Aihe: Raiskasin Gibsonin.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lego
06.05.2008 17:12:12 (muokattu 06.05.2008 17:13:55)
Huom! Olet kirjoittamassa yli 421 päivää vanhaan ketjuun!

No voi herttileijaa sentään kun tälläkin ketjulla on jo ollut vuosipäivä!

Nojo, sen verran että aktiiviraiskaukseen tuli sellainen muutos (ehei, EN vaihtanut passiiveja takaisin) että pistinpä 18 volttia koneeseen kiinni ja eikun suristelemaan. Mutta se mitä mulla varsinaisesti oli että pistin myös hardwaren uuteen uskoon.

http://muusikoiden.net/dyn/users/40905.jpg

Jepjep.

Jotain pientä ruuvia sun muuta pitää vielä kultaisista pois vaihtaa mutta kyllä siitä ny hyvä vaan tulee.
Joees
06.05.2008 17:20:29
No voi herttileijaa sentään kun tälläkin ketjulla on jo ollut vuosipäivä!

Nojo, sen verran että aktiiviraiskaukseen tuli sellainen muutos (ehei, EN vaihtanut passiiveja takaisin) että pistinpä 18 volttia koneeseen kiinni ja eikun suristelemaan. Mutta se mitä mulla varsinaisesti oli että pistin myös hardwaren uuteen uskoon.

Jepjep.

Jotain pientä ruuvia sun muuta pitää vielä kultaisista pois vaihtaa mutta kyllä siitä ny hyvä vaan tulee.

Höh, mikkiswitchi ei ollu musta. Paistoi suorastaan tuo vaalea tuolta :-D
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Lego
06.05.2008 17:52:40
Höh, mikkiswitchi ei ollu musta. Paistoi suorastaan tuo vaalea tuolta :-D

Kyllä sekin vaihtuu pian.
Henkka370
06.05.2008 19:27:32
Aika nätti giba kyllä!
Les Fender
06.05.2008 20:30:22 (muokattu 06.05.2008 20:31:18)
Mjaa, mustat reunalistat ja inlayt vielä, eihän toi muuten oo mitään.

Sit vielä Graph Techin satula ja mustat kielet. Sit se vasta on truuiivöl.

Tolleen se on ihan vaiheessa.
"Living is easy with eyes closed!"
Murgo
06.05.2008 20:34:30

Sit vielä Graph Techin satula ja mustat kielet. Sit se vasta on truuiivöl.

Tolleen se on ihan vaiheessa.

Saakohan jostain mustia nauhoja? HB:n kaulaa lakatessani teippasin nauhat mustalla sähköteipillä, kaula oli älyttömän tyylikkään näköinen, mutta ei taida saada värjättyä niin että pysyisi....
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
ilopertti
06.05.2008 20:48:22

"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
VFK
06.05.2008 21:00:15
Viitsitkö laittaa noi kuvat vielä uudelleen.

Saitko molemmat patterit mahtumaan ihan suosiolla, vai tuliko ahdasta? Minkälainen muutos mielestäsi tuli 18 voltilla? Mulla on ollut parissa kitarassa vastaava viritys, mutta en ole kuullut niiden soundia 9:llä voltilla.

Mulla oli muuten Supremessa kullatut nauhat. Ehkäpä tärkein ominaisuus kitarassa. Soundi on huomattavasti arvokkaampi kuin tavallisilla nauhoilla:)
So many assholes... So few bullets.
Lego
07.05.2008 09:26:42 (muokattu 07.05.2008 09:27:41)
Viitsitkö laittaa noi kuvat vielä uudelleen.

Ai noi alkuperäiset mikserissä olleet? Niissä ei kyllä näy toi 18 voltin systeemi mut katotaan jos löydän noi alkuperäset otokset vielä koneelta...

Saitko molemmat patterit mahtumaan ihan suosiolla, vai tuliko ahdasta? Minkälainen muutos mielestäsi tuli 18 voltilla? Mulla on ollut parissa kitarassa vastaava viritys, mutta en ole kuullut niiden soundia 9:llä voltilla.

Juu menivät molemmat patterit ihan hyvin potikkapoteroon, pehmustin vaan patterit ympäriinsä niin ei kolise. Katotaan jos tästäkin sais fotoa aikaseks.

