sirdickyj 23.04.2008 16:01:15 | |
---|
Jämä ei noteeraa Turkulaisia kilometrejä ;) J.T.:llä kilsakin on vaan 800m, kato. Mä oon ajatellu sen silleen, että jos saa vähintään normiliksan (+ruokarahan kun ruokaa ei saa), niin sitten seppolassakin voi käydä. Kerran entisessä elämässäni (oikeissa töissä) jouduin tosin käymään SK-ravintelissa siten, etten siitä voinut laskuttaa.. Juu, kyllä mä olisin noi kaikki mestat hoitanu ihan ok, jos sopimus olis tarkottanut sitä, mitä se normaalisti tarkoittaa. Mutta sanottakoon vielä sekin, että jeesasin silloin keikkoja järjestänyttä Tommi Niemeä ihan mielelläni, kun esiintyjiä tarvittiin, järkkäsin ilman erillistä korvausta monta esiintyjää hänelle, niin sitten olikin kivaa, kun MULLE alettiin soitella, että onko liksoja näkynyt. Enhän mä ollut kuin antanut yhteystiedot! No, hän kiitti tuosta kaikesta pistämällä boikotin, kunvaadittiin sopimusehtojen noudattamista. Mutta, nyt ei tarvi siis noihin Sepon juttuihin enää mennä, osin valitettavastikin, koska keikka on aina keikka, ja meillä ei KOSKAAN ollut mitään skismaa henkilökunnan kanssa noissa mestoissa. Vaikka mäkin oon tällanen täys mulkku, niin osasin kusettaa niitä niin, että erehtyivät luulemaan et meininki olis muka jotenkin hyvä. Ei kerta homoa tee! |
duane 23.04.2008 22:23:24 | |
---|
Vaikka mäkin oon tällanen täys mulkku, niin osasin kusettaa niitä niin, että erehtyivät luulemaan et meininki olis muka jotenkin hyvä. Sun ote lipsuu, mullekin jäi tuollainen asiallinen kuva Henry's Pub -keikoilta. "Rommilla sydämen synneistä raskaan saan hetkeksi vaikenemaan" Pienet Miehet |
Thefish 23.04.2008 22:59:24 | |
---|
Kiitokset seppolainformaatiosta.Pidän mielessä jos sinne joku päivä määrätään.Vielä on vältytty.. Kolmiomaisella evällä varustetusta petokalasta otettu solunäyte.=? |
sirdickyj 24.04.2008 07:33:38 | |
---|
Sun ote lipsuu, mullekin jäi tuollainen asiallinen kuva Henry's Pub -keikoilta. Joo, se oli hirveen ponnistelun tulos, oli tosi epäluonteva olo ku ei saanu olla mulkku. Ei kerta homoa tee! |
MUTTA; keikat loppui kuin seinään, kun yrittivät perua meidän keikkaa alle kuukausi ennen sovittua päivää sillä perusteella, että "tää livehomma ei nyt täällä oikein kannata", en suostunut, vaan sanoin, että peruutusdaika on 30vrk yleisten ohjelmantoimitusehtojen mukaisesti. Heillä ei kuulemma ole. Tottakai on. Yhdeltä mun työllistäjältä lähti jokunen Sedulaveto alta pois ja kaikki alta 30vrk peruutetut maksoivat napisematta. Lisäksi bändin kanssa tehdyn rahanjakosopimuksen perusteella sain kipukorvauksia niistäkin keikoista. Kerrankin jotain positiivista sanottavaa yhtään mistään. turkulainen |
sirdickyj 06.05.2008 21:10:14 | |
---|
Yhdeltä mun työllistäjältä lähti jokunen Sedulaveto alta pois ja kaikki alta 30vrk peruutetut maksoivat napisematta. Lisäksi bändin kanssa tehdyn rahanjakosopimuksen perusteella sain kipukorvauksia niistäkin keikoista. Kerrankin jotain positiivista sanottavaa yhtään mistään. No tota mäkin niille sanoin, että edes joku korvaus, mut olin "joustamaton". Milloin tää oli? Ettei vaan ollut maaliskuun alun jälkeen? Ei kerta homoa tee! |
miffe 07.05.2008 17:40:19 | |
---|
Milloin tää oli? Ettei vaan ollut maaliskuun alun jälkeen? Muutama viikko takaperin. Perusteena keikkojen peruuntumiselle taidettiin käyttää niinkin omalaatuista argumenttia kuten musiikin (rock) soveltumattomuus ravintoloiden linjaan. No shit, Sherlock?! turkulainen |
sirdickyj 07.05.2008 17:43:54 | |
---|
Muutama viikko takaperin. Perusteena keikkojen peruuntumiselle taidettiin käyttää niinkin omalaatuista argumenttia kuten musiikin (rock) soveltumattomuus ravintoloiden linjaan. No shit, Sherlock?! No niin, yhtä fiksu oli se meidän peruutuksen syy "joo ku ei tääl oikein käy jengii". Mutta hyvä, että maksoivat noi liksat. Saanko kysyä, oliko kyseessä orkesteri, jota myy joku isompi toimisto, jolla mahdollisesti on sellaisia artisteja myynnissä, jotka saattaisivat olla esiintymässä RMJ:ssä tms.? Ei kerta homoa tee! |
DSM 23.06.2008 20:12:46 | |
---|
todellakaan ei ole oikein roudaamiseen tarkoitettuja paikkoja. Lisäksi juuri nämä liian "kiinteät" kalusteet välillä ongelmana. Ruoka yms hommat ollu mielestäni ihan hyvin hanskassa, ehkä siksi että artistit on niitä osanneet vaatia riderissaan ? Myös bäkkäriolot olleet ok. Ravintolapäälliköt on kyllä sit kuninkaita ja jos pääset kuninkaan suosioon saatat saada luvan roudata yöllä kamat pois paikasta. Jos et niin tappelun kanssa seuraavana päivänä sitten... "it's nice to be important, but it's more important to be nice..." |