Aihe: Boards Of Canada
1 2 3
insight
03.08.2006 13:18:17
Boards Of Canada on kova, kylläkyllä, ei voi muuta sanoa.

Näinhän se kyllä on. Soundimaailmaltaan ihan ainutlaatuinen. Ajan myötä alkanut pitää tästä bändistä vain enemmän. Mun poika (1v) pitää Roygbiv nimisestä biisistä.
© Registered nickname 2005-2006
Mohla
05.05.2008 16:55:36

Onko kukaan kuullut tätä The Campfire Headphasea? Mulla oli jotenkin mennyt ihan ohi koko levyn ilmestyminen.

Kertokaapa fiiliksiä!
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
Linda
05.05.2008 17:49:25
Onko kukaan kuullut tätä The Campfire Headphasea? Mulla oli jotenkin mennyt ihan ohi koko levyn ilmestyminen.

Kertokaapa fiiliksiä!

TCH sijoittuu elämäni siihen vaiheeseen, kun kaikki oli koko ajan oudosti ja kämpässäkin talvella huikeat 15 astetta lämmintä. Ehkä sen takia nykyään en enää osaa kuunnella Boards Of Canadaa, koska jostain syystä siitä on jäänyt kummat vibat.

Mutta erittäin hienoa maalailua ja unenomaista tunnelmaa. Odotan sitä hetkeä, kun voin taas kuunnella ko. levyä palelematta.
Miten tässä vielä käy?
"Kävin kerran Rovaniemellä ja sanon minä, ja sanoin veljellekki että perkele, ihan sama ookko selevinpäin vai kännisä, niin aina sama juttu" -eräs spuge
Defrayer
05.05.2008 17:56:06

Kertokaapa fiiliksiä!

Minä taidan olla vähän jäävi arvostelemaan koska en omista muita levyjä fyysisessä muodossa, mutta fiilikset kyseisen albumin suhteen ovat helvetin hyvät. Hyvin kesäinen fiilis, ehkä hieman sadepäiväinenkin. Melodiat ovat hyvin kauniita ja kaikissa biiseissä on oma hieno juttunsa. Suosittelen.
jigsore
05.05.2008 19:32:50

Pitkään on ollut tarkoitus tutustua bändiin ja vasta tänään sain kuulla ekan biisin. Hyvältä vaikuttaa Twoism.
seikkailumielellä ja leikkimielellä
Milkop
06.05.2008 11:08:52

Hieno bändi. Itseltä löytyy Trans Canada Highway vinyylinä ja Music Has The Right To Children koneelta. Kummatkin aivan loistavia levyjä.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
ydinaukio
07.05.2008 00:14:04

Kertokaapa fiiliksiä!

Bändin paskin levy.
sankari666
07.05.2008 00:39:19
^ Tuo tuntuisi tosiaan olevan monen internetin "musiikkiasiantuntijan" mielipide. Omasta mielestäni oikein hyvä levy, vaikea noita BoC:in albumeita on parhausjärjestykseen laittaa.
Mohla
07.05.2008 09:47:29

Bändin paskin levy.

Jäikö nyt vähän ohuehkoksi nuo perustelut?
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
jigsore
07.05.2008 10:10:27

Omituinen valinta ensilevyksi, bändin ekoja ja alkeellisimpia tuotoksia. Kannattaa tutustua In A Beautiful Place Out In The Country-ep:hen sekä pitkäsoittoon The Campfire Headphase jota tässäkin on hehkutettu. Tosin ei minusta Boardit oo huonoa levyä vielä julkaissutkaan (Peel Sessionsia en oo kuullu, mutta luotan että sekin on hyvä).

Mukavaa, jatkossa voi sitten yllättyä vielä positiivisemmin.
seikkailumielellä ja leikkimielellä
Foe mounier
07.05.2008 21:59:56
http://youtube.com/watch?v=lrBZeWjGjl8

Tämä oli hienoin musavideo ikinä...

Mahtavaa.
ydinaukio
09.05.2008 14:40:02
Jäikö nyt vähän ohuehkoksi nuo perustelut?

Levyn kappaleet ovat huonompia kuin bändin muilla levyillä.
Mohla
13.05.2008 18:04:19

Levyn kappaleet ovat huonompia kuin bändin muilla levyillä.

Tuo on kehäpäätelmä, ei perustelu. Ei voi sanoa, että "Tämä on paska, koska se on huono."
- - - - - - - - -
ydinaukio
13.05.2008 18:49:47
Kyllä minä taisin juuri äsken niin sanoa.
Mohla
13.05.2008 23:10:44

Kyllä minä taisin juuri äsken niin sanoa.

Niin, mutta niin et voi sanoa perusteluna, sillä se on kehäpäätelmä.

Ja nyt loppuu off-topic.
- - - - - - - - -
insight
14.05.2008 12:46:52 (muokattu 14.05.2008 12:47:09)
Tuli reilu vuosi sitten hankittua Music has the right to children ja kyllä sitä tulee aina välillä kuunneltua. BoC vaatii tietyn tilanteen, rauhallisen, kun kuuntelee. Yllättävän moni kertoo, että tosta musasta tulee jotenkin lapsuus mieleen. Open the light ja Kid for today on kyllä aika hienoja biisejä... muitakin.
Aika kone
Natrug
18.02.2009 15:53:34
Tuo on kehäpäätelmä, ei perustelu. Ei voi sanoa, että "Tämä on paska, koska se on huono."

OWNED! GJ.

Music Has Right to Childrenia on jonninverran tullut kuunneltua. Ihastuttava levy, ja täytynee tutoroida jotta voin kuunnella sitä lisää.
Bilsanopettajat ja heidän muistisääntönsä.... "[22:50] Heetteri: 'Sympaattinen sykähdyttää - parasympaattinen paskattaa'."
insight
19.02.2009 10:31:38
Niin joo Geogaddi löytyy myös hyllystä. Uusin (2006) kuulostaa myös hyvältä, joten senkin vois ostaa.
Can you feel the atmosphere
kingdom
19.02.2009 21:16:11
Niin joo Geogaddi löytyy myös hyllystä. Uusin (2006) kuulostaa myös hyvältä, joten senkin vois ostaa.

Siinä ei taida olla yhtään puhesamplea. Tuli vaan mieleen. Joskus hokasin että tohon levyyn on upotettu elämän tarkoitus mutta en ymmärtänyt sitä.
TÄMÄ EI OLE MAINOS | I'm no fucking buddhist, but this is enlightenment.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)