marchangel Miquel 06.05.2008 16:07:28 | |
---|
Ibanezin RG350ex peli on siis kyseessä, sisälttää iban edgepro3:sen. Lukot on paikoillaan jne. Virittäessä aloitan kutoskielestä ja sen ja A:n kun saan vireeseen isken lukon kiiinni. Tässä vaiheessa vire kohdallaan toistaiseksi. SItten D:n ja G:n jälkeen kutonen ja vitonen on sävelaskeleen alempana. Mistä tämä johtuu? kuka täällä temppuilee?
kai se minä olen?! |
Booligan 06.05.2008 16:16:25 | |
---|
onko uudet kielet kyseessä? ei ne veny sekunnissa oikeaan mittaan. kun kieliä virittää, uudet kielet tuppaa venymään ja löystymään-->johtaa alavireeseen. nuotteja säästämättä |
marchangel Miquel 06.05.2008 16:19:07 | |
---|
hyvän aikaa nuo on siinä jo ollut. voiko johtua kielien iästä? kuka täällä temppuilee?
kai se minä olen?! |
UKKOMIES 06.05.2008 16:42:06 | |
---|
No jos kielet ollu jonku vuoden niin kyllä ne kannattaa vaihtaa :D mutta onko talla hyvissä säädöissä, eli ootko vaihtanut virettä ilman että olet säätänyt tallaa? Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan. |
Ibanezin RG350ex peli on siis kyseessä, sisälttää iban edgepro3:sen. Lukot on paikoillaan jne. Virittäessä aloitan kutoskielestä ja sen ja A:n kun saan vireeseen isken lukon kiiinni. Tässä vaiheessa vire kohdallaan toistaiseksi. SItten D:n ja G:n jälkeen kutonen ja vitonen on sävelaskeleen alempana. Mistä tämä johtuu? Johtuisiko siitä, että talla antaa periksi, kun kielet kiristyvät? Älä lyö lukkoja kiinni välillä, vaan viritä niin monta kertaa uudelleen että pysyy vireessä. Silloin kielten ja jousten jännitys on tasapainossa. Sitten katsot onko talla oikeassa asennossa, ja säädät jousia tarpeen vaatiessa. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
gunner 06.05.2008 16:51:20 (muokattu 06.05.2008 16:51:35) | |
---|
Ei johdu kielistä, vaan tavastasi virittää. Älä iske lukkoja kiinni ennen kuin kaikki kielet on vireessä. Kun virität muita kieliä myöhemmin, jännitys kasvaa ja talla nousee, mikä aiheuttaa sen, että alemmat kielet menee epävireeseen. Hidas :) Tyttömäisyydestä plussaa sukupuolesta riippumatta. |
hullu_ukko 06.05.2008 16:52:10 (muokattu 06.05.2008 16:52:30) | |
---|
Ibanezin RG350ex peli on siis kyseessä, sisälttää iban edgepro3:sen. Lukot on paikoillaan jne. Virittäessä aloitan kutoskielestä ja sen ja A:n kun saan vireeseen isken lukon kiiinni. Tässä vaiheessa vire kohdallaan toistaiseksi. SItten D:n ja G:n jälkeen kutonen ja vitonen on sävelaskeleen alempana. Mistä tämä johtuu? Kelluvan tallan ominaisuus. Tallan asento muuttuu samalla kun virität, mikä muuttaa myös kielten jännitystä. Yhden kielen ylöspäin virittäminen löysää muita kieliä siis. E: Hitain. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |