Aihe: Ultimate Fighter (tv-sarja)
1 2 3 4 511 12 13 14 15
pths
03.05.2008 10:44:39
Luulenpa että jos vastaan olis tullu joku muu kuin Couture niin Halme olis saanu vastustajansa helposti hoideltua.

onhan se halme iso heppu kyllä, mutta ei juurikaan vakuuta minua.
"Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca
JCM
03.05.2008 10:50:05

Mainosten perusteella luulin tätä joksikin homosarjaksi. Ei oo sit tullu katottua.

Uskaltaakohan tuota näin katsoa? Ja kannattaako enää edes vaivaitua tässä vaiheessa?
Jööhannes
03.05.2008 12:11:39
Kannattaa tsekata K1- tai Pride-matseja myös. UFC:n oikeat matsit ovat ihan tasokasta tavaraa, mutta tässä realitysarjassa aika rävellystä. Ehkä taso kovenee, kun vapaakyytiläiset tippuvat ja jäljelle jää oikeita osaajia.

Kyllähän siinä finaalieventissä oli muistaakseni tasokkaita otteluita. Mutta huomionarvoista on myös se, miten paljon esimerkiksi Koscheck on kehittynyt sarjan jälkeen. Leben-ottelussahan mies ei kyennyt tekemään pystyssä yhtään mitään, ja matossakin näytti siltä että kokeneempi lukkojamppa olisi lukottanut alta aikayksikön. Erittäin hyviä maahanvientejä toki. Nykyään Kosh on kehittynyt etenkin pystyssä huimasti, ja hän on rankattu koko welter weight -painoluokan kärkipäähän.
Manuel Pyrhullo
03.05.2008 14:23:09
Luulenpa että jos vastaan olis tullu joku muu kuin Couture niin Halme olis saanu vastustajansa helposti hoideltua. Ja siinä infolaatikossahan sanottiin vielä, että

3 vastustajaa peruutti tulonsa nähtyään Halmeen.

Lähteenä varmaan Tony Halmeen kirja.
depe
03.05.2008 19:51:30
Jööhannes, varo spoilaamasta.

Tosiaan räpeltämistähän monet noista sarjan otteluista on. Mutta toisaalta itse asiassa oli jotenkin jännä nähdä kun kaudella 4, jossa mukana on ns. comeback-miehiä, eli jo MMA-kannuksensa hankkineita kavereita, niin niiden ottelut ne vasta pääosin tylsiä olikin.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Bluesmies
03.05.2008 21:03:21
Jööhannes, varo PERKELE spoilaamasta.
Manuel Pyrhullo
04.05.2008 04:47:54 (muokattu 04.05.2008 04:49:56)
Kaikkien jotka tietää vähänkin mma kuviosta pitäsi varmaan lopettaa tähän ketjuun postaaminen kokonaan, ettei muiden tarvi itkeä jostain kolme vuotta vanhojen matsien spoilaamisesta? PARAS MIES VOITTAA! Onko m.netissä kamppailulajeihin keskittyvää huonetta?
Thet
04.05.2008 12:08:14
Kaikkien jotka tietää vähänkin mma kuviosta pitäsi varmaan lopettaa tähän ketjuun postaaminen kokonaan, ettei muiden tarvi itkeä jostain kolme vuotta vanhojen matsien spoilaamisesta?

Kyllä. Eihän niitä matseja kiinnosta katsoa jos tietää kumpi voittaa.
ChangeOfSeasons
05.05.2008 15:00:46
tuo Johanneksen mainitsema ottelu oli jo pari jaksoa sitten, joten ei hätää :)
Linda
08.05.2008 22:37:49
Rupes kiinnostamaan, että millä ilveellä tuo Leben pääsi takaisin tuonne? Jäi pari jaksoa välistä eikä ihan asiasta tehden jaksaisi ettiä netistä näitä jaksoja.
Miten tässä vielä käy?
"Kävin kerran Rovaniemellä ja sanon minä, ja sanoin veljellekki että perkele, ihan sama ookko selevinpäin vai kännisä, niin aina sama juttu" -eräs spuge
Bluesmies
08.05.2008 22:58:37
Rupes kiinnostamaan, että millä ilveellä tuo Leben pääsi takaisin tuonne? Jäi pari jaksoa välistä eikä ihan asiasta tehden jaksaisi ettiä netistä näitä jaksoja.

Koska Nate ei pystyny jatkaan nilkkavammansa takia.

