Aihe: Paras all-around snare
1 2 3 4 5 6 7 8
Pieni rumpalipoika
28.04.2008 22:16:45 (muokattu 28.04.2008 22:22:44)

Radio Kingissä oli powerstroke 4. Ei todellakaan paha, soundi oli lämpimämpi mutta Suprassa oli enemmän punchia.

Joo no onhan toiki.

Mut ei oo kyl Rockstarin voittanutta.

No joo.

Yamahan Maple Custom on kaiketi jo mainittu. Hintaluokassaan oikein mainio vekotin. Sen lisäksi olen erityisen rakastunut Mapexin Black Panther Birds Eye Maple-virveliin kokoluokassa 14x5,5. Torillakin olis yks myynnissä, mutta väri vähän tökkäsee. Joka tapauksessa moinen on etsinnässä.

Jostain syystä oon aina ollut mieltynyt noihin vaahtera-virveleihin. Tiedä sitten miksi, vaikka käytössä on ollut Suprat, Black Beautyt, Acrot ja muut perusmeiningit. Ylipäätään pelti ei oo oikein fudannut. Pitäisi ehkä ottaa uusi kierros taas muutamien vuosien tauon jälkeen.

Edit. Tuon aiemmin mainitun Mapexin lisäksi on haussa Slinkun COB-snare settini ajan hengen mukaisesti. Jopa Mikaelilla tais olla myynnissä moinen, mutta on täs ollu massin kans pientä priorisointia toiseen suuntaan (mukula tulossa ja pitäis yks kaks ostaa rivitalo Jokelasta, 97-vuosimallin punainen farmari-Corolla, vitusti pattereita vaimon dildoon ja parin kybän häätkin pitäis vielä hoidella).

Onneks oon snadisti homeessa, ni ei ahista niin paljoo ;D

Hoho.

Edit2. Niin joo. ja labriksen pentu paskomaan matot, järsimään kalusteet ja oksenteleen kengät.
Rummut nurin ja nussimaan!
hollmi-5
28.04.2008 22:25:57
Classic Smooth Bronzeista kannattaa pitää kiinni. Nuo B/O-badgelliset ovat selkeästi nousussa. Tässäkin yksilö, jossa ei ole alkuperäisiä valuvanteita (minulla on), on melkein viikon jäljellä olevasta huutoajasta huolimatta jo 400 dollaria: http://cgi.ebay.com/Vintage-Ludwig- … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Soundit, piuhat ja kajarit.
Pieni rumpalipoika
28.04.2008 22:27:17

(minulla on)

Ihan melkein kaikella kunnioituksella; enpä vittu olis arvannu tuotakaan.
hollmi-5
28.04.2008 22:40:17
Ihan melkein kaikella kunnioituksella; enpä vittu olis arvannu tuotakaan. Ja kun katselin kuvat uudestaan, huomasin, että omani on paljon paremmassa kunnossakin ;-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
ultra
28.04.2008 23:26:33
Ja kun katselin kuvat uudestaan, huomasin, että omani on paljon paremmassa kunnossakin ;-)

Minun omani on uudempaa Monroe-badgellista mallia prässivanteilla 80-luvun loppupuolelta kaiketi. Tuossapa on tuoretta ääninäytettä raakamiksattuna.

http://maihinnousu.net/s/get.php?song_id=110&chksum=3a1dd1

Jossain vaiheessa oli kuuspuolikas normisupra ykköstykkinä, mutta taas ole palannut takaisin pronssiseen. Ihan kiva rumpu se on. Omani haalin eBaysta alle 300 Euron.
I'm a gooner
Pieni rumpalipoika
28.04.2008 23:36:48

Ja kun katselin kuvat uudestaan, huomasin, että omani on paljon paremmassa kunnossakin ;-)

Ihan melkein kaikella kunnioituksella...

meinasin tipahtaa jakkaralta.

;D
Kailis
29.04.2008 02:08:13

Tulipahan vedettyä tuossa viikonlopun studiosessiot Supralla. On kyllä aika muhkea soundi. Vaihtoehtona oli 50-luvun Radio King, mutta Supraan päädyttiin.

Kaikkein oudointa oli että Suprassa oli lyöntikalvona pinstripe! En ensin meinannu uskoa itsekään että tästä tulee mittään ja kyllähän tuo pinstripe teki tuostakin yhden soundin virvelin. Mutta mikä soundi se olikaan! Sitä piti käskeä tosissaan, mutta siitä saatiin aivan tajuttoman napakka soundi ulos.

Ja joojoo, oldskool-jäbät huutaa kohta bloody murderia ja coatedambassadoria. Ihan sama, studiossa lopputulos ratkasee. Varsinainen all-around vehjas tosiaan.

Pakko hommata jossain vaiheessa tollanen.

E. Korjataan nyt kirjoitusvirhe.

Siis mikä Radio King se oli? Lähinnä kiinnostaa koko, materiaali ja mahd. wrap. Onhan ne aika eri maailmasta kun Slinkku on puuta.
Kailis
29.04.2008 02:12:02

ja labriksen pentu paskomaan matot, järsimään kalusteet ja oksenteleen kengät.

