Nimismies 29.04.2008 18:42:35 | |
---|
Mahdollisesti maailman typerimmän ihmisen, Tom Greenin, oma "komedia", Freddy Got Fingered. http://www.imdb.com/title/tt0240515/ Kaveriporukalla sopivassa nousuhumalassa aloimme katsomaan. 20 min jälkeen jätimme kesken, koska ketään ei naurattanut ja osalla oli paha olo. Tappoi illan täysin. Hirveää paskaa, joka olisi ensimmäisenä listalla, jos mulla olisi joku keino pyyhkiä maailmanhistoriasta asioita pois. Tämä elokuva on aivan järjettömän typerä, niin typerä että se hipoo jo taidetta. Silkkaa THV:tä alusta loppuun. Green tekee niin pohjattoman idioottimaista huumoria, ettei sen edessä voi kuin itkeä tai nauraa. Minä nauroin, vaikka se kieltämättä vähän omituiselta tuntuikin. Aikaisemmin ketjussa mainitut Game Overin ja Hymypojan allekirjoitan myös. Molemmat täynnään kauniita kuvia, muodikasta leikkausta, poppihittejä ja mukarankkoja kohtaloita - eikä niissä siitä huolimatta ole MITÄÄN sisältöä. Järkyttävän typeriä elokuvia. Pearl Harbor - aivan järkyttävää scheissea. Kaksi tuntia katsoa Ben Affleckin leukaa kunnes sitten alkaa videopelimäinen räiske ja roime. Karmeaa ryönää. Samalle listalle voisin laittaa myös Armageddonin. Se on mahtipontisuudessaan ja patriotismissaan aivan hirvittävää pukamaa, vaikka mukana onkin Bruce "Bruce my Willis" Willis ja muita hyviä näyttelijöitä. Batman&Robin kelvannee myös tähän listalle, joskin olen vähän jäävi sanomaan kun rainan vahtaaminen loppui kirjaimellisesti ensimmäiseen kohtaukseen, jossa pahikset pelasivat jääkiekkoa arvokkaalla timantilla ja Battis ja Homopoika yrittivät sitä siepata. Siinä meillä yön musta ritari. Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin. |
NHR 29.04.2008 19:00:03 | |
---|
Batman&Robin kelvannee myös tähän listalle, joskin olen vähän jäävi sanomaan kun rainan vahtaaminen loppui kirjaimellisesti ensimmäiseen kohtaukseen, jossa pahikset pelasivat jääkiekkoa arvokkaalla timantilla ja Battis ja Homopoika yrittivät sitä siepata. Siinä meillä yön musta ritari. Noi Burtonin jälkeen tehdyt (en nyt just muista kuka/ketkä niitä ees ohjas, enkä jaksa tarkistaakaan mistään) muutamat "saman sarjan" Batmanit (näitä tän vuosituhannen puolella tehtyjä en oo ees nähny vielä) on kyllä aika kuraa, mut sentään sillai melko hauskalla tavalla huonoja, ainaki mun mielestä. Vähä semmosta "adamwestmäistä" meininkiä, tyhmiä vitsejä yms. Robin: "Holey rusted metal, Batman!" Batman: "Huh?" Robin: "The ground, it's all metal. It's full of holes. You know, holey." "It's really something other than else!" |
bedlam 29.04.2008 19:13:27 | |
---|
Usva (The Fog) Täysin paska, ideaton, keskenloppuva kauhuelokuva joka ei ole pelottava. Tarkotat varmaan sitä uusintaversiota? Alkuperäinen on yksi mun kaikkien aikojen lemppareista. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
rakula 29.04.2008 19:42:44 | |
---|
onhan noita paljon, mutta vähän aikaa sitten tsiikasin shaun of the deadin ja oli kyllä ihan vitun hölmö. Yleensä tykkään bad taste-tyylisistä elokuvista mutta tuo ei vaan iskenyt. Ei voi lähtee jos on tullu |
Mohla 29.04.2008 20:03:53 | |
---|
onhan noita paljon, mutta vähän aikaa sitten tsiikasin shaun of the deadin ja oli kyllä ihan vitun hölmö. Yleensä tykkään bad taste-tyylisistä elokuvista mutta tuo ei vaan iskenyt. Ai, musta se oli ihan viihdyttävä. Sen sijaan kaikki High School maailmaan sijouttuvat elokuvat on yleensä paskoja. Muutamia poikkeuksia löytyy, mutta niitäkään en nyt tähän hätään muista. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
juuso a 29.04.2008 20:31:51 | |
---|
Ai, musta se oli ihan viihdyttävä. Sen sijaan kaikki High School maailmaan sijouttuvat elokuvat on yleensä paskoja. Muutamia poikkeuksia löytyy, mutta niitäkään en nyt tähän hätään muista. Katopas Super Bad ja Dazed And Confused. Ja tottakai Freaks & Geeks kokonaisuudessaan vaikka onkin sarja. Grissom tietää kaiken |
Flightplan! Jodie Foster, terroristisalaliitto ja penska -ja sitten se lopun hurrauskohtaus..eiss...Tarinan opetus: älä luota kehenkään, varsinkaan muslimin näköisiin. Minun fatwani. KINNIKUN! |
Heissi 30.04.2008 13:52:55 (muokattu 30.04.2008 13:54:32) | |
---|
Mahdollisesti maailman typerimmän ihmisen, Tom Greenin, oma "komedia", Freddy Got Fingered. http://www.imdb.com/title/tt0240515/ Kaveriporukalla sopivassa nousuhumalassa aloimme katsomaan. 20 min jälkeen jätimme kesken, koska ketään ei naurattanut ja osalla oli paha olo. Tappoi illan täysin. Hirveää paskaa, joka olisi ensimmäisenä listalla, jos mulla olisi joku keino pyyhkiä maailmanhistoriasta asioita pois. Tom Green on paras ja Freddy Got Fingeredin makkarasyntikansoittomaalaus-kohtaus on hienoimpia ikinä. Elokuvana tuo nyt ei ole ehkä kuitenkaan niitä historian onnistuneimpia ja täysin typerähän se kyllä on, että sikäli sopii ketjuun paremmin kuin hyvin :P Green kertoo omaelämäkerrassaan tosta leffasta miten se oli saanut jotain historian huonoimpia ratingeja testinäytöksissä ja mies oli asiasta ihan rikki. Sitten tuli vielä ero Drew Barrymoresta ja pallisyöpä itelle + syöpä isälle samoihin aikoihin (EDIT: ja kirsikkana kakassa Greenin luxustalo paloi). Jumala kosti huonosta (ts. mahtavasta) huumorista. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
Cadaver 30.04.2008 22:23:07 | |
---|
En ole kovinkaan asiantunteva typerien leffojen suhteen, mutta Cindy Crawfordin tähdittämä Fair Game on jäänyt mieleen aika kauheana. Random-seksikohtaus tavarajunassa, jonka roistot keskeyttävät, kuvaa leffaa kokonaisuutena aika hyvin.. |
Marklar 01.05.2008 19:06:27 | |
---|
Tarkotat varmaan sitä uusintaversiota? Alkuperäinen on yksi mun kaikkien aikojen lemppareista. juu sitä uutta missä näyttelee smalvillemies ja lostnainen Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
jami87 01.05.2008 19:27:50 (muokattu 01.05.2008 19:28:50) | |
---|
|
tigrushka 02.05.2008 07:53:44 | |
---|
Bolero Bo Derek amerikkalaisena neitsykäisenä joka haluaa päästä eroon "aarteestaan" ja matkustaa ympäri maailman pelehtimässä "eksoottisten" urosten kanssa. Elokuva "huipentuu" seksikohtaukseen, jonka taustalla vilkkuu vaaleanpunainen neonvalo "EXTASY". Kirvoittaa huutonaurut. Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
Helvetinpartaterä 02.05.2008 17:37:08 | |
---|
Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Juho L 02.05.2008 21:34:52 (muokattu 02.05.2008 21:35:16) | |
---|
Steve Martin on mainittu tässä ketjussa jo aikaisemmin ja se on todettava, että Martinin ja muiden 80-luvun tusinaperhekomedioiden vakiokastin tähdittämät elokuvat ovat käsittämättömiä tekeleitä. Niissä ei ole mitään tarttumapintaa, ne eivät viihdytä, ne eivät naurata, ne eivät edes kiinnitä katsojan huomiota National Lampoonit ja muut. Silkkaa ulostetta. Barracuda oli kova leffa. Hoho. Mutta kyllä sen jopa jaksoi katsoa. Löytyi isoveljeltäni VHS:nä. Äärimmäisen paskoja leffoja jos lähdetään hakemaan, niin kyllä silloin kannattaa kääntyä 2000-luvun halvan kauhun puoleen. Hellraiser 5-8? Kakkaa. Dawn of the Dead remake? Kakkaa. Tiedän jotain viimekesästä yms? Kakkaa. Kaikki teinikauhut ylipäätään? Kakkaa. Onneksi katson niin vähän elokuvia, että olen keskimääräistä vähemmän kuluttanut raastavia hetkiä huonon elokuvan parissa. Edit: Ernestit olivat kova sana ala-asteella. En kylläkään muista niistä mitään. |
ekikoo 02.05.2008 21:58:00 | |
---|
Ei nyt välttämättä ihan huonolla tavalla typerä mutta melko outo silti, Teeth, jossa muijalla on hampaat Siellä ja siinä sitten menee miehen jos toisenkin keppi. Horror - comedy ainakin oli IMDBn genreluokitus... All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
bedlam 02.05.2008 22:02:07 | |
---|
Ei nyt välttämättä ihan huonolla tavalla typerä mutta melko outo silti, Teeth, jossa muijalla on hampaat Siellä ja siinä sitten menee miehen jos toisenkin keppi. Horror - comedy ainakin oli IMDBn genreluokitus... Tuo kuulostaa todella hienolla tavalla typerälle. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
ekikoo 02.05.2008 22:38:36 | |
---|
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
ANtTIKRISTUS 03.05.2008 08:21:25 | |
---|
Epic Movie, sen ekan kattoin ihan loppuun asti vaikka kipeää tekikin. Jatko-osa taas... 15-20min pystyin. Ja sitte kun tuli se Britneykohta siellä kuilulla oli pakko lopettaa. En edes muista, millon oon joutunut lopettaan leffan kesken, kun tuli niin huono olo. Sillon oli pakko, hyi vittu mitä paskaa. |
Marklar 03.05.2008 21:10:15 | |
---|
Epic Movie, sen ekan kattoin ihan loppuun asti vaikka kipeää tekikin. Jatko-osa taas... 15-20min pystyin. Ja sitte kun tuli se Britneykohta siellä kuilulla oli pakko lopettaa. En edes muista, millon oon joutunut lopettaan leffan kesken, kun tuli niin huono olo. Sillon oli pakko, hyi vittu mitä paskaa. Juu, erehdyin menemään leffateatteriin katsomaan tuon. En halunnut heittää rahaa hukkaan niin katsoin sen hampaat irvessä loppuun :) käsittämätöntä paskaa. Mulla kaikenlisäksi on paska huumori mutta ei nyt sentään noin paska, jos tuo edes oli jotakin huumoria. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
Antti1 03.05.2008 21:43:49 (muokattu 03.05.2008 22:06:40) | |
---|
Foolish humans! Teillä ei ole vielä mitään tietoa typeristä elokuvista, ellette ole nähneet Ernest-sarjaa! http://www.elitisti.net/database.php?id=74&page=1 Oi kiitos soikoon korkealta ja lujaa! Mä olen varmaan kymmenen vuotta elämästäni aina sillointällöin havahtunut siihen tosiseikkaan, että ketään muu ei ikinä tiedä tästä sarjasta mitään ja mäkään en muistanut edes nimeä. Nyt mä sen tiedän ja lähden metsästämään noita iki-ihania mestariteoksia itselleni. Nämä kannattaa kaikkien katsastaa, jos tykkää hyvästä huonoudesta ja rempseästä meiningistä. EDIT: Tuleepa mieleeni sanonta: "Ei riemulla rajaa, kun päästään vajaa." Tsekkaa studion etenemistarinaa osoitteesta: http://kellar.vuodatus.net/ |