E. Niin se soundimuutos, ei kyllä mun mielestä mitenkään merkittävä, ainakaan särösoundeilla. Puhtaissa ehkä aavistuksen hienompi sointi mutta ehkäpä sillä 9 voltillakin olis pärjänny.
RG
07.05.2008 09:35:24
McNulty
07.05.2008 16:02:20

Muuten ihan jees, mutta nuo pienet "Stratocasterin" virityskoneiston nupit eivät kyllä natsaa, ei sitten millään. Kyllä tuo LP väkisinkin huutaa Kidneytä tai Tulipia. Ohessa kuva meikäläisen LP Standardin kevyesti customoidusta lavasta:
http://www.flickr.com/photos/9198945@N08/632311325/
Lego
07.05.2008 17:20:45
Mulle taasen ei napostele noi sun omas nappulat ollenkaan.. Tässä oli aikasemminkin tällaiset pienemmät mutta kultaisen väriset ja nämä meni heittämällä tuohon kun tuli sopiva hardwaresetti käytettynä vastaan, nämä mustat osatkin siis ovat ihan Gibsonin tuotantoa..
Thule
07.05.2008 17:25:21 (muokattu 07.05.2008 17:25:53)
Mulle taasen ei napostele noi sun omas nappulat ollenkaan..

Johtuuko se kuvakulmasta, vai onko noi virittimien "varret" kummallisen pitkät?

E: Siis bonecrusherin lessukan.
Señorita mas fina, who's that girl?
VFK
07.05.2008 21:33:33
Joo alkuperäiset ja nykyisetkin kiinnostaisi. Aina välillä käy mielessä EMG:eiden vaihtaminen omaan LP:iin, mutta ostan kuitenkin ehkä mielummin toisen LP:n johon ne sitten asentelen. Mulla on nykyisin LP:essä BKP Warpig(keraaminen)tallassa, joten varsinaista tarvetta mikin vaihdolle ei ole, mutta toisaalta hauskahan se on harrastaa.
So many assholes... So few bullets.
McNulty
07.05.2008 22:31:46
Johtuuko se kuvakulmasta, vai onko noi virittimien "varret" kummallisen pitkät?

Ainakin tuossa lapa-kuvassa tuo lavan musta väri ja lakkapinta heijastavat oikean puolen varret "tuplaten" pidemmiksi mitä ovat. Ei ne mielestäni olleet normi Deluxeja pitempiä... parempia kylläkin.
munkero
12.01.2020 20:15:22
Huom! Olet kirjoittamassa yli 4266 päivää vanhaan aiheeseen!

Näin hieno ketju ja yli kymmenen vuotta kuolleena. Surullista.

Itselläni on kuitenkin LP Custom vuodelta 1988 ja nimenomaan EMG aktiivisetillä ja se on valehtelematta paras kitarani, sekä soitannollisesti että soundiltaan. Valitettavasti sitä ei ole raiskattu vaan mikit on asennettu jo tehtaalta...
Itekki joskus soitellu.
ibnz
12.01.2020 20:18:11
munkero: Näin hieno ketju ja yli kymmenen vuotta kuolleena. Surullista.

Itselläni on kuitenkin LP Custom vuodelta 1988 ja nimenomaan EMG aktiivisetillä ja se on valehtelematta paras kitarani, sekä soitannollisesti että soundiltaan. Valitettavasti sitä ei ole raiskattu vaan mikit on asennettu jo tehtaalta...

Klassinen yhdistelmä, tuo. Mitähän 58 reissue tykkäisi EMG:stä? Ketjun innoittamana voisi melkein
Huomenna sitten!
munkero
12.01.2020 20:24:15
ibnz: Klassinen yhdistelmä, tuo. Mitähän 58 reissue tykkäisi EMG:stä? Ketjun innoittamana voisi melkein

Kitarathan on tehty tapitettaviksi. :)

Itse yhdistän LP customin niin vahvasti Wyldeen ja EMG aktiiveihin että eihän niitä tarttis mun puolesta muilla mikeillä tehdäkään.
Itekki joskus soitellu.
Kivijalka
12.01.2020 20:35:04
Eiköhän ne tässä vaiheessa ala EMG:tkin olemaan jo "wanhan hywän aian" nostalgiatrippailijoiden vehkeitä, kun aika ja teknologia on marssinut eteenpäin.
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)