Paljon olen kuullut huhuja tämän Laboratorionhoitaja koirarodun olemassaolosta, mutta jos ne on tuollaisia niin hyi. Meillä oli joskus labbiksia, ne oli aika jees.
Hakki
29.04.2008 10:57:43 (muokattu 29.04.2008 10:58:07)
Siis mikä Radio King se oli? Lähinnä kiinnostaa koko, materiaali ja mahd. wrap. Onhan ne aika eri maailmasta kun Slinkku on puuta.

Trr, 14"x5,5" näytti olevan, ei ollut alkuperäinen päällyste eli omistaja oli itse päällystänyt sen uusiksi. Materiaalista en osaa sanoa, yhdestä puustahan nuo on väännetty. Ei vintagearvoa mutta muuten priimakunnossa ja soundi hunajaa. Yritti omistaja vielä kaupata snarea mulle, melkein sorruin ostamaan. Olis kyllä hyvä all-around vehjas siinä. Sääli että rahatilanne on mitä on.
while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com
Kailis
29.04.2008 12:34:54

Trr, 14"x5,5" näytti olevan, ei ollut alkuperäinen päällyste eli omistaja oli itse päällystänyt sen uusiksi. Materiaalista en osaa sanoa, yhdestä puustahan nuo on väännetty. Ei vintagearvoa mutta muuten priimakunnossa ja soundi hunajaa. Yritti omistaja vielä kaupata snarea mulle, melkein sorruin ostamaan. Olis kyllä hyvä all-around vehjas siinä. Sääli että rahatilanne on mitä on.

Olisko ollut niin että on myös 3-ply runkoja, pitää tarkistaa. Paljonko kaveri pyytää moisesta vehjeksestä?
Velli
29.04.2008 13:30:55
Minun omani on uudempaa Monroe-badgellista mallia prässivanteilla 80-luvun loppupuolelta kaiketi. Tuossapa on tuoretta ääninäytettä raakamiksattuna.

Hmm, onpas ohut ja napakka soundi. Aivan kuin piccolossa. Ei mun taottu pronssisupra kuulosta yhtään tuollaiselta. Omassani on paljon tummempi ja läskimpi soundi.
ultra
29.04.2008 19:28:13
Viritetty kireälle ja dempillä ringi veks? Tietenkin vain villi veikkaus...

Viritetty kireähkölle, kyllä, mutta ei siinä mitään demppiä ole. CS yläkalvona.
I'm a gooner
Kailis
30.04.2008 01:22:47

Miksaamaton versio. Muutenhan se on hyvin terveen kuuloinen.
Analuuk
30.04.2008 01:33:58 (muokattu 30.04.2008 01:34:23)

Onpahan napakaksi väännetty. Itse tykkään soivemmasta soundista. Tuossa vanhan bändini Ep:ltä näytteitä:
www.myspace.com/aallonmurtaja

Ja rumpu on -79 Supraphonic Ambassadoreilla.
http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y
Kailis
30.04.2008 02:10:56 (muokattu 30.04.2008 02:12:21)

Onpahan napakaksi väännetty. Itse tykkään soivemmasta soundista. Tuossa vanhan bändini Ep:ltä näytteitä:
www.myspace.com/aallonmurtaja

Ja rumpu on -79 Supraphonic Ambassadoreilla.

Eihän tässäkään ollut kauhean soiva rumpu. Verrattuna vaikka

http://www.pajularecords.com/ratas/musiikki/askelmillaklip.MP3

Valitettavasti taso on huono, levyllä kajahtaa ihan eri malliin. En soita tässä itse.
Kärsänpuolikas
30.04.2008 11:19:15

Muistaakseni Rautiaisen Groove In kirjan ääniesimerkeissä oli erittäin soiva ja hyvänkuuloinen Supra. Me likes.
korkuinen
Pieni rumpalipoika
30.04.2008 11:22:01

http://www.pajularecords.com/ratas/musiikki/askelmillaklip.MP3

Valitettavasti taso on huono, levyllä kajahtaa ihan eri malliin. En soita tässä itse.

Juu. Jakke onkin hyvä rumpali : )

Mistäs sä muuten ton oikein kaivoit?
Kailis
30.04.2008 11:33:21

Juu. Jakke onkin hyvä rumpali : )

Mistäs sä muuten ton oikein kaivoit?

Tosta linkistähän sen näkee. Jakke on pirun kova rumpali, mutta en kerro siitä kellekään kun sitten kaikki tykkäis siitä ja se ei olis enää sama juttu. Pistin Pisaroina Ilmassa levyn nyt soimaan ja soundit tuohon clippiin nähden 100% paremmat.
Muutama niin kuningasbiisi että tulee tippa linssiin. Eikös se Jakke soita nykyään myös Blanko bändissä?

http://www.myspace.com/blankoband
markkuliini
30.04.2008 11:41:34

Tosta linkistähän sen näkee. Jakke on pirun kova rumpali, mutta en kerro siitä kellekään kun sitten kaikki tykkäis siitä ja se ei olis enää sama juttu.

No en mää sitten kuuntele, jos siitä ei saa muut tykätä. :P
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)