Harmaa 27.04.2008 19:25:08 | |
---|
Pertti Willberg yhtyeineen soitti ja lauloi aamupäivällä varsin oivallisesti. Joo, Pepellä oli Lanu ja Kuorikoski mukana ja oli tosi ammattitaidolla vedettyä musaa. Ja ei ollut pöllömpi se perushuttua soittava triokaan. Siellä tuli baarissa istuttua koko päivä. |
kuunsirppi 27.04.2008 19:57:24 (muokattu 27.04.2008 19:57:41) | |
---|
Joo, Pepellä oli Lanu ja Kuorikoski mukana ja oli tosi ammattitaidolla vedettyä musaa. Ja ei ollut pöllömpi se perushuttua soittava triokaan. Siellä tuli baarissa istuttua koko päivä. Lanun Juhan kanssa teen minäkin juuri yhteistyötä, kun teki sovitukset mun tulevalle levylle ja on soittanut siihen kaikki kitarat ja vähän laulanut kööriä ja soittaa kait vielä vähän hammondiakin kuulemma johonkin lisää...Kiva ja ammattitaitoinen tyyppi. Kuorikoski on mukava samaten. Pari kertaa säestänyt mua porukkansa kanssa muutamassa biisissä Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Tankero 28.04.2008 14:58:17 | |
---|
Joo, Pepellä oli Lanu ja Kuorikoski mukana ja oli tosi ammattitaidolla vedettyä musaa. Ja ei ollut pöllömpi se perushuttua soittava triokaan. Siellä tuli baarissa istuttua koko päivä. Mitä helevettiä!? Olisit tullut sanalle. Olin siellä asentamassa Jätkän humpan poljentoa kohilleen. Vehkis ja Leppäsen Leevi oli myös Pepen ryhmässä. Oli mukava kuulostella Leevin soittelua pitkästä aikaa. Varmasti, vissiin. |
Tankero 28.04.2008 15:01:22 | |
---|
Lanun Juhan kanssa teen minäkin juuri yhteistyötä, kun teki sovitukset mun tulevalle levylle ja on soittanut siihen kaikki kitarat ja vähän laulanut kööriä ja soittaa kait vielä vähän hammondiakin kuulemma johonkin lisää...Kiva ja ammattitaitoinen tyyppi. Kuorikoski on mukava samaten. Pari kertaa säestänyt mua porukkansa kanssa muutamassa biisissä Mukavia herrasmiehiä. Kyllä veti Lanu aika helevetin mahtavalla saundilla. Eikä ollut sitä kaameaa poljinhässäkkää, mikä näkyy olevan muotia nuoremmilla soittajilla.Muutama polin vain ja näppikset kohillaan. Varmasti, vissiin. |
Martso 28.04.2008 15:31:47 | |
---|
Näköjään ollu legendat lauteilla... ai niin, plus Pepe. Minä tykkään ihan saatanasti varsinki Vehkiksen ja Kuoriksen tekemisistä ja ne jäbät yhtäaikaa lauteilla takaa yleensä hienoa kuunneltavaa. |
Mitä helevettiä!? Olisit tullut sanalle. Olin siellä asentamassa Jätkän humpan poljentoa kohilleen. Vehkis ja Leppäsen Leevi oli myös Pepen ryhmässä. Oli mukava kuulostella Leevin soittelua pitkästä aikaa. No kun vasta kotona kattelin kirjoituksen ja kävin sun profiilia tutkimassa niin huomasin että samannäköinen runpali oli laivalla. |
Tankero 28.04.2008 20:42:45 | |
---|
Näköjään ollu legendat lauteilla... ai niin, plus Pepe. Minä tykkään ihan saatanasti varsinki Vehkiksen ja Kuoriksen tekemisistä ja ne jäbät yhtäaikaa lauteilla takaa yleensä hienoa kuunneltavaa. Tämä korventaa, mutta kerrankin joudun olemaan sun kans samaa mieltä. Oli kyllä kerrankin tuuria, kun sattui tuollainen partio yhtäaikaa laivalle. Varmasti, vissiin. |
Tankero 28.04.2008 20:43:38 | |
---|
No kun vasta kotona kattelin kirjoituksen ja kävin sun profiilia tutkimassa niin huomasin että samannäköinen runpali oli laivalla. Samat keikkakamppeetkin oli päällä kuin omakuvissa. Varmasti, vissiin. |
Tankero 28.04.2008 20:43:39 (muokattu 28.04.2008 20:44:05) | |
---|
Tuplat Varmasti, vissiin. |
paice60 30.04.2008 17:04:02 | |
---|
Kehunpa minäkin yhtye Sami Happo..eikun Hopponen . Olivat Susanna Heikin bändinä täällä laivalla. Mukavia poikia, hyviä soittamaan ja kovia ottamaan. Kiva kuunnella kun nuoret miehet soittavat hyvin. Vittu näitä hommia. |
KoskPaavo 30.04.2008 19:46:27 | |
---|
Siltä pojalta taittuu haitaripelin soitto. Tyhmien parissa ajan viettäminen tyhmentää. |
Sertzo S 04.05.2008 16:40:06 | |
---|
Siltä pojalta taittuu haitaripelin soitto. Ilmiömäinen virtuoosi on hän. |
manjaana 18.05.2008 21:13:43 | |
---|
Törmäsin eilisnä pumppuun nimeltä Jani Niemi & Viima, ansaitsee maininnan kyllä, hyvin taittu pojilta tanssumusa, rautalankaakin tuli, se kun poikain tausta on.. :) -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
poppamies 18.05.2008 21:35:35 | |
---|
Törmäsin eilisnä pumppuun nimeltä Jani Niemi & Viima, ansaitsee maininnan kyllä, hyvin taittu pojilta tanssumusa, rautalankaakin tuli, se kun poikain tausta on.. :) Nämätkö http://www.wiimaband.net/ G strings are for strippers! |
manjaana 18.05.2008 21:52:57 | |
---|
-En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
uruttaja 20.05.2008 23:27:02 | |
---|
Pistetäänpä nyt loma kunniaksi parit kehut framille. Basstone on hyvä basisti ja yllätyksekseni kiivas Jallun ystävä. Kiitokset hyvistä yöjornoista. Omega on oikeasti hyvä tanssibändi ja sen pystökin lauloi ihan hyvin. Sovituksiin ja nyansseihin oli nähty vaivaa. |
isojussi 20.05.2008 23:31:36 | |
---|
...hyvä basisti ja yllätyksekseni kiivas Jallun ystävä... Eiks jälimmäinen oo edellisen kyseessä ollen selviö? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Tankero 21.05.2008 13:20:13 | |
---|
Pistetäänpä nyt loma kunniaksi parit kehut framille. Basstone on hyvä basisti ja yllätyksekseni kiivas Jallun ystävä. Kiitokset hyvistä yöjornoista. Omega on oikeasti hyvä tanssibändi ja sen pystökin lauloi ihan hyvin. Sovituksiin ja nyansseihin oli nähty vaivaa. Tähän on helppo yhtyä. Varmasti, vissiin. |
jeppeq 22.05.2008 14:26:41 | |
---|
Fakta Beat soitti eilen kauniisti London Pubissa treella. Noin se nimi kai menee? |
Welldrum 22.05.2008 18:31:13 | |
---|
Fakta Beat soitti eilen kauniisti London Pubissa treella. Noin se nimi kai menee? Kele...ne on mulle 50,- pystyssä kun oltiin kerran keikalla samaan aikaan niin ne lainas vähän mun äänentoistoa ja lupas ton rahan. (Tai sit en ole huomannut kun se on tullut tililleni )..no, ei muistella menneitä liikaa. Samalla keikalla muuten Timo Kulmakkokin käytti mun äänentoistoa. Taikuri on hän, mukava mies. Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |