Jos haluaa menestyä sekä musiikissa että koulussa, on huonossa tilanteessa. Kahdessa asiassa ei voi olla hyvä, ainakaan minä en voi olla. Itse olen kiinnostunut sekä muusikon että fyysikon urasta ja tämä aiheuttaa suuria vaikeuksia: kumpi valita, siinä kysymys. Molemmat vaan eivät voi kunnolla tulla kysymykseen. Tuo ei mielestäni välttämättä ole totta, ainakaan vielä lukiotasolla. Toki pitää olla sitkeyttä, älyä, keskittymis- sekä priorisoimiskykyä, jos haluaa tehdä montaa asiaa hyvin, mutta kyllä se noin nuorena varsinkin on aivan mahdollista. Sosiaalinen elämä tosin saattaa kärsiä siinä tilanteessa reilustikin. Jostain se aika pitää repiä, kun päivässä on rajallinen määrä tunteja. |
JudeJude 06.05.2008 09:53:01 | |
---|
Kävin Sibelius-lukion kahdessa ja puolessa vuodessa. Oppituntien aikaan join enemmän kaljaa ja soitin bassoa kuin kävin paikalla, perustin kolme vieläkin toimivaa bändiä, kirjoitin neljästä aineesta ällät ja kävin neljänä iltana viikossa PJK:lla soittamassa. Se on kiinni vain siitä, mitä haluaa ja jaksaa. PS. Nytpä taisin paljastaa henkilöllisyyteni, jos joku tuttu täällä pyörii... Jude? Jutska, juttu... |
ann4 14.05.2008 14:06:08 | |
---|
Kävin Sibelius-lukion kahdessa ja puolessa vuodessa. Oppituntien aikaan join enemmän kaljaa ja soitin bassoa kuin kävin paikalla, perustin kolme vieläkin toimivaa bändiä, kirjoitin neljästä aineesta ällät ja kävin neljänä iltana viikossa PJK:lla soittamassa. Se on kiinni vain siitä, mitä haluaa ja jaksaa. PS. Nytpä taisin paljastaa henkilöllisyyteni, jos joku tuttu täällä pyörii... oooh, hyvä esimerkki. |
JudeJude 14.05.2008 14:43:51 | |
---|
oooh, hyvä esimerkki. Ehkä, mutta ei siihen kannata pyrkiä. Ei nopeus ole tässäkään se pointti, vaan se, että tekee niin että on omasta mielestä kivaa. Niin mä aina teen, ja hyvin tuntuu toimineen tähän mennessä. Ei sunkaan kannata pelätä, että tekee nyt hirveän virheen suuntaan tai toiseen, vaan mennä vaan reilusti johonkin, vaikka arpapelillä sitten, ja kattella mitä tapahtuu. Jude? Jutska, juttu... |
ann4 14.05.2008 20:38:49 | |
---|
Ehkä, mutta ei siihen kannata pyrkiä. Ei nopeus ole tässäkään se pointti, vaan se, että tekee niin että on omasta mielestä kivaa. Niin mä aina teen, ja hyvin tuntuu toimineen tähän mennessä. Ei sunkaan kannata pelätä, että tekee nyt hirveän virheen suuntaan tai toiseen, vaan mennä vaan reilusti johonkin, vaikka arpapelillä sitten, ja kattella mitä tapahtuu. niin 8) u are right! |