--Tomppa-- 02.05.2008 16:49:05 | |
---|
Vituttaa vieläkin kun olen jo n. 10 kertaa yrittäny San Andreaksen ekaa tehtävää (sitä polkupyöräjuttua), enkä vieläkään ossoo mennä sitä läpi. :d Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Jormaz 02.05.2008 16:51:04 | |
---|
Vituttaa vieläkin kun olen jo n. 10 kertaa yrittäny San Andreaksen ekaa tehtävää (sitä polkupyöräjuttua), enkä vieläkään ossoo mennä sitä läpi. :d Et osaa polkea? Siinähän piti jotain nappia rämpyttää että se polkee nopeemmin. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
bedlam 02.05.2008 16:54:04 (muokattu 02.05.2008 16:55:37) | |
---|
Alkumetrien perusteella ehkä pienoinen hienoinen pettymys tuo uutukainen, mutta katsoopi nyt miten se jatkossa imaisee mukaansa. Bugittanut aika pahasti ja hermo mennyt sen takia pari kertaa. Graffat eivät ole aivan tämän sukupolven tasoa, mutta toisaalta sen ymmärtää pelin laajuudesta johtuen. Eihän ne aiemmatkaan alustansa komeinta antia olleet. Mutta tekemistä ja sälää on taas niin paljon, että ei tuohon ainakaan hetkeen voi kyllästyä. Ja onhan tämä taas harppauksen paheksuttavampi peli kuin aiemmat osat. Radiomainokset ovat välillä todella repeilyttäviä (America's Next Top Hooker :) Netissä ollut "Glory hole theme park"-mainos repeilytti myöskin huolella. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
--Tomppa-- 02.05.2008 17:12:47 | |
---|
Et osaa polkea? Siinähän piti jotain nappia rämpyttää että se polkee nopeemmin. Ossoon ossoon, mutta ku ne jengiläiset aina listivät miut :/ Olen yleinen pilkankohde kaveripiirissäni. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Lennu 02.05.2008 17:17:19 | |
---|
Ossoon ossoon, mutta ku ne jengiläiset aina listivät miut :/ Olen yleinen pilkankohde kaveripiirissäni. Vejät niitä palloon ja pöllit niiden aseet. Saat valita, joko pelissä tai kaveripiirissä. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
--Tomppa-- 02.05.2008 17:20:18 | |
---|
Vejät niitä palloon ja pöllit niiden aseet. Saat valita, joko pelissä tai kaveripiirissä. Noku ne jengiläiset o autossa. Kavereilla ei oo asseitta, mutta palloon vedän niitä jatkuvasti. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Jormaz 02.05.2008 17:23:14 | |
---|
Olen yleinen pilkankohde kaveripiirissäni. Ja aivan syystä! No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Sir Henri 02.05.2008 17:39:49 | |
---|
Kuinka tarkkaan tämä GTA IV:n kaupunki on mallinnettu New Yorkista? On saatu muuten aika hyvin elämään tuo kaupunki, jossain taksin kyydissäkin on kiva vaan tsiigailla kaupungin menoa ja kuunnella radiota. Puheohjelmat ovat parhautta, joskus on vaan pakko ajella ympäri kaupunkia ja kuunnella radio - ohjelmia. Turhaan koitat. |
Helvetinpartaterä 02.05.2008 17:51:57 (muokattu 02.05.2008 17:52:17) | |
---|
Pitää vielä todeta, että mitä kaverillani ainakin näin, niin nyt vihdoinkin siellä kaduilla jopa on sitä populaa uskottava määrä. Ei mitään viittä ihmistä ruuhkaisessa ydinkeskustassa, vaan oikeasti kansan syvää riviä riittävästi yliajettavaksi. :) Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
McNulty 02.05.2008 17:52:58 | |
---|
Kuinka tarkkaan tämä GTA IV:n kaupunki on mallinnettu New Yorkista? On saatu muuten aika hyvin elämään tuo kaupunki, jossain taksin kyydissäkin on kiva vaan tsiigailla kaupungin menoa ja kuunnella radiota. Puheohjelmat ovat parhautta, joskus on vaan pakko ajella ympäri kaupunkia ja kuunnella radio - ohjelmia. Onhan siellä tuttuja rakennuksia, kaupunginosat myötäilee New Yorkia (Broker = Brooklyn, Dukes = Queens jne.) http://www.gta4.tv/page/17/gta4-landmarks/ |
Milkop 02.05.2008 22:46:39 | |
---|
Netissä ollut "Glory hole theme park"-mainos repeilytti myöskin huolella. Tuohan taisi olla jo San Andreaksessakin. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Vitun makee peli, mutta......alkanut vetään jumiin jatkuvasti. Näyttää olevan todella yleistä kun tutkin foorumeita. Alustana PS3. Olis syytä saada Rockstarilta fixiä aikas nopeesti. http://evincemetal.com/ |
bedlam 03.05.2008 19:15:24 | |
---|
Vitun makee peli, mutta......alkanut vetään jumiin jatkuvasti. Näyttää olevan todella yleistä kun tutkin foorumeita. Alustana PS3. Olis syytä saada Rockstarilta fixiä aikas nopeesti. Samasta olen lukenut itte. Auttaa kuulemma kun asentaa uudelleen. Tallennuksethan pitäisi pysyä ennallaan kuitenkin. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
obiwan 03.05.2008 19:16:01 | |
---|
Vitun makee peli, mutta......alkanut vetään jumiin jatkuvasti. Näyttää olevan todella yleistä kun tutkin foorumeita. Alustana PS3. Olis syytä saada Rockstarilta fixiä aikas nopeesti. Joo nyt 20% pelattu ja alkaa jumasee yhä useammin. Pleikkari täälläkin siis... |
Lego 03.05.2008 19:25:18 | |
---|
Mistäs tuota PS3 versiota sais tilailtua suomen maalta? Mistähän mä luin et ne olisivat olleet myöhässä, siis PS3 version toimitukset... |
Toveri 03.05.2008 19:49:02 | |
---|
Mistäs tuota PS3 versiota sais tilailtua suomen maalta? Mistähän mä luin et ne olisivat olleet myöhässä, siis PS3 version toimitukset... Ainakin Järvenpään ja Vantaan kauppojen hyllyt oli tuota peliä, jos ei nyt pullollaan, niin ainakin muutaman kappaleen reservillä varustettuja. Paitsi Gigantti, jossa se olis ollu halvempi. Ostin omani tänään ja huomenna joskus illalla pääsen kokeilemaan. Tämä on sitä kuuluisaa itsehillintää. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Lego 03.05.2008 19:50:56 | |
---|
Ainakin Järvenpään ja Vantaan kauppojen hyllyt oli tuota peliä, jos ei nyt pullollaan, niin ainakin muutaman kappaleen reservillä varustettuja. Paitsi Gigantti, jossa se olis ollu halvempi. Ostin omani tänään ja huomenna joskus illalla pääsen kokeilemaan. Tämä on sitä kuuluisaa itsehillintää. Ai pergules, gigantti. Pitääpä käydä tsekkaamassa josko löytyis.. |
Ben_D 03.05.2008 19:53:36 (muokattu 03.05.2008 19:55:48) | |
---|
Joo nyt 20% pelattu ja alkaa jumasee yhä useammin. Pleikkari täälläkin siis... Samma här...about 20 pinnaa pelattu ja nyt vasta alko freezaileen.....tähän saakka toiminut kun junan vessa. Samasta olen lukenut itte. Auttaa kuulemma kun asentaa uudelleen. Tallennuksethan pitäisi pysyä ennallaan kuitenkin. Joo....tätä testaan kohta. Lisäksi disabloin Internet yhteyden, Media Palkin, Screensaverin ja tyhjensin Internet selaimen välimuistin. Katotaan jeesaako. EDIT: Ei hyvältä näytä -> http://www.gamestooge.com/2008/04/2 … 4-ps3-freezing-issue-fix-suggested/ http://evincemetal.com/ |
bedlam 03.05.2008 19:58:45 | |
---|
Mistäs tuota PS3 versiota sais tilailtua suomen maalta? Mistähän mä luin et ne olisivat olleet myöhässä, siis PS3 version toimitukset... Anttiloissa oli eilen ainakin hyllyt pullollaan. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
bedlam 03.05.2008 20:01:36 (muokattu 03.05.2008 20:02:11) | |
---|
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |