Margarita 26.04.2008 19:08:30 | |
---|
Ja helvetti ne kiljaisut ... jo niiden takia kannatti maksaa lipusta. Kiljumisvinkki: Tavatessani Blixan lyhyesti (toista kertaa) vuonna 2004, kysyin häneltä, vetääkö hän kiljuessaan henkeä sisään vai ulos. Vastaus: "Both." Harmittaa valtavasti että jäi tuo keikka väliin. Neubauten on livenä parhaimmillaan, ja jo levylläkin bändi on, no, yksi parhaista ikinä, oi! |
lxi 27.04.2008 20:47:12 | |
---|
Näin toivon. En odota tunnistavani yhtäkään biisiä. Tunnistin kuitenkin kolme. Vittu miten hyvä keikka. Huh. |
kanisteri 28.04.2008 13:22:05 | |
---|
Ihan ok keikka oli kyllä. Edellä olevat kommentit vaikuttavat ehkä tosifanien normihehkutukselta, sillä mistää kamalan maagisesta tapauksesta on näin satunnaisen diggarin näkökulmasta vaikea puhua. Jos E.N. biisejä pitää mahtavina niin kyllähän tuolla soittotavalla ja karismalla fiilikseen pääsee. Siinä olen kirjoittajien kanssa samaa mieltä, että Tavastian yleisö oli harvinaisen harras ja kunnioittava. Jengiä oli vaan liikaa sisällä -kerrankin olisi toivonut keikan olevan jossain kultsan tai finlandian tapaisessa kliinisessä kirjastossa. |
Margarita 28.04.2008 23:22:37 | |
---|
kerrankin olisi toivonut keikan olevan jossain kultsan tai finlandian tapaisessa kliinisessä kirjastossa. EN Finlandialla? Hah, se vasta näky olisi! Ainakin 80 -luvulla olisi tuon marmoripömpelin kylkeen ollut luvassa iso reikä...mikä ei haittaisi lainkaan. |
anzabar 29.04.2008 10:07:55 | |
---|
Ihan ok keikka oli kyllä. Edellä olevat kommentit vaikuttavat ehkä tosifanien normihehkutukselta, sillä mistää kamalan maagisesta tapauksesta on näin satunnaisen diggarin näkökulmasta vaikea puhua. Omasta puolestani voin sanoa että olen korkeintaan sellainen satunnainen diggari, siis korkeintaan ja keikka oli kyllä mun mielestä loistava. Eli kyllä se näytti toimivan erittäin hyvin muillekin kuin tosifaneille. :) |
Itse jäin kyllä kaipaamaan myös sellasta meininkiä että olisi voinut istuskella ja ottaa rennosti. Meinas alkaa väkisinkin jalat pettämään kun sen pari tuntia yritti seisoskella. Totta puhuen en edes jaksanut koko keikkaa seurata, pakko oli käydä välillä ulkona kun meinasi ahdistus puskea pintaan oikein toden teolla. |
luppakorva 29.04.2008 18:20:03 | |
---|
Joo-o. Hieno keikka. Tukholman keikka oli tosin vielä vähän parempi. Siellä yleisö oli ehkä vähän enemmän mukana hengessä. Siel ei osunut ainakaan kohdille myöskään yhtään känniääliötä, joten keikan seuraaminen oli myös mukavampaa. Bändi itsekin oli Tukholmassa pirteämmällä tuulella (johtuiko sitten yleisön vastaanotosta, en tiedä?). Itse setti oli sama Helsinkissä Ja Tukholmassa, paitsi että encoressa kuultiin Tukholmassa lisäksi improvisaatioesitys, missä bändi arpoi ensin bändin kesken ohjeita kyseistä esitystä varten. Setti kokonaisuudessaan olisi ehkä kaivannut muutaman nopeamman metakkakilkutusbiisin (let's do it dadada tyyliin) lisää. Meinasi loppupuolella hitaat biisit pistää väsyttämään, kun niitä tuli niin monta putkeen. |
Margarita 29.04.2008 20:20:18 | |
---|
paitsi että encoressa kuultiin Tukholmassa lisäksi improvisaatioesitys, missä bändi arpoi ensin bändin kesken ohjeita kyseistä esitystä varten. Joo! Näin tuon esityksen muutama vuosi sitten New Yorkissa. Hauska konsepti, tuo korttipeli. Harmittaa vaan, etten muista enää, mitä korteissa luki, vaikka Blixa lopulta selosti. Jotain maailmaa syleileviä, abstrakteja konsepteja siellä oli konkreettisten toimintojen lisäksi. Ja hienolta kuullosti! Se oli taidetta, se. |