Warwicked 25.04.2008 17:36:44 | |
---|
OK selvä juttu! :) Kiitoksia paljon! |
timppa67 28.04.2008 08:28:46 | |
---|
Kohta pääsen Ampeg klubin jäsenyyttä anomaan.. Ens perjantaina tulee SVT-VR / SVT-810AV läjä.. kaupat sovittiin torilla olleista nimim. popstarin vehkeistä.. Odotukset kyllä on kovat.. Ja hei: Evellä olisi laadukkaat Transit caset ko. settiin vielä myynnissä... |
J.Hollström 28.04.2008 09:52:27 | |
---|
Kohta pääsen Ampeg klubin jäsenyyttä anomaan.. Ens perjantaina tulee SVT-VR / SVT-810AV läjä.. kaupat sovittiin torilla olleista nimim. popstarin vehkeistä.. Odotukset kyllä on kovat.. Ja hei: Evellä olisi laadukkaat Transit caset ko. settiin vielä myynnissä... Onnea. Ihan mielenkiinnosta, kertoiko Eve mitkä kamat tulee tilalle? |
timppa67 28.04.2008 13:16:37 (muokattu 28.04.2008 13:29:33) | |
---|
Onnea. Ihan mielenkiinnosta, kertoiko Eve mitkä kamat tulee tilalle? Kertoipa hyvinkin; Markbasseja meinas hommata.. malleista ei ollut puhetta.. |
absqua 29.04.2008 11:39:46 | |
---|
Kohta pääsen Ampeg klubin jäsenyyttä anomaan.. Ens perjantaina tulee SVT-VR / SVT-810AV läjä.. kaupat sovittiin torilla olleista nimim. popstarin vehkeistä.. Odotukset kyllä on kovat.. Ja hei: Evellä olisi laadukkaat Transit caset ko. settiin vielä myynnissä... Ja hemmetin edullisesti vieläpä. Jos olis yhtään casen tarvetta niin hetkeäkään en epäröisi. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
timppa67 02.05.2008 18:41:51 | |
---|
Even vanha Aniversarysetti tipahti tänään Porvooseen.. olen sanaton.. Roudarit vaikutti iloisilta päästessään moisista aparaateista eroon.. ainakin kovin tyytyväisen oloisina kundit niitä pakuuni nosteli.. soundi on täyttä murhaa.. itse itseäni säestäen: olen sanaton... |
absqua 02.05.2008 21:01:42 (muokattu 02.05.2008 21:03:24) | |
---|
Even vanha Aniversarysetti tipahti tänään Porvooseen.. olen sanaton.. Roudarit vaikutti iloisilta päästessään moisista aparaateista eroon.. ainakin kovin tyytyväisen oloisina kundit niitä pakuuni nosteli.. soundi on täyttä murhaa.. itse itseäni säestäen: olen sanaton... Rantasaunaa parempi on kaksi rantasaunaa. http://absqua.spaces.live.com/photo … ns!4D938E09057A3C26!150/?ViewType=4 E: Terveisiä sinne, omatkin juuret ovat syvällä Porvoonjoen rantapenkassa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Heikki L. 02.05.2008 21:22:04 | |
---|
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
absqua 02.05.2008 21:25:19 | |
---|
Omia kaappeja? Ei kumpikaan. Toinen on Hulluporon ja toinen Taren (terveisiä vaan jos satut lukemaan, hyvin pelaa). Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Heikki L. 02.05.2008 21:29:54 | |
---|
Ei kumpikaan. Toinen on Hulluporon ja toinen Taren (terveisiä vaan jos satut lukemaan, hyvin pelaa). Mites tuo merry christmas-kuva sitte? Roudarin joululahja? Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
absqua 02.05.2008 21:31:00 (muokattu 02.05.2008 21:32:19) | |
---|
Mites tuo merry christmas-kuva sitte? Roudarin joululahja? Se on samasta mestasta vuoden takaa, silloin oli oma kaappi&nuppi sekä sitten toi em. Hulluporon kaappi tulilla. E: Miten teillä meni Teutooniassa by the way? Oliko mahtavaa? Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Heikki L. 02.05.2008 21:32:07 | |
---|
Se on samasta mestasta vuoden takaa, silloin oli oma kaappi&nuppi sekä sitten toi em. Hulluporon kaappi tulilla. Okei. Kan dras. Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
absqua 02.05.2008 21:34:19 | |
---|
Okei. Kan dras. Förstås. Alltid kan dras. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Heikki L. 02.05.2008 21:39:35 | |
---|
Saksan reissu meni ihan jees, oli jopa rantiksia ja SVT-II:ia ja raahattu mestoille. Kelpaa soitella. Vikalla keikalla oli kai Orangen kaappi (värin perusteella tehty oletus) ja siinä oli tosi ohut saundi, bassot piti vääntää täbölle. 4x12 tai 4x10 se oli, nuppina SVT-II. Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
timppa67 02.05.2008 21:43:32 | |
---|
Rantasaunaa parempi on kaksi rantasaunaa. http://absqua.spaces.live.com/photo … ns!4D938E09057A3C26!150/?ViewType=4 E: Terveisiä sinne, omatkin juuret ovat syvällä Porvoonjoen rantapenkassa. No joup.. jos yksi rantasauna on yhtäkuin hyvä ,niin kaksi on sitten next levell.. Pändin jäbät kyllä tappaa kun kaikkinainen suuntaus on pieniin kamppeisiin... no can do.. Hartket äkkiä lihoiksi että ei jää edes vaihtoehtoa.. enpä taida kovasti Hartkeja jäädä ikävöimäänkään enää.. |
absqua 02.05.2008 21:51:55 | |
---|
Saksan reissu meni ihan jees, oli jopa rantiksia ja SVT-II:ia ja raahattu mestoille. Kelpaa soitella. Vikalla keikalla oli kai Orangen kaappi (värin perusteella tehty oletus) ja siinä oli tosi ohut saundi, bassot piti vääntää täbölle. 4x12 tai 4x10 se oli, nuppina SVT-II. Hienoa! Mulle oli Saksan poika hoitanut myös SVT-II & 8x10 -setin, eli ihan sitä mitä lääkäri määräsikin. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
absqua 02.05.2008 21:52:58 | |
---|
No joup.. jos yksi rantasauna on yhtäkuin hyvä ,niin kaksi on sitten next levell.. Pändin jäbät kyllä tappaa kun kaikkinainen suuntaus on pieniin kamppeisiin... no can do.. Hartket äkkiä lihoiksi että ei jää edes vaihtoehtoa.. enpä taida kovasti Hartkeja jäädä ikävöimäänkään enää.. Mä voisin kuvitella myös ettei Hartkea tule ikävä. Onnea vaan vielä kerran! Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Mulla tossa nyt alhaalla 18" ja ylhäällä tuo 4x10 HLF ja svt pro 3 nuppi, kuvista voi ihmetellä. Hyvältä kuulosti treeniksellä jo mutta pääsee onneks huomenna koettamaan keikalla onko tosta oikeesti yhtään mihinkään pidemällä tähtäimellä. Nuppi nyt menee ainakin vaihtoon aika varmaan jossain vaiheessa. Hyviä kuvia noi rantasauna kuvat. Vaikutuksen muhun teki se missä oltii uima altaassa sähköjohtojen kanssa jne ;) |
okabass 03.05.2008 01:48:06 (muokattu 03.05.2008 01:49:34) | |
---|
MOI Mutta, mutta. Voi voi sentään kuinka ylivoimaisen vaikeaa Rantasaunaa onkaan roundata (Se nostelu: puh ja huh. Minullakin on -teidän nostelijoiden jutuista- selkä kipeä). Ja kuinka paljon paree soundinen Markbehkuhartke onkaan ja luotettavampi. Voi että sentään. Ihanaa. Onneksi olen jo siirtynyt ajasta iäisyyteen -ainakin korjaajana- kun Markbehkuhartket tulevat parinkymmenen vuoden (hehe) päästä ensimmäiselle (He He He) korjaukselle. ;) ;) |
absqua 03.05.2008 02:41:58 | |
---|
MOI Mutta, mutta. Voi voi sentään kuinka ylivoimaisen vaikeaa Rantasaunaa onkaan roundata (Se nostelu: puh ja huh. Minullakin on -teidän nostelijoiden jutuista- selkä kipeä). Ja kuinka paljon paree soundinen Markbehkuhartke onkaan ja luotettavampi. Voi että sentään. Ihanaa. Onneksi olen jo siirtynyt ajasta iäisyyteen -ainakin korjaajana- kun Markbehkuhartket tulevat parinkymmenen vuoden (hehe) päästä ensimmäiselle (He He He) korjaukselle. ;) ;) Ootko kännissä? Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |