hevikukko 01.05.2008 18:59:53 | |
---|
Sitten en taida enää ostella mitään vähään aikaan, jotta ei tule kaulimesta kun vaimo rupee pikku hiljaa hermostumaan näihin soitin sijoituksiin ;-) Hahaha! Eihän ne sillee, suorastaan kehuu täälläkin ku taas tuhlasin johonkin vempaimeen :D Ollaanpas ja harjoitellaan :P |
pths 01.05.2008 23:26:03 | |
---|
toinen spectraflexin super quad lähti juuri tilaukseen. "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
McNulty 02.05.2008 10:15:05 | |
---|
toinen spectraflexin super quad lähti juuri tilaukseen. Oikein... Itselleni onpi tulossa pedalboardiin patchit Spectraflexiltä. Samalla tulee muutama Fatsoflex lisää. |
Prkl 02.05.2008 12:38:58 | |
---|
Kolme etuasteputkea tuli ostettua. 2*tung sol ja yksi jj ecc83s. Kyllä se valvekingi nyt paremmalta kuullostaa ja ennenkaikkea kaikki turhat häiriörätinät/poksunnat hävisi. http://www.myspace.com/arasaw |
E-tu 02.05.2008 12:52:04 | |
---|
jep.. eli periaatteessa tänään kaupat lukkoon. peavey valveking 112. |
Posti toi viime viikolla Sound City SC30C combon ja tänään hain tullista Zvex Fuzz Factoryn. Heräteostoksia molemmat. :) What is life? - A bad trip. |
Krice 02.05.2008 13:02:24 | |
---|
Dimarzio YJM, aion asentaa sen kaulamikiksi Rootsiin. Samalla tuli muutama graph techin satula ja string saver -tallapalat. |
Dominaattori 02.05.2008 13:15:20 | |
---|
Tech 21 Gt2 ois tulossa. Saa nähdä millanen peli on. Klipit ja käyttäjäkommentit vakuutti sen verran että piti laittaa tulemaan. "A few things you should know about Michael Angelo: 1) He can play faster than you. 2) He can do it with both hands at once." |
atimoc 02.05.2008 13:19:32 (muokattu 02.05.2008 13:19:59) | |
---|
Dimarzio YJM, aion asentaa sen kaulamikiksi Rootsiin. Samalla tuli muutama graph techin satula ja string saver -tallapalat. Voitko kertoa vähän asennus- ja käyttökokemuksia noista satuloista jahka saat ne kiinni? Mulla on sekä stratossa että telessä aivan luokattoman huonot satulat, ja kiinnostaisi kokeilla vaihtaa Graphtechit itse sen sijaan, että esim. teettäisi isolla rahalla luusatulat soitinrakentajalla. "I think that technique is the tool to express what you have to say, just like vocabulary and grammar. If all you have to say is 'fuck you, blah blah', well, you don't need a lot of words." -Stéphan Forté |
Yrms 02.05.2008 15:14:04 (muokattu 02.05.2008 15:14:23) | |
---|
Behringer TU300-lattiaviritin tuli ostettua Soundstoresta. Kaipa tuo asiansa ajaa :) www.mikseri.net/blindways |
Mirk0 02.05.2008 17:21:56 (muokattu 02.05.2008 17:25:08) | |
---|
Voitko kertoa vähän asennus- ja käyttökokemuksia noista satuloista jahka saat ne kiinni? Myöskin tänne. Dunlopin plekutelineen mikkiständiin ja 24 plekua sekä 6 GHS Tnt-boomers-sarjaa. Kadotin järkeni, voitko auttaa minua löytämään sen? |
Jäämies 02.05.2008 17:28:16 | |
---|
Markun musiikista tuli ostettua kaksi kappaletta Ltd:n SC-607B baritoni seiskaa. Meikä tykkää! Vihdoin pääsee soittelemaan 4kk sitten hommatun Englin Fireballin ja Bognerin kaapin läpi. |
Jamzku 02.05.2008 17:33:58 | |
---|
Yamahan FG700MS -akustinen tarttui tänään matkaan capon ja kantopussin kera. Halvasta hinnastaan huolimatta soi minusta todella hyvin. "Music is a safe kind of high" - Jimi Hendrix |
Krice 02.05.2008 20:18:39 | |
---|
Voitko kertoa vähän asennus- ja käyttökokemuksia noista satuloista jahka saat ne kiinni? Mulla on sekä stratossa että telessä aivan luokattoman huonot satulat, ja kiinnostaisi kokeilla vaihtaa Graphtechit itse sen sijaan, että esim. teettäisi isolla rahalla luusatulat soitinrakentajalla. No en laittanut kumpaakaan vielä kun vähän aikaa sitten laitoin uuden satulan (spelektroniikasta ostettu, mutta sekin oli parempi kuin originaali muovilätyskä:), mutta kyllähän hyvä satula vaikuttaa positiivisesti vireeseen kun kielet ei jää kiinni uriin. Tusq-materiaali on kyllä hyvä, sellainen on Godinissa ja vire pysyy. Trem nut on varmaan myös hyvä, kun se on tehty jostakin erikoismateriaalista joka luistaa. Satulaa hankittaessa kannattaa vähän mittailla kielten urien väliä (E-E) ja ottaa sen perusteella samankokoinen. En tiedä pitäisikö satula liimata, itse olen vain tunkenut sen tiukasti uraansa ja kyllähän se siinä pysyy. Korkeuden viilaamisessa pitää harrastaa hienosäätöä ja sitten kun se on saatu oikein niin kannattaa ehkä käyttää vähän liimaakin. |
Wespa 02.05.2008 20:39:25 | |
---|
Iban OD-850, todellista vintnakea. Aivan uskomaton purkki, vaikka nimi on virallisesti Overdrive niin fuzzihan tämä on, ja aivan pirun hyvä sellainen. Pääsen vasta ensi viikolla koeajamaan putkivahvarin kanssa, mutta toimii uskomattoman hyvin jo Micro Cubenkin kanssa. Tuntuu kuin olisin löytänyt juuri ison osan "omaa soundiani", enkä edes maksanut itseäni kovin kipeäksi.. :) "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Sik 03.05.2008 15:57:36 | |
---|
Jessus kuinka perusurpo voinkaan olla. Luulin jo hetken uutta viritysmittariani vialliseksi. Virrat meni päälle ja valot paloivat, mutta signaalia se ei tuntunut löytävän millään useammankaan yrityksen jälkeen. Sitten vaihdoin kitaranpiuhan Outputista Inputiin. Ei tulosta, pientä hämmästelyä ja alkavaa vitutusta. Sen jälkeen ruuvasin nollissa olleet kitaran volapotikat isommalle. Asiani oli siis se, että ostin uuden viritysmittarin, Korg GA40, ryyppyreissun jäljiltä kateissa olleen tilalle. Ihan kiva perusmittari kotikäyttöön, plussaa isosta näytöstä. "Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa." |
mattim 03.05.2008 16:28:38 (muokattu 03.05.2008 16:47:26) | |
---|
Vapun jälkimainingeissa intouduin ostoksille: Blackheart 1X12 kaappi ja Behriger DC9 kompura tarttuivat mukaan Soudatasta perjantaina. Tänään tein kaupat torilta löytyneestä Fender Stratocaster 50's Classic Playeristä, jota juuri roudaan junassa Lahdesta Helsinkiin. Kiitokset jäsen monstermanille kaupoista. Matti. Nallen alle jäänyt Puhin nalle antaa tilaa puhinalle. |
Jucciz 03.05.2008 16:49:45 (muokattu 03.05.2008 16:50:00) | |
---|
Iban OD-850, todellista vintnakea. Aivan uskomaton purkki, vaikka nimi on virallisesti Overdrive niin fuzzihan tämä on, ja aivan pirun hyvä sellainen. Pääsen vasta ensi viikolla koeajamaan putkivahvarin kanssa, mutta toimii uskomattoman hyvin jo Micro Cubenkin kanssa. Tuntuu kuin olisin löytänyt juuri ison osan "omaa soundiani", enkä edes maksanut itseäni kovin kipeäksi.. :) Jeejee, OD-850-kanta kasvaa Tampereella. On muuten todellinen miesten särö tuo. Ei todellakaan suositella perheen pienimmille. ;) |
adretlan 03.05.2008 17:05:19 | |
---|
Jeejee, OD-850-kanta kasvaa Tampereella. On muuten todellinen miesten särö tuo. Ei todellakaan suositella perheen pienimmille. ;) Voiko joku selittää, että miksi ihmeessä se on niin hyvä. En voi ainakaan soundia kuvata herkulliseksi jucciz.comista löytyvien sound-clippien perusteella. Itseasiassa ne kuulostaa omaan korvaan skeidalta. Mitä mä oon missannu? On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
Wespa 03.05.2008 17:10:19 | |
---|
Voiko joku selittää, että miksi ihmeessä se on niin hyvä. En voi ainakaan soundia kuvata herkulliseksi jucciz.comista löytyvien sound-clippien perusteella. Itseasiassa ne kuulostaa omaan korvaan skeidalta. Mitä mä oon missannu? Hoho, et vain osaa. Ne klipithän juuri on täyttä hunajaa korville. Tietysti jos ainoa käsitys "hyvästä" säröstä on jotain 5150:n tai Recton henkeen niin eihän tuo ole ollenkaan siihen suuntaan. Taas sitten 70-lukuhenkiseen rypistykseen aivan täydellinen soundi. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |