Skywalker 07.02.2004 10:16:17 | |
---|
Veivaan asteikkoja ja jotain kappaleita.. Polje perkele, polje!! |
Jos sormet/käsi kipeytyy ->pidä tauko. kuinka pitkään toi sormen tottumineen kitaraan teillä kesti? mä oon nyt soitellu aika aktiivisesti noin ½vuotta ja sormet on aina kipeet... So it shall be written
So it shall be done |
Skywalker 07.02.2004 17:56:35 | |
---|
kuinka pitkään toi sormen tottumineen kitaraan teillä kesti? mä oon nyt soitellu aika aktiivisesti noin ½vuotta ja sormet on aina kipeet... alotin soittaa kesällä ja nyt sormissa ei kipua ole tuntunu pariin kuukauteen.. Polje perkele, polje!! |
viltsu77 08.02.2004 06:04:30 | |
---|
kuinka pitkään toi sormen tottumineen kitaraan teillä kesti? mä oon nyt soitellu aika aktiivisesti noin ½vuotta ja sormet on aina kipeet... Aika äkkii ne sormet tottuu jos soittelee suht paljon. Ittellä toi soittelu on aika kausiluontoista ja joskus ku tulee vähä pidempiä taukoja, ni tulee taas vähä sormet kipeeks. Mut ei toki samalla tavalla ku ekoilla kerroilla. |
JulGubbe 16.02.2004 16:45:00 | |
---|
Mä laitan Felix Krohnin "lyhyt musiikkioppi"-teoksen aina yöksi tyynyni alle. "Elämän tarkoitusta pohtiva ihminen on sairas."
Sigmund Freud |
AoA 16.02.2004 22:11:16 | |
---|
En harjoittele ollenkaan. Soittelen vaan ja nautin soitosta, tosin tulee siinä varmaan jotain opittuakin. Bändin kanssa kun soittelee vielä niin siinä varmaan kehittyy hieman. -Anssi |
Jussi Guitar 17.02.2004 11:52:46 | |
---|
haluaisin tietää miten te päivittäin soittelette kitaraa? harjoitteletteko paljon kaikkia tekniikoita vai muuten vaan erilaisia biisejä? olisiko neuvoja harjoittelusta? Mä annan kitaratunteja, siinä tulee soiteltua tosi monipuolisesti eri musiikkityylejä ja samalla kerrattua sointuja ja asteikoita. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA. |
jarkk0- 29.02.2004 14:23:12 | |
---|
Itse tykkään rämpytellä jotain omia juttuja. En yleensä jaksa alkaa opettelemaan mitään biisejä. Kitaratunneille olisi kiva päästä, mutta on aika kallista lystiä. heh kyl kantsii asuu viel äiten luona äite maksaa kitara lystit :) Rock'n Roll |