tehnyt tolla Fostexin digiraiturillani paremmat soundit kuin orkkisversiossa. Toivottavasti herra Kelly Gray on unohtanut sekä äänitys- että wahinpolkuhommat ikiajoiksi. Niin ja Nevermoren nettisivuille ilmestyi jokin aika sitten ilmoitus, että DVDn "The year of the voyager" editointi on loppusuoralla. Joskohan vihdoin tänä vuonna ilmestyisi... God's away on business |
Narcosynthesis 07.05.2008 21:16:16 (muokattu 07.05.2008 21:18:36) | |
---|
Tai sit Hugh Symen tuotokset maksoivat liikaa ja piti jättää homma kesken=) Vihdoin sain hankittua Enemies of realityn remiksatun ja -masteroidun version. Sanotaan Sneapista mitä hyvänsä, niin mä tykkään äijän tekemistä soundeista hitosti. Sopii etenkin Nevermorelle kuin sialle otsatukka. Tosin tämän levyn tapauksessa melkein mäkin olisin tehnyt tolla Fostexin digiraiturillani paremmat soundit kuin orkkisversiossa. Toivottavasti herra Kelly Gray on unohtanut sekä äänitys- että wahinpolkuhommat ikiajoiksi. Niin ja Nevermoren nettisivuille ilmestyi jokin aika sitten ilmoitus, että DVDn "The year of the voyager" editointi on loppusuoralla. Joskohan vihdoin tänä vuonna ilmestyisi... Eikö tuota dvd:tä jossain lupailtu kesän/alkusyksyn aikana julkaistavaksi? Danen soololevyn jälkeen bändi on alkanut työstämään uutta levyä ja 2008-2009 on tiedossa uutta kiertuettakin. Voi kun tulisivat taas Suomeen! Viime keikka meni helposti meikäläisen kaikkien aikojen top 3:een... Edit: muistelin lukeneeni tuon infon Nevermorejen kotisivuilta, mutta ei siellä ollutkaan mitään tuohon viittavaakaan. Mikäs perkeleen hallusinaatio meikäläisellä on oikein ollut...? Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Edit: muistelin lukeneeni tuon infon Nevermorejen kotisivuilta, mutta ei siellä ollutkaan mitään tuohon viittavaakaan. Mikäs perkeleen hallusinaatio meikäläisellä on oikein ollut...? Viime vuonnahan tuon DVDn piti alunperin ilmestyä, näin aikoinaan hehkuttelivat. Sitten tuli sen kuvauskeikan peruuntuminen ja homma viivästyi... jospa se on jotain peruja tuolta? God's away on business |
mungiisi 13.05.2008 17:08:47 | |
---|
Olen dikkaillut This Godless Endeavoria jo pitkään. Mikä kannattaisi hommata seuraavaksi? Destroy Erase Improve |
arppah8 13.05.2008 17:42:15 | |
---|
Olen dikkaillut This Godless Endeavoria jo pitkään. Mikä kannattaisi hommata seuraavaksi? Enemies of reality on aika samanhenkinen lätty. Siitä se remiksattu ja -masteroitu versio, et halua kuulla originaaliversiota. Mulle kovin on Dead heart in a dead world, aavistuksen melodisempaa ja musta biisimateriaaliltaan vahvin kokonaisuus. God's away on business |
Meadow 13.05.2008 17:53:00 | |
---|
Kannattaa vaan hankkia kaikki levyt. Tältä yhtyeeltä ei yhtään huonoa albumia nimittäin löydy. |
arppah8 13.05.2008 17:54:14 | |
---|
Kannattaa vaan hankkia kaikki levyt. Tältä yhtyeeltä ei yhtään huonoa albumia nimittäin löydy. No näinkin. Tosin In memory-mini ei aikoinaan mulle uponnut jostain syystä. Pitäisi tsekata uudestaan. God's away on business |
Narcosynthesis 13.05.2008 20:07:52 | |
---|
Olen dikkaillut This Godless Endeavoria jo pitkään. Mikä kannattaisi hommata seuraavaksi? Mä suosittelisin Dead Heart in a Dead Worldia ja Politics of Ecstasya. Mutta kaikki on hyviä! Muista vaan ettet vahingossa ota Enemiesistä sitä ensimmäistä miksausta, vaan nimenomaan Andy Sneapin version...se alkuperänen oli aika kaaosta, vaikka omalla tavallaan musta ihan makean kuuloinen silleenkin. En tosin tiedä, myydäänkö tuota levyä enää ylipäätänsä muuten kuin Sneapin miksaamana versiona. Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |