Aihe: Mitä Suomalaiset kuuntelee nykyään?
1 2 3 4
Bronco
06.05.2008 13:23:49
Niin minkälaista musiikkia juuri te kuuntelette tällä hetkellä ja jos joku tietää varmoja tuloksia siitä mitä KOKO kansa kuuntelee niin niitä voi myös laittaa tänne. Tulokset menisivät MA-tutkielmaan, siis kertokaa kunnollisia ja viisaita vastauksia. Ei potaskan jauhantaa kiitos :)
sub zero
06.05.2008 13:30:56 (muokattu 06.05.2008 13:33:38)
m.netin kuuntelijoiden maku nyt ei vastaa ollenkaan tavisihmisten makua... joten nämä asiat kandee pitää irrallaan

täällä kuunnellaan varmaan kaikenlaisia genrejä, metalli on tietysti nuorten muusikoiden keskuudessa aikamoisen kova sana, samoin moderni rokki/poppi tietysti. muillakin uusilla ja vanhoilla genreillä on paljon ystäviä.

musiikkimaku noin laajemmin on nykyään aika jakaantunut. siitä itsekin kuulisin mielelläni että kuinka monet yli 30-vuotiaat edustaa tätä iskelmähumppaosastoa ja kuinka monet alle 30-vuotiaat kuuntelee esim. jazzia ja klasaria.
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale
arppah8
06.05.2008 13:35:26

siitä itsekin kuulisin mielelläni että kuinka monet yli 30-vuotiaat edustaa tätä iskelmähumppaosastoa.

En minä ainakaan. Kello käy lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä vuotta ja hevimeteliä laidasta laitaan sitä pääosin tulee luukutettua. Mutta mun henkinen ikä onkin kahdeksantoista kieppeillä;)
God's away on business
möyssy
06.05.2008 13:47:56
hevimeteliä laidasta laitaan sitä pääosin tulee luukutettua. Mutta mun henkinen ikä onkin kahdeksantoista kieppeillä;)

Tai viidentoista.

No jonkun oli tämäkin tilaisuus käytettävä.
''Vedä käteen.'' - Kondensaattori
Linnunlaulupuu
06.05.2008 13:51:24 (muokattu 06.05.2008 13:54:24)
Dubia, minimalistista dubitechnoa, minimalistista technoa, detroit technoa, jtechiä, idm:ää, hiphoppia, kokeellista hiphoppia, microhousea, ranskalaista housea, deep housea, disco housea, kasari-italoa, reggaeta, miami bassia, ghetto techiä, soulia, oldskool-junkkaa, atmojunkkaa, darksteppia, liquid funkkia, jazzsteppiä, neuroa, raggajunkkaa, ambientia, shoegazea, glitchiä, illbientiä, jotain swingin' 60's -juttuja, tietynlaista dubsteppia, indie-hinttarointia ja beatlesia.

Mitä nyt tuli ensinnä mieleen.

m.netin kuuntelijoiden maku nyt ei vastaa ollenkaan tavisihmisten makua... joten nämä asiat kandee pitää irrallaan

Mun mielestä täällä nimenomaan on "tavismaut". Siihen en ota kantaa, onko se hyvä vai huono asia.
KINNIKUN!
JudeJude
06.05.2008 14:05:30
Pop
Jazz
Music
Rock

=)

Kohtalaisen tyhjentävän laajuinen lista. Jos vielä läpi jaksaisi lukea...
Jude? Jutska, juttu...
MrQ
06.05.2008 14:11:01
itse kuuntelen paut seuraavanlaista möykkää

-deathmetallia
-deathcorea
-raggacorea
-reggaeta
-dubia
-indeatä
-alternativea
-shoegazea
-noiserockia
-new vawea
-postpunkia
-metalcorea
-industrialia
-chilloutia
-blackmetallia
-singer-songwriter
-ja sen sellaista
Lauri0
06.05.2008 14:26:56 (muokattu 06.05.2008 14:28:11)

Joo; power/melodic metal, thrash metal, heavy metal, death metal, jazz death metal, black metal, viking/folk metal, progressiivinen metal, doom metal, progressiivinen rock, classic rock, hard rock, suomirock, jazz fusion, idm, ambient ja tietyissä määrin hieman vanhahtava pop.

Demmodda.

E: Jos nopeasti pitäisi sanoa mitä kuuntelen, niin se olisi metallia ja progea.
HA HA
Henkeen ja Vereen
06.05.2008 14:33:43
Mä kuuntelen kaikkea mitä tossa Boldarin listassa oli. Paitsi AOR:ää.
I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable. -J.Morrison-
elbowski
06.05.2008 14:35:38
Paitsi AOR:ää.

Eisss... +!

http://www.last.fm/group/Finland
Tuosta voi ehkä jonkinlaista osviittaa hakea, ikävä kyllä. Keski-ikä ko. groupissa on 22, ja miehiä on valtaosa.
Say good night to the bad guy!
Sergei Fallinen
06.05.2008 14:36:09
Mä kuuntelen kaikkea mitä tossa Boldarin listassa oli. Paitsi Experimental folkia. Hyi v*ttu sitä kuraa ei kyl kestä.
möyssy
06.05.2008 14:37:49
Mistä bändeistä kannattaa aloittaa, jos haluaa tutustua tarkemmin Futuristic cyborg metalliin?
''Vedä käteen.'' - Kondensaattori
sub zero
06.05.2008 14:40:00
Mun mielestä täällä nimenomaan on "tavismaut". Siihen en ota kantaa, onko se hyvä vai huono asia.

on läsnä, mutta jakauma eri genrejen suhteen ei vastaa kansan keskivertojakaumaa
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale
Teijo K.
06.05.2008 14:46:40

on läsnä, mutta jakauma eri genrejen suhteen ei vastaa kansan keskivertojakaumaa

En mä usko että tää nykyään siitä keskijakaumasta ihan kauheesti eroaa. Kuitenkaan. No ehkä hiphop ja sen sukulaisgenret on aliedustettuna. Ja toinen on tietty iskelmä.
Lälly, humanisti, puuseppä. Basisti.
Alkuperäiskokoonpano
lxi
06.05.2008 15:00:35 (muokattu 06.05.2008 15:04:14)
Niin minkälaista musiikkia juuri te kuuntelette tällä hetkellä ja jos joku tietää varmoja tuloksia siitä mitä KOKO kansa kuuntelee niin niitä voi myös laittaa tänne. Tulokset menisivät MA-tutkielmaan, siis kertokaa kunnollisia ja viisaita vastauksia. Ei potaskan jauhantaa kiitos :)

Jonkinlaista osviittaa siitä mitä ihmiset suunnilleen ostavat: http://yle.fi/lista/listat/

En itsekään usko, että otanta muusikoiden.netin käyttäjistä on tilastollisesti kovin luotettava noin kansallisella tasolla. Näin perstuntumalta väittäisin, että täällä ollaan keskimääräistä aktiivisempia ja samalla valikoivampia musiikinkuluttajia.

EDIT: tuon nälkävuoden mittaisen listan olisi varmaan voinut jättää linkin taakse?
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
Rattata
06.05.2008 15:04:04
Suomi kuuntelee Lauri Tähkää.
Linnunlaulupuu
06.05.2008 15:43:04

Mistä se keskivertojakauma on nähtävissä? Siinä kaupunginosassa missä mä asun, artsukama ja dubstep-wobblaus on kovia sanoja.
KINNIKUN!
Teijo K.
06.05.2008 15:55:29

Mistä se keskivertojakauma on nähtävissä? Siinä kaupunginosassa missä mä asun, artsukama ja dubstep-wobblaus on kovia sanoja.

Mitä noi on?
Lälly, humanisti, puuseppä. Basisti.
Alkuperäiskokoonpano
slipkorn
06.05.2008 16:11:07
Eisss... +!

http://www.last.fm/group/Finland
Tuosta voi ehkä jonkinlaista osviittaa hakea, ikävä kyllä. Keski-ikä ko. groupissa on 22, ja miehiä on valtaosa.

Tuolta ehkä vielä tarkemmin: http://www.last.fm/place/Finland
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)