Aihe: Biisikärpänen
1 2 3
Kimmo72
15.04.2008 20:21:54
Katoin ekaa jaksoa vartin ja totesin, että onpas paskaa ohjelmaa taas tungettu prime timeen. Nää on just tämmösiä ohjelmia, jotka tungetaan tohon parhaaseen katseluaikaikaan ja jotka pian löytyykin arkiaamujen ohjelmapaikalta.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Toveri
26.04.2008 20:11:20 (muokattu 26.04.2008 20:25:27)

Nyt tsempataan Jeweli-Teaa!

T: Toveri ja arancia (ja Toverin sisko)

E: Yritys hyvä ja oli ilo nähdä, että tuollaiseen ohjelmaan uskalletaan mennä. Harmi, että katkesi ensimmäiseen kierrokseen. Oot meiän idoli!
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Oceancalibra
26.04.2008 23:05:46
Naisjuontaja on kyllä erityisen hot.

Luet minua kuin avointa IKEA-kuvastoa. Sanna on yks kuumimmista!
Jeweli
27.04.2008 02:01:34 (muokattu 27.04.2008 02:02:43)
Nyt tsempataan Jeweli-Teaa!

T: Toveri ja arancia (ja Toverin sisko)

E: Yritys hyvä ja oli ilo nähdä, että tuollaiseen ohjelmaan uskalletaan mennä. Harmi, että katkesi ensimmäiseen kierrokseen. Oot meiän idoli!

Lol apua :D

Annan nimmarit ku nähään :P

E. Oli muuten fityn vaikeita biisejä - en osaa iskelmää kovinkaan hyvin :-/
Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira
Sertzo S
27.04.2008 09:07:37 (muokattu 27.04.2008 09:07:52)
En kestä katsoa noita päin persettä laulavia esiintyjiä.
"Tartu mikkiin"- ohjelmaformaatissa noita on jo muutenkin.
Vexi kestää, koska saa uskoakseni ok.liksaa kestämisestä ja osan toki tekijäinoikeustulojakin, kuten pitääkin.
aikavaikea
27.04.2008 09:24:39
Tämä on kyllä oikein hyvä ohjelma. Ehkä paras.
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument!
kiriminni
27.04.2008 12:45:17
Pari jaksoa on tullut katseltua.Yritän olla kilpailijoita parempi,mulle on ihan sama
muuten ketä siellä esiintyy.Viime jaksossa oli tämä liikunnanopettaja blondi jolla
ei ollut yhtään sävelkorvaa.Eihän tuossa kyllä tarvitsekaan kuin muistaa laulun sanat.Tälläisia kilpailuja kun keksisi itse ja saisi ne vielä johonkin myytyä...
Sperm Donor
27.04.2008 21:05:08
Mistä helvetistä näitä uusia formaatteja aina keksitääkin. Nämä ja tositv, voiko köyhempää olla?
leka
27.04.2008 21:56:08
itseasiassa tää on aika hauska, kun samalla kisailee kotisohvalla kavereiden kanssa.
Shabby
29.04.2008 15:54:45

Usein olen äitini luona tämän ohjelman aikaan, ja viimeksi katselin, että onpas helkkarin tutunnäkäinen tyttö tuo Tea, missähän olen nähnyt hänet.

Vasta ohjelman jälkeen pälkähti päähäni, että mahtoiko tuo olla silloin helmikuussa siellä Ravintolalaiva Wäiskillä Telluksen ja Tiuhan keikalla. Kysyinpä asiaa eilen Dadassa Rogerin ollessa paikalla. Oikein olin muistanut. Mikä on pieni ihme, ottaen huomioon kasvomuistini, tai sen puutteen. Hymy oli varmaan jäänyt mieleen :)
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
W-Man
29.04.2008 16:44:02
itseasiassa tää on aika hauska, kun samalla kisailee kotisohvalla kavereiden kanssa.

Huomasimme saman parin kaverin kanssa viime la kaljoittelun yhteydessä :D
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
HaloOfFlies
29.04.2008 17:09:07

Ihan kuin näitä ohjelmia ei olisi tarpeeksi, joissa vedetään niitä samoja puhkikulutettuja biisejä kerta toisensa jälkeen.

Huoh...
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Shabby
29.04.2008 19:30:20

Ihan kuin näitä ohjelmia ei olisi tarpeeksi, joissa vedetään niitä samoja puhkikulutettuja biisejä kerta toisensa jälkeen.

Huoh...

Tämä kyllä. Ja pahinta on, että ne renkutukset jäävät monesti soimaan päässä.

Toisaalta itsehän en telkkarittomana TV:n ohjelmatarjonnasta paljon mitään tiedä. Pidän itseäni onnekkaana.

Taitaa olla parasta vaihtaa äidin luona vierailupäivää pikkuhiljaa, sillä viimeksi löysin itseni tapailemasta jopa lähestulkoon inhoamieni biisien sanoja =D
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
Disposable
29.04.2008 20:35:51
Miksi ohjelmalla on kaksi juontajaa? Mitään hienoa kamerakemiaa nuilla kahdella ei ainakaan ole, eikä kahden juontajan idea tunnu muutenkaan palvelevan ohjelman ideaa yhtikäs mitenkään.

Lyhyesti: Se mies vittuun ja Sanna bikineissä juontamaan!
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Sertzo S
30.04.2008 07:09:01
n

Lyhyesti: Se mies vittuun ja Sanna bikineissä juontamaan!

JEES! Sinussa on jotain minua. ;)
HaloOfFlies
30.04.2008 20:29:01

Luet minua kuin avointa IKEA-kuvastoa. Sanna on yks kuumimmista!

Juu. Kyllä täytyy olla ylpeä omasta kotikaupungista kun tuon beiben näkee telkusta. Raahesta siis hänkin kotoisin.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
bedlam
30.04.2008 20:41:47 (muokattu 30.04.2008 20:44:22)

Juu. Kyllä täytyy olla ylpeä omasta kotikaupungista kun tuon beiben näkee telkusta. Raahesta siis hänkin kotoisin.

Raahehan on Suomen persläpi, mutta eikös Sanna ole Meikäläisiä oululaisia nykyään? On kyllä hemmetin nätti flikka.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
J.Hollström
30.04.2008 20:49:35
Ruikun ruikun. Töllö kiinni jos on liikaa taiteellisille sieluille.

Ei tonne mitään laulajia olekaan haettu, vaan ihan normaaleja / epämusikkaalisia henkilöitä, jotka saatta muistaa rimpsun sanoja.

Ihan hauskaa ja harmitonta, ja pystyy katsomaan, kun ei edes mieti tätä minään musiikillisena juttuna vaikka biisejä esitelläänkin.
J.Hollström
02.05.2008 18:33:56 (muokattu 02.05.2008 18:34:07)
Mun mielestä se on vaan karseeta, että noita pitää pakottaa laulamaan, kun se ei ole millään tasolla viihdyttävää, eikä edes ohjelman etenemisen kannalta mitenkään oleellista.

Musta toi on koko ohjelman suola. Ehkä olen kohderyhmässä.

Jos tossa jotkut esittelisivät omia laulutaitojaan, tuskin katsoisin koko ohjelmaa. Nyt kun siellä jengi vetää ihan ilman alaleukaa päin helvettiä, on siinä viihdekerroin sen verran korkealla, että jaksan katsoa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)