Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ultimate Fighter (tv-sarja)
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Bluesmies
02.05.2008 13:32:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moniko seuraa tätä JIMiltä tulevaa reality-sarjaa? Alussa siis oli kasa kilpailijoita ja jaksojen lopussa tapellaan kehässä ja hävinnyt putoaa. Nyt sarja on about puolessa välissä.
 
Mielestäni tämä on paras realitysarja ikinä. :) Ja joskus oikeasti tappelut todella jännittää, varsinkin jos on selkeästi toisen puolella. Suosittelen tsekkaan.
Dunga
02.05.2008 13:40:00 (muokattu 02.05.2008 13:40:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän aikaa katsoin yhtä jaksoa, mutta kun siinä vaan hempeiltiin ja lässytettiin, eikä mätetty, niin vaihdoin kanavaa.
 
Accidento bizarro - tutto morto.
Kapane
02.05.2008 14:23:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän aikaa katsoin yhtä jaksoa, mutta kun siinä vaan hempeiltiin ja lässytettiin, eikä mätetty, niin vaihdoin kanavaa.
 
Sama, mut siinä vaiheessa joku kusi jonkun sänkyyn tms ja mä feidasin.
 
Yritin myöhemmin uudestaan kolmesti, mutta joka kerta sällit vaan seisoskeli paikoillaan ja tuijotteli toisiaan.
 
Skenehuora jo 6 vuotta.
KillingMachine
02.05.2008 14:35:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kieltämättä yks parhaita reality-sarjoja mitä on nähty pitkään aikaan. Ehkä juuri tämän sarjan takia herääny kiinnostus koko vapaaottelu -lajia kohtaan. Ja onpahan muute itse Tony Halme käväissy UFC -kisoissa.
 
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
McNulty
02.05.2008 15:08:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse seuraan sarjaa jenkkitahtiin... osittain myös siksi että itse tulee harrastettua kamppailulajeja.
Bacchus
02.05.2008 15:27:30 (muokattu 02.05.2008 15:27:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika surkea pläjäys. Suurimman osan ajasta jätkät kinastelee kuin pienet tytöt, ja kehässä on sitten täysiä käsiä.
 
Mieluummin katson kunnon matseja.
 
Anti-Matter Manifesto
Jööhannes
02.05.2008 15:33:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuo ensimmäinen tuotantokausi vähän turhan imelää saippuasoopaa omaan makuuni, mutta toi se kyllä uskomattoman määrän huipputason ottelijoita UFC:hen. Ilmeisesti tämä ensimmäinen tuotankokausi oli myös se, mikä räjäytti lajin (tai ainakin UFC:n) suosion Jenkkilöissä. Sittemmin lajin kasvettua uudemmat tuotantokaudet ovat keskittyneet enemmän itse vapaaotteluun. Itse olen kuitenkin nyt JIMin esitysten myötä alkanut seuraamaan ensimmäistä kertaa sarjaa aktiivisemmin.
sreeh
02.05.2008 16:39:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kieltämättä yks parhaita reality-sarjoja mitä on nähty pitkään aikaan. Ehkä juuri tämän sarjan takia herääny kiinnostus koko vapaaottelu -lajia kohtaan. Ja onpahan muute itse Tony Halme käväissy UFC -kisoissa.
 
Viihtyihän se Halme siellä vähän alle minuutin, kunnes Couture lähetti pojan kotiin. :)
 
Thet
02.05.2008 17:47:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu hyvä sarjahan tää on. Ja etenkin reality-sarjoista paras, muuten oikeestaan vituttaa kaikki tälläset, mutta tässä on joku ideakin. Kaverin kanssa aina katotaan tää, ihan mukavaa kannustaa sitä omaa suosikkia.
 
Eilinen matsi oli ehkä pitkästä aikaa vähän intensiivisempi ja sitä oli ihan mukava seurata. Edellinen oli niin lyhyt, että siinä ei tapahtanu mitään.
Moimies
02.05.2008 18:13:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuota tullut seurattua ja aina sitä seuraavaa jaksoa jaksaa odottaa.
 
Nyt kunno rähinät pystyy.
TKT
02.05.2008 18:19:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alusta asti seurattu, loistava ohjelma.
 
Muskarikamu.
Pylkkänen
02.05.2008 19:13:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viihtyihän se Halme siellä vähän alle minuutin, kunnes Couture lähetti pojan kotiin. :)
 
http://youtube.com/watch?v=T_H0FjnBrnk
 
Viikset miehen tekee!
depe
02.05.2008 20:15:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, no tämä kyseinen sarja on kyllä hyvä. Erehdyin katsomaan jonkun jakson vahingossa iltamyöhään kun ei uni tullut silmään, ja jäin heti koukkuun, eli latasin kauden netistä (ja sen jälkeen muitakin kausia).
 
Onhan siinä sitä lässytystä ja typerää reality-tv-meininkiä, ja loppujen lopuksi sitä odottaa vaan sitä matsia. Mutta loppujen lopuksi on ihan hauskaa, että oppii vähän tuntemaan niitä jamppoja, niin jotenkin sitä jännittääkin enemmän niitä matseja. Ja samalla kun oppii tietämään näitä kavereita, niin ihan ne UFC-turnauksetkin saa uusia ulottuvuuksia, kun niissä on "tuttuja" kavereita. Lisäksi tietysti ne valmentajathan on ihan legendoja.
 
Itsehän en siis ole ollut juurikaan missään mielessä kiinnostunut kamppailulajeista (mitä nyt jossain kuntonyrkkeilyssä joskus käynyt), mutta nyt tekis mieli mennä painimaan samana tien. ;)
 
PS. On muuten ykköskauden light heavy weight -sarjan finaali ihan uskomaton. Sitä ei kannata missata.
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Manuel Pyrhullo
02.05.2008 20:18:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä sarjahan tämä on. Olen tainnut nähdä neljä kokonaista kautta ja kaikki ovat olleet viihdyttävää tavaraa. JIM:llä näytetään ilmeisesti vielä toinen ja kolmaskin kausi?
 
http://youtube.com/watch?v=T_H0FjnBrnk
 
Hiukan nauratti tuo videon infolaatikko:
Matsi alkaa Halmeen kannalta hyvin mutta loppuu tilanteeseen josta harva mies selviäisi.
 
Totta. Ensimmäiset 2 sekuntia meni ihan hyvin.
 
paavi666
02.05.2008 20:37:00 (muokattu 02.05.2008 20:38:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pikkuveljen kautta innostuin sarjasta, aluksi kattelin että mitäs tää tällanen nyt on mutta nyt iskee ja lujaa.
Ennen tätä ohjelmaa en ollut kauheasti noteerannut vapaaottelua, lähinnä oli käsitys siitä että jotain älytöntä tappamista se on, mutta nyt olen ymmärtänyt lajin hienouden ja pidän siitä todella. Itse en kyllä ikinä lähtisi sitä harrastamaan, mutta lajina se on oikeasti kiinnostavaa.
Harmi kun ei aikaisemmin ole näytetty, tämä ekakin tuotantokausi on jo vuodelta 2005, jonka olen tosin koneelta jo katsonut.
Todella mielenkiintoinen ohjelma, oma suosikki on Chris Leben :)
 
"Juu kitaraa soitan metallica." - Ämil94 jäsenkuvaus.
Thet
02.05.2008 21:37:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oma suosikki on Chris Leben :)
 
Meikäläisen inhokki. Ainakin siihen saakka kun tippui, mutta takasin tulon jälkeen ei oo ärsyttäny hirveesti. Mä tykkään Forresterista, asiallinen, vaikka hieman kahjo.
Bluesmies
02.05.2008 22:14:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun suosikki oli Nate, harmi ku nilkka meni.
 
Haluaisin tässä välissä sitten jo sanoa, että tähän ketjuun EI SPOILAUKSIA, kiitos! Ei siis minkäännäköisiä. Edes tuollaiset: "Se ja se matsi on vitun hyvä!!" voidaan jättää sitten pois.
pths
03.05.2008 01:27:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olen seurannut siitä lähtien, kun eräs sunnuntai päätin katsastaa. oikeinkin viihdyttävää katsottavaa, kun shooto ja vastaavat lajit kiinnostavat muutenkin. omat suosikit on Diego ja Leben.
 
"Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca
Bacchus
03.05.2008 10:20:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pikkuveljen kautta innostuin sarjasta, aluksi kattelin että mitäs tää tällanen nyt on mutta nyt iskee ja lujaa.
Ennen tätä ohjelmaa en ollut kauheasti noteerannut vapaaottelua, lähinnä oli käsitys siitä että jotain älytöntä tappamista se on, mutta nyt olen ymmärtänyt lajin hienouden ja pidän siitä todella.

 
Kannattaa tsekata K1- tai Pride-matseja myös. UFC:n oikeat matsit ovat ihan tasokasta tavaraa, mutta tässä realitysarjassa aika rävellystä. Ehkä taso kovenee, kun vapaakyytiläiset tippuvat ja jäljelle jää oikeita osaajia.
 
Anti-Matter Manifesto
KillingMachine
03.05.2008 10:42:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://youtube.com/watch?v=T_H0FjnBrnk
 
Luulenpa että jos vastaan olis tullu joku muu kuin Couture niin Halme olis saanu vastustajansa helposti hoideltua. Ja siinä infolaatikossahan sanottiin vielä, että
 
3 vastustajaa peruutti tulonsa nähtyään Halmeen.
 
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «