Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 520 21 22 23 2458 59 60 61 62
Hipelius
04.05.2008 17:37:16
Kohta voi kun PS3:lle tulee digiboxi.

Sillä onkin kätevä nauhottaa Xboxin kovolle.
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
Ben_D
04.05.2008 17:49:00 (muokattu 04.05.2008 17:52:35)

Sillä onkin kätevä nauhottaa Xboxin kovolle.

EhEh ja keukeu. Olipas Hipeliusta.

Onko XBOX360:ssä WLAN piiri vakiona?
http://evincemetal.com/
Hipelius
04.05.2008 17:55:36
EhEh ja keukeu. Olipas Hipeliusta.

Noh noh. Boksistahan viestissä oli puhe.

Säästäisin muutaman huntin lisää ja ostaisin PS3:n. Onko XBOX360:ssä WLAN piiri vakiona?

Erikseen täytyy ostaa.

Konsolisotaan sen pahemmin puuttumatta, kannattaa katsoa muitakin pelejä, kuin pelkkää GTA:ta, kun uutta konsolia on ostamassa. Omaan makuuni Xboxin pelivalikoima vie PS3:sta 100-0.

GTAIV:n lisäsisältöhän muuten tulee yksinoikeudella Xboxille, jos sillä nyt on jollekin jotain merkitystä. Ja tämänkin ketjun viesteistä päätellen Xbox-versio on vakaampi.
McNulty
04.05.2008 18:35:49
GTA:IV taitaa tapella vakavien cache-kiemuroiden kanssa. Ainakin PS3:n 60Gb versio on ollut hätää kärsimässä ja raportoituja "freeze"-ongelmia on ollut enemmän kuin tarpeeksi. Samoin X360:llä on toistunut tuo sama ongelma. Kuvaruudulle tulee värisevä checkerboard ja koko konsoli jää jumiin.

Pahinta on se, että tuo vastaava ongelma alkaa toistumaan myös kaikissa muissa X360:n peleissä. Frendillä on tällä hetkellä X360 käyttökelvottomassa kunnossa, muutaman GTA:IV freezen jälkeen (väläytti kerran jo RROD:ia mutta buuttas vielä sen jälkeen). Ei toimi COD4, ei GH2 tai 3, ei Forzat eikä Bioshockit. Mielenkiintoista onpi se, miten Take-Two ja Rockstar tämän arvellun cache-ongelman fiksaavat... ja milloin.

Itse olen pelannut pelistä reilut 20% ja ongelmia ei ole ollut, alustana siis X360. Arveluttaa vain laittaa kiekko sisään koneeseen jos se sitten jossain välissä lyö koko paketin jumiin. Ei niin kivoja ylläreitä Rockstarilta :(
wrshredder
04.05.2008 18:37:58 (muokattu 04.05.2008 18:41:55)
Näitä juttuja lukiessa (internetin disabloinnit jne.) alkaa kuulostamaan siltä, että konsolien maine "helppoina pelialustoina" on mennyttä...

Tarkoitat kai Ps3:sen maine :D ,mulla on 35% pelistä pelattu eikä mitään ole vielä tapahtunut. X360 pelialustana..
e:konsolisotaa!
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
Rotuvaari
04.05.2008 18:51:47
Joo. Ei voi sanoa muuta kuin että hyvin olen tippunut näistä jutuista. Joskus tosissaan riitti, kun sen levyn iski sisälle ja sitä pääsi pelaamaan. San Andreaksen aikaan alkoi innostuksen hiipuminen ja nykyjään tulee enää pelattua Silent Hillejä silloin tällöin. Toki PS3 kiinnostaisi pelkästään senkin takia, että olen alusta lähtien ollut pleikkarimiehiä. Tietokoneen käyttöjärjestelmänä on jo yksi Microsoft, eikä toista moista tule enää tähän taloon. Jos olisi varaa niin Macci. Todennäköisesti Rockstar on saanut GTA IV:n bugit raivattua siihen mennessä, jos ja kun tuon Pleikka kolmosen hankin.
Hullu paljon töitä tekee, viisas ostaa donitsin.
Twinkle
04.05.2008 19:03:32
Pahinta on se, että tuo vastaava ongelma alkaa toistumaan myös kaikissa muissa X360:n peleissä. Frendillä on tällä hetkellä X360 käyttökelvottomassa kunnossa, muutaman GTA:IV freezen jälkeen (väläytti kerran jo RROD:ia mutta buuttas vielä sen jälkeen). Ei toimi COD4, ei GH2 tai 3, ei Forzat eikä Bioshockit. Mielenkiintoista onpi se, miten Take-Two ja Rockstar tämän arvellun cache-ongelman fiksaavat... ja milloin.

