Stone 30.03.2008 16:15:59 | |
---|
En löytänyt haulla mitenkään tietoa ko. mallista. Ihan mielenkiinnosta kuulisin kokemuksia, kommentteja tästä mallista. Löytyykö se legendaarinen telecasterin takamikki soundi myös tästä telestä? Entäpä tuo kaulaprofiili jos vaikkapa vertaa 50's/60's classic sarjan teleihin, jotka itselläni ovat tällä hetkellä niin sanotulla ostoslistalla ellei tämä taas pistä ajattelemaan? Rohkeata mielipidettä kehiin..oli se sitten mitä tahansa. "Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua." |
jussimus 30.03.2008 17:22:19 | |
---|
Kyl juu löytyy se Telen kuuluisa tallamikkisoundi. Tuossa mallissa on U-kaulaprofiili, joka on monien makuun liian järeä. Hyvä kepukka, ei siinä mitään. |
Joees 30.03.2008 17:44:30 | |
---|
Telecastereista mun yksi suosikeistani on tämä. Mulla oli aikanaan japsimalli. Sen kitaran myymistä kadun enemmän kuin minkään muun kitaran myymistä toistaiseksi. Kaula istui siinä käteen, joskaan profiilia en juur muista minkämoinen se oli, muistan kuitenkin sen istuneen käteen erittäin hyvin. Tallamikistä sai sen näkkärin pihalle, tai oikeestaan ei saanut, vaan se tuli sieltä ihan luonnostaan ;-) Myöskin tuo Les Paul-henkinen elektroniikka on ihan mukava, löytyy soundeja moneen lähtöön. Moisen kepakon vielä joskus hommaan takaisin, se on täysin varmaa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
ekorocket 03.04.2008 21:58:08 | |
---|
Mulla on tuo japsiversiona. Ihan mahtava kitara, en myy ikinä pois. Soundit kohdallaan, ja kyllä se tallasaundi sieltä löytyy ainakin japsista. |
jumara 13.04.2008 23:11:54 | |
---|
Itselläni on ollut ko. skeba about vuoden verran. Voin suositella lämpimästi, kyseessä on monipuolinen ja laadukas soitin. Älä anna mehiko-leiman hämätä, se on oikeasti hyvin tehty laite! LP-tyyppisillä säädöillä saa mukavasti erilaisia soundeja. Viime aikoina olen käyttänyt kaulamikkiä volat kutosella (tone täysillä) ja tallamikkiä täpöllä (tone ysillä). Ajan kitaran kränkättyyn putkivahvistimeen. Saan kaulamikkiasennossa kuulaan lämpimän puhtaan soundin. Kun laitan switchin keski- tai talla-asentoon, saan kaksi erilaista särösoundia - tallalla perusteletwangin ja keskiasennossa hieman lämpimämmän särön. Kaulamikki täpöllä saa myös aivan loistavan kermaisen soolosoundin... Mainio verme kerta kaikkiaan. Unohtaa ei sovi myöskään sitä, että kyseessä on äärimmäisen kaunis ja uskottava soitin! Ei ihan jokapojan valinta. |
Stone 03.05.2008 20:05:43 (muokattu 03.05.2008 20:12:17) | |
---|
Itselläni on ollut ko. skeba about vuoden verran. Voin suositella lämpimästi, kyseessä on monipuolinen ja laadukas soitin. Älä anna mehiko-leiman hämätä, se on oikeasti hyvin tehty laite! LP-tyyppisillä säädöillä saa mukavasti erilaisia soundeja. Viime aikoina olen käyttänyt kaulamikkiä volat kutosella (tone täysillä) ja tallamikkiä täpöllä (tone ysillä). Ajan kitaran kränkättyyn putkivahvistimeen. Saan kaulamikkiasennossa kuulaan lämpimän puhtaan soundin. Kun laitan switchin keski- tai talla-asentoon, saan kaksi erilaista särösoundia - tallalla perusteletwangin ja keskiasennossa hieman lämpimämmän särön. Kaulamikki täpöllä saa myös aivan loistavan kermaisen soolosoundin... Mainio verme kerta kaikkiaan. Unohtaa ei sovi myöskään sitä, että kyseessä on äärimmäisen kaunis ja uskottava soitin! Ei ihan jokapojan valinta. Juuri näin, kuten sanot. Ostin kitaran jussimukselta ja paremmin en varmaan olisi voinut valita. Kitara vastaa täydellisesti juuri omia "tarkoitusperiäni". Kitarasta löytyy se "näkkärisoundi" sekä tosi "fatti" gibsonmainen soundimaailma. Dynaaminen ja herkullinen yhdistelmä siis. Totesin myös sen, että tämän soittimen kanssa en tarvitse mitään pedaalia, koska se soundi on "just it". Niin...ja sopii vielä täydellisesti omaan hanskaan :) "Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua." |
Juuri näin, kuten sanot. Ostin kitaran jussimukselta ja paremmin en varmaan olisi voinut valita. Kitara vastaa täydellisesti juuri omia "tarkoitusperiäni". Kitarasta löytyy se "näkkärisoundi" sekä tosi "fatti" gibsonmainen soundimaailma. Dynaaminen ja herkullinen yhdistelmä siis. Totesin myös sen, että tämän soittimen kanssa en tarvitse mitään pedaalia, koska se soundi on "just it". Niin...ja sopii vielä täydellisesti omaan hanskaan :) Ah, sä ostit siis sen. Mahtavaa. Itse melkein sorruin ostamaan juurikin tuon jussimuksen kepakon vaikka ei rahaa ollutkaan. Hyvä että meni ilmeisesti hyvään kotiin se :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
kloppis 04.05.2008 22:20:32 | |
---|
Tekisi niin mieli jostain ojasta kaivaa tuollainen kitara! |
Joees 04.05.2008 23:04:43 | |
---|
Tekisi niin mieli jostain ojasta kaivaa tuollainen kitara! Kaupoissahan noita, ja torillakin aina välillä. Eikun kaivamaan! Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
T.K. 05.05.2008 08:33:34 | |
---|
Onkohan noissa merkittävää eroa ja mihin suuntaan, Japan ja Mexico mallien välillä.Yksilöitähän ne tietysti on, kerran vaan sattui vastaan todella painava mex. malli joka oli jotenkin tukossa soinniltaan.Puut ei silleen resonoineet miten hyvässä telessä yleensä.Ideanahan toi on, kuten jo todettu, aivan mahtava.Täytyis vaan löytää paras yksilö, miksihän eivät tee tuosta am. vintage series mallia huippu puilla. |
author 02.09.2009 12:45:30 (muokattu 02.09.2009 12:49:02) | |
---|
Edit. Väärä triidi sitten kuitenkin. |