Aihe: Last.fm
1 2 3 4 517 18 19 20 2167 68 69 70 71
Mohla
21.04.2008 16:40:26

Ärsyttää tuo viikonlopun aiheuttama sotku. Nyt näkyy kuunteluissa pari tuntia sitten kuunnellut biisit, mutta sitä ennen on scroblauksissan päivän kato. Oon kuunnellu koko viikonlopun musiikkia ja nyt ei sitten näy kun muutama biisi.

Yks vaihtoehto ois tietty hankkia elämä.
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
Tohtori Tonus
21.04.2008 16:45:32
Ärsyttää tuo viikonlopun aiheuttama sotku. Nyt näkyy kuunteluissa pari tuntia sitten kuunnellut biisit, mutta sitä ennen on scroblauksissan päivän kato. Oon kuunnellu koko viikonlopun musiikkia ja nyt ei sitten näy kun muutama biisi.

Itselläni ei onneksi näyttänyt tapahtuneen moista, vaan pikavilkasulla kaikki näytti olevan ok.

Yks vaihtoehto ois tietty hankkia elämä.

Leikitään, että en nähnyt tuota.
"Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable
Rauniotorni
21.04.2008 21:31:33
Kyllähän tuo tietysti ärsyttää kun pistää vaan oman last.fm käyttäjän linkin niin heti alkaa v'ttuilu.
Skin her alive
hullu_ukko
21.04.2008 21:38:19 (muokattu 21.04.2008 21:38:44)
Kyllähän tuo tietysti ärsyttää kun pistää vaan oman last.fm käyttäjän linkin niin heti alkaa v'ttuilu.

Welcome to m.net. Eikö se riittänyt, että ketju siivottiin jo kerran?
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
carlos
22.04.2008 10:47:31
Jatkuuko muilla ongelmat Last.fm:n kanssa edelleen? Omaan profiilini ei ole päivittynyt mitään tietoja sitten sunnuntain. Recently listened tracks ei oo poiminu mitään tietoja sen jälkeen, tonne profiiliin siis. Sen sijaan toi AS on napannut kaikki tiedot, mutta joku tökkii nyt ja pahasti.
Parasite
22.04.2008 13:22:49
Mulla toimii muuten normaalisti mutta tuota total tracks playediä ei näy ollenkaan.
"Blessed are the cheesemakers"
dipshit
23.04.2008 15:42:50 (muokattu 23.04.2008 15:56:25)
Mulla toimii muuten normaalisti mutta tuota total tracks playediä ei näy ollenkaan.

Tämä juuri. Juuri se mielenkiintoisi tilasto on kadonnut .. :D

E: Nyt toimiikin sitten kaikki normaalisti
carlos
23.04.2008 16:23:43
Meikällä ei näy edelleenkään recently played shittiä. Missä mättää, kertopkaa tai hankin elämän!
tommijk
23.04.2008 17:04:38
Meikällä ei näy edelleenkään recently played shittiä. Missä mättää, kertopkaa tai hankin elämän!

Tosi pitkiä taukoja tuossa päivittymisessä on välillä ollut. Sitten yhtäkkiä siihen ilmestyy ne yhden päivän kuuntelut kerralla. Tällä hetkellä toimii jotakuinkin normaalisti.
author
24.04.2008 00:49:18

Joskus se vaan näkyy ja joskus ei. Näin minulla.
Furch Durango kaupan.
Rauniotorni
24.04.2008 17:03:54
Minulla on muuten tuo open mind index 31 :D
Skin her alive
Tohtori Tonus
27.04.2008 08:26:53
Profiilisivulla komeili tämmöinen:

Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:
Spam protection triggered: You submitted a track dated earlier than your last submission.

Tietääkö joku mitä tämä tarkoittaa, joko teoriassa tahi käytännössä? Ja onko muille käynyt samaa?
"Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable
Rauniotorni
27.04.2008 09:16:10
Profiilisivulla komeili tämmöinen:

Tietääkö joku mitä tämä tarkoittaa, joko teoriassa tahi käytännössä? Ja onko muille käynyt samaa?

Minulle on käynyt tuo sama mutta en tiedä mitä se tarkoittaa.
Skin her alive
Torniojaws
27.04.2008 11:58:09

Edellisen scrobblauksen kirjoittaminen cacheen viivästyi ja seuraava biisi oli soinut ennen edellistä = bottiesto napsahti päälle serverin puolella.

Toisinsanoen, shit happens :) Ei siitä mene kuin yksi soitto tilastoista pois. Sen ilmoituksen saat pois kun klikkaat sitä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Tohtori Tonus
27.04.2008 12:45:47 (muokattu 27.04.2008 12:49:40)
Edellisen scrobblauksen kirjoittaminen cacheen viivästyi ja seuraava biisi oli soinut ennen edellistä = bottiesto napsahti päälle serverin puolella.

Toisinsanoen, shit happens :) Ei siitä mene kuin yksi soitto tilastoista pois. Sen ilmoituksen saat pois kun klikkaat sitä.

Ahaa... Ei siis mitään vakavaa, jos vain yksi biisi katoaa. Mutta kiitos tästä tiedosta, nyt voin nukkua yöni pelotta.

E: Kas kun runosuonikin sykkii näin kauniina kevätpäivänä ihan alitajuisesti. Hii-hii.
Izer
27.04.2008 15:07:30
Minulla tuo tallentaa vain biisit jotka on soitettu winampista yksitellen. Jos vaikka pistän koko levyn soimaan niin last.fm:ään tallentuu vain ensimmäinen kappale. Noh, aika sama, melkein voisi poistaa koko profiilin, se tekee ikäviä tepposia välillä kun tuntuu että levy pitää kuunnella kokonaan eikä jättää vaikka paria vikaa biisiä pois, kun sitten jäävät pois tilastoista, sairasta:)
Ridin' with the wind!
Hipelius
05.05.2008 12:15:56
No nyt nuo röytivät jotain oikein kunnolla. Itsehän käytän koko palvelua nykyään siihen, että upin iPodin playcountit tuonne, eli käytännössä sen, mitä töissä kuuntelen.
No yhden työpäivän playcountit Last.fm kertoi tuonne _satoja_ kertoja :--------D. Vähän muuttui overall-listat :D.

http://www.last.fm/user/Hipelius/ch … charttype=weekly&subtype=artist
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
Misse
22.05.2008 12:01:58
Onko tuo maksusysteemi jotenkin muuttunut/poistunut.
Jokin aika sitten tuli ilmoituksia, että tarttis maksaa lisää. Eilen olin puuhaan ryhtymässä, mutta nyt kaikki toimii kuten ennenkin. Ilmaiseksi.
~Lemu paljastaa peitellynkin paskan~
Feggy
22.05.2008 12:35:12

Työkuuntelun lähinnä tallentaa mulla eikä se ole paljon. Silti olis kiva jos siellä olisi semmoinen "kuukauden artistit"-chart eikä 3,6 tai 12 kk.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)