Kannattaa kokeilla cachen tyhjentämistä manuaalisesti, alla olevasta linkistä ohjeet. Kyseinen yhdistelmä siis tyhjentää kiintolevyn cache-osion (sen 6 gigaa mitä sille varataan uudesta kovosta), joten mitkään pelitalletukset ei mene tai sellaiset.

http://news.teamxbox.com/xbox/11131 … Xbox-360-Cache-Clear-Code-Revealed/
Ben_D
04.05.2008 19:21:24

Noh noh. Boksistahan viestissä oli puhe.

Joo..huomasin kun tsekkasin linkin ;)

Erikseen täytyy ostaa.

Tää on kyllä todella penaalista, koska esim. meikäläisellä ei olis mitään tsänssiä vedellä eetteripiuhaa olohuoneen läpi.

Konsolisotaan sen pahemmin puuttumatta, kannattaa katsoa muitakin pelejä, kuin pelkkää GTA:ta, kun uutta konsolia on ostamassa. Omaan makuuni Xboxin pelivalikoima vie PS3:sta 100-0.

Meitsi on ainaskin löytänyt kaiken haluamani PS3:lle...tosin en montaa peliä pelaile -> GTAIV, NHL 08, Uncharted, se joku nyrkkeily...

GTAIV:n lisäsisältöhän muuten tulee yksinoikeudella Xboxille, jos sillä nyt on jollekin jotain merkitystä. Ja tämänkin ketjun viesteistä päätellen Xbox-versio on vakaampi.

Kyllä vituttaa jos / kun ei tule PS3:lle. Mitä lisäsisältöö on tulossa?
Hipelius
04.05.2008 19:31:09 (muokattu 04.05.2008 19:32:33)
Tää on kyllä todella penaalista, koska esim. meikäläisellä ei olis mitään tsänssiä vedellä eetteripiuhaa olohuoneen läpi.

Harvinaisen totta, se adapterikin maksaa 69e Konsolinetissä :E

Meitsi on ainaskin löytänyt kaiken haluamani PS3:lle...tosin en montaa peliä pelaile -> GTAIV, NHL 08, Uncharted, se joku nyrkkeily...

Hyvä niin. Ite oon niin hardcore JRPG-fani, etten voi jättää väliin Hironobu Sakaguchin uusia pelejä, jotka siis julkaistaan vain X360:lle. Lost Odyssey on paras "Final Fantasy" sitten FFIX:n ;)

Sitten on tietysti mm. Bioshock ja Mass Effect, mutta niistä en voi sanoa mitään, koska en omista. Vielä.

Kyllä vituttaa jos / kun ei tule PS3:lle. Mitä lisäsisältöö on tulossa?

http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV#Downloadable_content

"Take-Two Interactive's Chief Financial Officer, Lainie Goldstein revealed that Microsoft was paying a total of US $50 million for the two episodes."

Huhhuh.
bedlam
04.05.2008 20:14:57

Itellekin pleikkari oli kyllä ihan selkeä valinta noista kahdesta, kauaa en tainnut boksia pitää edes vaihtoehtona. Kummallekin löytyy omat ostajansa ja riippuu mitä laitteelta odottaa ja haluaa.

Mitenkähän toi uus GTA ei nyt ole koukuttanut mitenkään erityisemmin. CoD4 imaisi tunnissa jo täysin, mutta ei tää vielä samalla tavalla ole tajuntaa räjäyttänyt.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
DaKiller
04.05.2008 20:24:43

Mitenkähän toi uus GTA ei nyt ole koukuttanut mitenkään erityisemmin. CoD4 imaisi tunnissa jo täysin, mutta ei tää vielä samalla tavalla ole tajuntaa räjäyttänyt.

Etkös sä ollu tahkonnu kuitenkin jo aika pitkälle? Mulla alkoi puremaan yhden pitemmän pelisession jälkeen. Alkuun ei tuntunut koukuttavan pahemmin ja ehkä jopa hieman petyinkin, kun huomasin, että se on ihan tavallinen peli eikä mikään messias. Pikkuhiljaa maailma imaisi mukaansa ja tarinaa on kyllä nautinnollista viedä eteenpäin.
McNulty
04.05.2008 22:26:53
Kannattaa kokeilla cachen tyhjentämistä manuaalisesti, alla olevasta linkistä ohjeet. Kyseinen yhdistelmä siis tyhjentää kiintolevyn cache-osion (sen 6 gigaa mitä sille varataan uudesta kovosta), joten mitkään pelitalletukset ei mene tai sellaiset.

http://news.teamxbox.com/xbox/11131 … Xbox-360-Cache-Clear-Code-Revealed/

Kokeiltu on, mutta vaikutus oli puhdas nolla. Tänään frendi sitten soitti ja sanoi että boksi ei lähde enää edes käyntiin, mitä nyt Red Ring Of Deathin verran. Vertasimme minun ja hänen xboxia keskenään ja todettiin että minulla on Samsungin valmistama DVD-asema ja frendillä Hitachin. Hitachi on erinäisten kamarunkkausfoorumien mukaan herkin hajoamaan, äänekäs ja generoi turhan paljon lämpöä verrattuna Samsungin/Toshiban ja BENQ:n asemiin. Ilmeisesti hänen pelisessionsa on aiheuttanut X360:n perusvian, eli ylikuumenemisen ja sen johdosta tuon RROD:n.