Vittu, taas Leben hävis. Paskaa munkkia kyllä, äijä hallitsi ottelua täysin.
riimu
08.05.2008 23:01:22
Harmitti Lebenin tippuminen, hallitsi matsia melkosesti ja tyrmäystä jo oottelin. Yks kunnon vekki vaan pilas sit kaiken.
Don't ask me about Grim Fandango.
Linda
08.05.2008 23:07:56

Tätä minäki surkuttelin. Alusta asti symppasin sitä. Jätkä ottaa häviöt aika vakavasti, saa nähä miten se leviää tällä kertaa.
Miten tässä vielä käy?
"Kävin kerran Rovaniemellä ja sanon minä, ja sanoin veljellekki että perkele, ihan sama ookko selevinpäin vai kännisä, niin aina sama juttu" -eräs spuge
Salaud
09.05.2008 08:39:09

Auts, spoilasin nyt itseni vahingossa, kun olen tottunut katsomaan tätä sarjaa vasta sunnuntain uusintana, enkä taas tajunnut jakson jo eilen tulleen kun tätä topickia lukemaan erehdyin.

Oma moka. Noh, näitä sattuu.
- I feel like an astronaut in a submarine -
Burn
09.05.2008 08:46:39

Harmitti Lebenin tippuminen, hallitsi matsia melkosesti ja tyrmäystä jo oottelin. Yks kunnon vekki vaan pilas sit kaiken.

Jotenkin pienoinen porsaanreikä kamppailulajeissa tuo, että silmäkulma aukeaa niin peli keskeytetään. Mutta keskeytetään ne matsit sillonkin jos käsi tai jalka irtoaa...Kun se ei yleensä tunnu reilulta sen mielestä joka voittaa eikä varsinkaan sen mielestä joka häviää haavan takia. Leben tosiaan hallitsi matsia alusta asti, olsin kuitenkin halunnut hänen tippuvan joten ihan sama loppupeleissä :)
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
Krice
09.05.2008 08:55:03

Sattumalta katsoin tuota ottelua ja nauroin koko ajan. Hitaat plösöt läiskivät toisiaan, sitten tuo Leben menee hinkkaamaan vastustajaa laitaa vasten, joka vetäisee kyynärpäällä kulman auki. Noloa! Jos kyynärpäitä saa käyttää niin mitä järkeä on mennä tyrkyttämään naamaansa vastustajalle. Se toinen tyyppi oli vielä nolompi, täysin alakynnessä koko ajan. Kauppakassilla huitova mummokin voittaisi sen.
Thet
09.05.2008 10:25:27
Sattumalta katsoin tuota ottelua ja nauroin koko ajan. Hitaat plösöt läiskivät toisiaan, sitten tuo Leben menee hinkkaamaan vastustajaa laitaa vasten, joka vetäisee kyynärpäällä kulman auki. Noloa! Jos kyynärpäitä saa käyttää niin mitä järkeä on mennä tyrkyttämään naamaansa vastustajalle. Se toinen tyyppi oli vielä nolompi, täysin alakynnessä koko ajan. Kauppakassilla huitova mummokin voittaisi sen.

Itseasiassa mun mielestä tässä matsissa oli pitkään aikaan jonkin näköistä meininkiä. Ei loppunu ensi minuutilla ja mattoonvientejä ei tullut. Tosin loppu oli vähän tylsä, mutta oikea kaveri voitti, Lebenin täytyy ehkä vielä treenata häviämisen hyväksymistä. :)

Seuraava matsi voikin olla kiintoisampi.
wrshredder
09.05.2008 13:39:07
Mä oon kattonu pari jaksoa ihan sattumalta ja mukavalta viihteeltä on kyllä tuntunut. Matsit olivat siistejä mutta niitä olis saanu olla enemmän.
Ja mitä Tony Halmeeseen tulee niin en tiedä olisko tarvittavia taitoja tälläiseen kamppailuun. Tarvitaan kumminkin teknistä osaamista/nopeutta/potkuja..

Oon kattellu eile ja tänään aika ahkerasti myös Bas Ruttenin videoita youtubesta. Hieno mies on :D
Tulee himot alottaa joku kamppailulaji jossa saa mätätä toisia pannuun, tai ottaa selkään itse.. No taidan vaan tyytyä kuntoiluun.
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
Thet
09.05.2008 13:47:19 (muokattu 09.05.2008 13:47:31)

Tulee himot alottaa joku kamppailulaji jossa saa mätätä toisia pannuun, tai ottaa selkään itse..

Juu sama. Tosin joskus harrastinki, mutta se oli ihan tylsää. Jotain kunnon kamppailua, ei niinkään itsepuolustusta, olisi kiva harrastaa ja vähän testata itseään, että kykeneekö mihinkään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)