Horatius-87 04.05.2008 22:55:42 | |
---|
^ terve meininki! "Jotkut ovat uskovaisia, mutta onneksi minä olen materialisti." |
jwa 05.05.2008 10:50:56 | |
---|
milläs tavalla ihmiset katsovat kakosproggisten aiheuttamaa sen yhden ylitse muiden bändin aikataulumuutoksia kakosproggisten tieltä? henk koht näen tuolloin punaista. "The day you die is the day I smile" |
jannu 05.05.2008 11:58:22 (muokattu 05.05.2008 11:58:59) | |
---|
milläs tavalla ihmiset katsovat kakosproggisten aiheuttamaa sen yhden ylitse muiden bändin aikataulumuutoksia kakosproggisten tieltä? henk koht näen tuolloin punaista. No sehän riippuu hiukan. Jos vaikka kävis niin että jonkun oman bändin heebon "kakkosbändi" sais diilin ja kiljoona keikkaa Latvinistaniin niin mikäpä minä silloin olen sanomaan että "asiat tärkeysjärjestykseen hei mulukku, et varmana lähe!". Mutta siis jos kyse on siitä että kahdesta kovin aktiivisesta bändistä se "väärä" alkaa syömään jonkun aikaa pääbändissä, niin kai silloin voi käydä ihan järkevän kehityskeskustelun ja tehdä sen pohjalta päätöksiä. Ei varmaan se toinenkaan osapuoli halua olla mikään pallo jalassa. "Just tell me fucking why everything becomes an issue!" |
mr_b 05.05.2008 22:42:18 | |
---|
"arvaas mitä, miepä kosketin mun tyttöystävän persettä!11!" Rokkimeininkiä, oikea linja. Joskus meillä oli basisti joka aina "nukahti" tai "oli syömässä" ja sen takia n. tunnin myöhässä hajoituksista. Aloimme kertoa miehelle treeniajan aina tuntia tai puolta tuntia aiemmaksi. Toimi kuin rasvattu, kaikki olivat vähän aikaa ajoissa kämpillä, kunnes mies tajusi meiningin ja oli niiin hirveän loukkaantunut ja näreissään. Softer, worse, slower, weaker. |
Blizzard Rose 07.05.2008 10:10:19 (muokattu 07.05.2008 10:11:29) | |
---|
Basistimme kolme ikimuistettavaa syytä: 1. "Kynästä loppu muste!" 2. "Bussi jäi auton alle!" 3. "Matkakortista loppu aika." |
"arvaas mitä, miepä kosketin mun tyttöystävän persettä!11!" Ja ilme on hänellä kuin olis saanu. Mä myisin soittokamani vaikka heti jos pääsisin noin lähelle synnytyskanavia... Mistä jauhomadot ilmestyy jauhopussiin? |
Vertigo 07.05.2008 22:18:21 | |
---|
Tulipas sitten juhlistettua sisällöllisesti köyhää elämääni ja luettua ketju läpi kertaistumalta. Ja ei voi sanoa kuin että huh kuinka tästä maasta löytyy mulkkua sakkia. Ei sillä, etteikö sitä jo ennen olisi tiedetty. Onneksi en soita bändissä enkä tule koskaan soittamaankaan. Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin. |
Zeitii 08.05.2008 15:31:48 | |
---|
Onneksi en soita bändissä enkä tule koskaan soittamaankaan. Jäät paljosta paitsi. "Naista ja kitaraa pidetään kaulasta ja räplätään reiän kohalta." |
Juba 08.05.2008 18:02:06 | |
---|
Meidän rumpalin syitä: - Ei jaksa ku kello on nii paljon - Alko vituttaa ku ei ollu autokouluu - Ei jaksa - Väsyttää - En jaksa katella kitaristin naamaa - Lupasin mennä pelaa Guitar Heroo - Lähin just ulos |
Kailis 08.05.2008 20:07:58 | |
---|
Mulla oli viimeksi ihan naurettava syy (ensimmäinen pitkään aikaan). Niska jumissa lantioon saakka. |
cruel_destiny 08.05.2008 22:16:23 | |
---|
Mulla oli viimeksi ihan naurettava syy (ensimmäinen pitkään aikaan). Niska jumissa lantioon saakka. mä osaan arvata mitä sä oot tehny... Mike Hucbeen (yhdysvaltain presidenttiehdokas) suunnitelma yhdysvaltain rajojen suojelemiseksi on Chuck Norris surreal |
Kailis 09.05.2008 13:49:59 | |
---|
mä osaan arvata mitä sä oot tehny... Ihan oikein, duunia ja nettailua =D |
merirosvokissa 09.05.2008 14:51:32 | |
---|
mä osaan arvata mitä sä oot tehny... Mäki, sitä mistä jokainen mies haaveilee...
Moshaamisesta ja hevin kuuntelusta. Hyi, onpa teillä likainen mielikuvitus. Eräissä treeneissä eräs entisistä jäsenistämme päätti lähteä vaihtamaan autoonsa renkaat, soitimme siis 10min ja sitten tämä sankari lähti hommiin... Takaisin hän tuli ~2h päästä, jonka aikana olimme hakeneet olutta, ja hänen vihdoin saapuessaan paikalle lähdimme mielenosoituksellisesti ryyppäämään. Vituttaa tommonen toiminta. http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal -
Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF |
Moimies 09.05.2008 17:06:59 | |
---|
"Mullon muutaki tekemistä" "On muuta menoa" Nyt kunno rähinät pystyy. |
slash12 19.05.2008 09:38:20 | |
---|
-nukkuin pommiin -kitarasta kielet poikki -sairas -ei oo harkkoja -on toiset harkat |
Jaristoteles 22.05.2008 18:57:05 | |
---|
Tää on pakko kertoa vaikka kyse ei ollutkaan soittotreeneistä vaan jalkapallomatsista. "Olen hevosratsastamassa." Ja se oikeasti oli. Palkittiin saunaillassa rehellisyydestä. www.tiuha.com |
Jonas 29.05.2008 16:15:46 (muokattu 29.05.2008 17:27:25) | |
---|
Entinen rumpali oli mestari näissä. -"Missäs oot?", "Oon ahvenanmaalla muijan kaa, en halunnut kertoa teille et meen matkalle koska pelkäsin että te suututte siitä että en pääse reenehiiin..". -"Pitää mennä kahville mutsin kaa" -"Olin koulussa tänään, en jaksa" -"Pitää mennä punttikselle reenaa" -"Pitää siivota kämppä" -"Mulle vaan SANOTTIIN että reenit lauantaina kl 19:00, mutta multa ois pitänyt kysyä SOPIIKO MINULLE reenit lauantaina.". Sen takia herra jätti tulematta reenehin, protestina. -"En jaksa.", ei jaksanut myöskään ilmottaa muille siitä. -Soitti 10 min rumpuja, ryntäs sitten ovet paukkuen ja huutaen ulos reenikämpästä tupakalle. Syy raivokohtaukseen oli, "Olisin saanut pillua tyttöystävältäni, ellei ois pitänyt tulla reenehin!" -"Lupasin jo tyttöystävälle et pidetään illanistujaiset, syödään pihviä ja juodaan viiniä.". Ei voi tulla päivällä soittaa jos on menoja illalla. -"Pitää mennä muijan kaa koiranäyttelyyn." -"Mun pitää pestä mun vaatteet". -"On muita menoja.". Ja illalla törmää siihen baarissa, ihan jurrissa. -"En pääse reenikseen koska en oo ajokunnossa." -Basisti lähettää tekstiviestin "Ilmottiko **** (rumpalii) et se ei pääse reenehin tänään". Ei ilmottanut. Tää oli hyvin suosittu juttu, ei ilmoteta peruutuksia ollenkaan niille jotka tulee +40 km päästä reeneihin. -Vähän off-topic, mutta uhkasi bändipalavereissa aina että "Jos annatte potkut mulle niin rupeen vetää kamaa ja vedän itteeni ihan rupukuntoon!". Ja meinas myöskin että koko bändin pitäis odottaa jos yks jäsen ei oo ihan valmis esim. isommille keikoille tai levydiileihin. -Eikä ikinä maksanut osuuttansa reenikämpän vuokrasta, tai muista bändikuluista. Tuli kauhee selitys-tsunami jos vähän edes kyseli rahojen perään. -Oltiin antamassa potkut herralle. Tai noh, muut oli sitä mieltä että annetaan ny vielä viides mahdollisuus, jutellaan asiat läpi vielä... noh, kutsuttiin koko bändi palaveriin. Herra ei vastannut puhelimeen, painoi luurin korvaan toistuvasti. Kysyttiin tekstiviestillä "missä sä oot, ois toi palaveri", vastasi "Kaukana. En tuu mihinkään palaveriin jos te aiotte vaan valittaa mulle mitä MINÄ on TAAS tehnyt väärin.". Oli ilmeisesti aavistanut että oltiin hieman kyrpiintyneitä siihen, että herra oli jättänyt tulematta aika helvetin monta reeniä, ilman että muille ois ilmotettu. Ku ei vastannut puhelimeen ja oli mennyt karkuun mutsinsa luo, oli pakko antaa potkut tekstiviestitse, "päätettiin vapauttaa sut tehtävistä, hommat ei vaan toimi, sori". Siihen vastas, "Hyvä, en ois halunnutkaan soittaa teiän kaa!". Niin, ja paras kohta, kyseinen rumpali oli kuitenkin 27 vuotias mies. Badabom-tsiip! Slash on edelleenkin jumala. |
InYourFace90 29.05.2008 16:52:45 (muokattu 29.05.2008 16:52:53) | |
---|
^Ei mee hyvin tällä kaverilla! :) Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
Moimies 30.05.2008 08:17:08 | |
---|
Entinen rumpali oli mestari näissä... No huhhuh. Melkoinen menijä.. Nyt kunno rähinät pystyy. |
Zeitii 02.06.2008 16:44:19 | |
---|
Entinen rumpali oli mestari näissä... Nainen o sekottanu ton jätkän pään. |