No, eipä siinä... laite lähtee huomenna takuuhuoltoon, mutta harmittaahan se kun 2 vuotta odoteltua peliä ei pääse pariin viikkoon tahkoamaan.
Ben_D
04.05.2008 22:31:54

Kokeiltu on, mutta vaikutus oli puhdas nolla. Tänään frendi sitten soitti ja sanoi että boksi ei lähde enää edes käyntiin, mitä nyt Red Ring Of Deathin verran. Vertasimme minun ja hänen xboxia keskenään ja todettiin että minulla on Samsungin valmistama DVD-asema ja frendillä Hitachin. Hitachi on erinäisten kamarunkkausfoorumien mukaan herkin hajoamaan, äänekäs ja generoi turhan paljon lämpöä verrattuna Samsungin/Toshiban ja BENQ:n asemiin. Ilmeisesti hänen pelisessionsa on aiheuttanut X360:n perusvian, eli ylikuumenemisen ja sen johdosta tuon RROD:n.

No, eipä siinä... laite lähtee huomenna takuuhuoltoon, mutta harmittaahan se kun 2 vuotta odoteltua peliä ei pääse pariin viikkoon tahkoamaan.

Hehheh..XBOX suxx ;) Just alko taas GTAIV sessio...
McNulty
04.05.2008 22:40:53

No jaa... joka toinen PS3 60Gb-versio kärsii samoista ongelmista. Erinäisiä foorumeita lukiessa käy kyllä selväksi että GTAIV:n kohdalla X360 on vakaampi, mitä PS3. GTA:IV on kehitetty X360:llä ja PS3:n versio onpi käännös.

Kummatkin päteviä laitteita, mutta minulle X360 oli selkeämpi 1. valinta:
a) Halvempi hinta... siis reilusti halvempi hinta
b) XBoxin Live-palvelu
c) Forza Motorsport 2
d) Ei tarvetta toistaiseksi blu-ray laitteille
Ben_D
04.05.2008 22:42:29

No jaa... joka toinen PS3 60Gb-versio kärsii samoista ongelmista. Erinäisiä foorumeita lukiessa käy kyllä selväksi että GTAIV:n kohdalla X360 on vakaampi, mitä PS3. GTA:IV on kehitetty X360:llä ja PS3:n versio onpi käännös.

Kummatkin päteviä laitteita, mutta minulle X360 oli selkeämpi 1. valinta:
a) Halvempi hinta... siis reilusti halvempi hinta
b) XBoxin Live-palvelu
c) Forza Motorsport 2
d) Ei tarvetta toistaiseksi blu-ray laitteille

Samaisia foorumeita selaillessani on aika pitkälle käynyt ilmi, että Internet yhteyden disablointi fixaa ongelmat PS3:lla...siis luonnollisesti yksinpeliongelmat :)
Dunga
04.05.2008 22:45:48

Eiköhän se mene tämän pelin yhteydessä siten, että PS3 "suxx" enempi ;) Boxipelaajien sessiot jatkuvat vielä pitkälle tulevaisuuteen lisämateriaalin kera.
Accidento bizarro - tutto morto.
McNulty
04.05.2008 23:30:21
Juu...kunhan nyt xboxilla pääsis kaatuilematta pelaamaan tätäkin sessioo...jotenkin on sellanen kutina, että PS3:kin tulee jotain lisämatskua....jos ei niin hyvä näinkin.

Kaatuilematta täällä on tahkottu 23% storylinestä x360:n voimin eikä ole ollut minkään sortin ongelmia. Ei tarvitse disabloida muuta kuin valittava naispuolinen kanssaeläjä :)
Dunga
05.05.2008 08:25:32
Jep, mulla nyt joku 32% pelattuna eikä vielä ongelmia *knock on wood*

Laatupeli tuo on, ja ilman lisämatskuakin paljon pelattavaa.
Accidento bizarro - tutto morto.
Informaatiokameli
05.05.2008 10:11:00

On kyllä melko perseestä tuollainen jumitteleminen varsinkin näin odotetussa ja suuren budjetin pelissä. Onneksi itsellä osto on ajankohtainen vasta veronpalautusten aikaan loppuvuodesta, eiköhän bugit ole siihen mennessä jo korjattu :D Ja toivottavasti Pleikkakolmosellekin jotain lisäsälppää tulee kun varmaan sen härvelin kanssa peli tulee ostettua.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)