Ben_D 03.05.2008 14:35:06 | |
---|
Jotain ton suuntasta tulossa kuukauden päästä..naminami....Apocalyptic City, Evil Has Landed, Henchmen, DBR...... Over the wall Into the pit Apocalyptic city P.W.Y.P New order Electric crown More than meets the eye Low Trail of tears Henchmen Souls of black The Evil has landed The preacher DNR Three days of darkness Alone in the dark and Disciples of the watch http://evincemetal.com/ |
Backlet 03.05.2008 15:14:35 | |
---|
^Kovaa settiä olis joo. Viimeksi jäi vähän lyhyeksi, mutta nyt näyttää sopivalta. Vielä kun saisivat Return to Serenityn ja Eerie Inhabitantsin settiin, niin mulla ei olisi mitään valittamista. |
Narcosynthesis 03.05.2008 17:02:44 | |
---|
Todella kovaa settiä tää uus levy! Bändi nuoruutensa vedossa ja tiukkaa riffiä kuin pipoa! Kyllä toimii meikämandoliinolle! Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Lauri0 04.05.2008 01:02:18 | |
---|
Täytyy sanoa, että on kaiken hypetyksen arvoinen levy kyseessä. Jumalatonta menoa (lähes) koko levy. 'Yli kaiken' biisejä löytyy kaikkiaan viisi. Ainoa hieman tylsähkö kappale on 'Leave Me Forever', mutta veikkaanpa, että se johtuu levyn todella kovasta tasosta. Soitanta toimii, Chuckin örinä-puoli ja myös ne semipuhtaat laulusuoritukset ovat maukkaita. Tämä kirja-systeemikin on hyvä ja toimiva ratkaisu; Ei tarvitse säätää normi-CD-koteloitten tapaan sen kansipaperin kanssa, kun se on kiinnitetty kirjamaisesti tuohon kanteen. Ainoana pienenä miinuksena tuo 'Making of', joka ei ollut kovin kummoinen. Ja pienenä kysymyksenä tähän loppuun... Mikä tuosta Demonic-Low-Gathering-akselista oli se mihin ei kannata, ja se mihin kannattaa koskea? Voisi nimittäin hankkia Testamentia taas lisää. HA HA |
Incarnation 04.05.2008 01:18:37 | |
---|
Ja pienenä kysymyksenä tähän loppuun... Mikä tuosta Demonic-Low-Gathering-akselista oli se mihin ei kannata, ja se mihin kannattaa koskea? Voisi nimittäin hankkia Testamentia taas lisää. Hommaa The Gathering. Omasta mielestäni yksi parhaista metallilevyistä ikinä. Low ja Demonic ovat sitten mielestäni kummatkin sellasia keskivertolevyjä, joista on paha lähteä sanomaan kumpi on parempi. "Wash away a man, take him with the floods" |
kid ego 04.05.2008 01:19:04 | |
---|
Ja pienenä kysymyksenä tähän loppuun... Mikä tuosta Demonic-Low-Gathering-akselista oli se mihin ei kannata, ja se mihin kannattaa koskea? Voisi nimittäin hankkia Testamentia taas lisää. The Gathering on noista kolmesta se arvostetuin, tosin mä olen ehkä Low'ta kuunnellut itse eniten Demonicin jäädessä selkeästi vähemmälle. Mutta mielipiteitä on monia. Ostat kaikki. |
bedlam 04.05.2008 01:34:54 | |
---|
Ja pienenä kysymyksenä tähän loppuun... Mikä tuosta Demonic-Low-Gathering-akselista oli se mihin ei kannata, ja se mihin kannattaa koskea? Voisi nimittäin hankkia Testamentia taas lisää. Low iski ilmestyessään kovaa, Demonicin jaksoin kuunnella muutaman kerran ja Gatheringia en tainnut kuunnella kertaakaan loppuun asti. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Ben_D 04.05.2008 06:39:12 (muokattu 04.05.2008 06:39:29) | |
---|
Mikä tuosta Demonic-Low-Gathering-akselista oli se mihin ei kannata, ja se mihin kannattaa koskea? Ei mikään. Gathering on 90-luvun paras metallilevy. http://evincemetal.com/ |
DaKiller 04.05.2008 11:24:18 | |
---|
Low iski ilmestyessään kovaa, Demonicin jaksoin kuunnella muutaman kerran ja Gatheringia en tainnut kuunnella kertaakaan loppuun asti. Komppia. Demonic on jäänyt ehkä etäisimmäksi itselle. Gathering on hirveää tuubaa mutta ehkä kuitenkin jossakin suhteessa parempi levynä kuin Demonic. Low on parhautta. |
Komppia. Demonic on jäänyt ehkä etäisimmäksi itselle. Gathering on hirveää tuubaa mutta ehkä kuitenkin jossakin suhteessa parempi levynä kuin Demonic. Low on parhautta. Low:ta minäkin olen eniten noista kuunnellut ja olen tykännyt. Itselläni ei Gatheringia tai Demonicia ole mutta olen kuullut että ovat hyviä albumeja ainakin Death Metallista tykkääville.. GROM !!
- Conan The Barbarian |
arppah8 04.05.2008 12:37:18 | |
---|
On muuten helevetin tiukka settilista tossa ylempänä. Low lämmittää erityisesti, ajattelin jo että noi Murphyn aikaiset unohdetaan kokonaan. Vieläkään ei ole Saunaan lippua, rahatilanne ei anna periksi ja sekös ketuttaa. Ans kattoo kun tulee yhdestä proggiksesta liksat, josko sitten... pakkohan tuo olisi todistaa. Low ja The gathering ovat soineet tässäkin taloudessa ahkerasti, komppia näitten hankkimiselle. Demonic ei sitten niin pudonnutkaan. God's away on business |
Morhange 04.05.2008 15:00:30 | |
---|
Low:ta minäkin olen eniten noista kuunnellut ja olen tykännyt. Itselläni ei Gatheringia tai Demonicia ole mutta olen kuullut että ovat hyviä albumeja ainakin Death Metallista tykkääville.. Jännä juttu, mää vihaan death medalia ja silti Demonic ja Gathering on aivan mahtavia lättyjä! Itselle olisi aivan sama, minkä noista hommaisin, kaikki on niin hyviä! Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
Ben_D 04.05.2008 15:07:20 (muokattu 04.05.2008 15:10:07) | |
---|
Jännä juttu, mää vihaan death medalia ja silti Demonic ja Gathering on aivan mahtavia lättyjä! Itselle olisi aivan sama, minkä noista hommaisin, kaikki on niin hyviä! Niinpä...kun ne eivät ole death metallia...joitakin elementtejä kyllä on, mutta musiikki kokonaisuudessaan ei DM:ia ole. Gatheringilla on biisejä, jotka ovat kaukana DM:sta. http://evincemetal.com/ |
Narcosynthesis 04.05.2008 15:14:30 | |
---|
Komp komp! Itsekin kallistun Low:n puoleen, ehkä nostalgiasyistäkin. Tosin Gatheringillakin on hetkensä. Eli nuo kaksi kannattaa hommata, jos legendaarisempi osasto jo levyhyllystä löytyy. Samoin Live in London! Siinä kanssa parhautta! Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Cucumber? 04.05.2008 15:41:13 | |
---|
Jeae...On kyllä mahtavaa kuulla Skolnickia testamentissa jälleen. Eipä silti Murphy kyllä taitava hänkin, tosin testamentin suunta meni mun makuun liian rankaksi Jamesin aikaan(low on kyllä jees). Mitenhän lienee Murphyn kunto nykyään....Asiasta toiseen tai kolmanteen Live in london on kyllä eräs parhaista live tallenteista mitä löytyy (ainakin jos diggaa metallista hm). Aah souls of black (soolo erityisesti), legacy, electric crown,trial by fire... |
Niklodeus 04.05.2008 19:04:23 | |
---|
Niinpä...kun ne eivät ole death metallia...joitakin elementtejä kyllä on, mutta musiikki kokonaisuudessaan ei DM:ia ole. Gatheringilla on biisejä, jotka ovat kaukana DM:sta. Näin varmasti on, kuuleman perusteella uskoin vain että on lähemmäs DM:ää. Lauluhan on ainakin Demonicissa melkein kokoajan death metal tyylistä, right ? GROM !!
- Conan The Barbarian |
Morhange 04.05.2008 19:13:53 | |
---|
En kyllä nää niissä levyissa hirveästi DM menoa. Kyllä se laulu saattaa paikoin olla jotain sinne päin, mutta kaukana, kaukana silti. Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
Lärvätsalo 05.05.2008 09:37:39 | |
---|
Onhan se kiva että Testament jaksaa vielä vääntää ja innolla, mutta aika keskiverto levy tämä on. Perusriffejä levy täynnä, sanoisin. Muutamia hienoja harmoniajuttuja, sitten taas juntataan sata kertaa kuultuja thrashriffejä. Mutta Chuck on kyllä elämänsä kunnossa! |
Skebaholikko 05.05.2008 16:40:16 (muokattu 05.05.2008 16:46:30) | |
---|
Raskaansarjan muistutuksen aika! Huomenna tiistaina 6.5. klo 18.00-20.00 Oi fm:llä Radio Korroosio tarjoille kaksi tuntia silkkaa Testamentia, huipentumanaan tuore haastis kitaramaestro Alex Skolnickin kanssa! Audion lähteet: Pohjois-Karjalassa 101,5 megahertsiä (kaapelitalouksissa 95,2) ja netissä kautta maailman: Avaa selaimen WMPlayeriin: www.oifm.fi/kuunteleAvaa streami jollain muulla soittimella: http://media.streaming.fi:8000/oifm.m3uM.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |
haunted 06.05.2008 14:05:03 | |
---|
Jos metalli-ihmisellä on ~30 € rahaa, eikä hän omista Low, Demonic & The Gathering levyjä. Tulisi asia korjata heti. Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla. |