Ze Kink 10.04.2008 17:42:19 (muokattu 10.04.2008 17:43:16) | |
---|
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
PuNkKi 10.04.2008 17:44:19 | |
---|
GAS listalla: PRS:n singlecut.. saa nähdä toteutuuko.. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Wahi 10.04.2008 22:29:04 | |
---|
Marshall 1987x SG GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Shine on you crazy diamond |
ballfish 10.04.2008 22:30:25 | |
---|
Marshall 1987x SG GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Sama marsu on myös hankintalistalla. GAS ei niinkään, kun pärjään kohtalaisesti ilmankin ja tiedän että tuon marsun saan hankittua kesällä. =) "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Estranged 10.04.2008 22:32:16 | |
---|
Framuksen Diablo Custom gasittaa ihan urakalla. Hyvinkin mahdollista että tuommonen tulee taloon kesäkuun jälkeen. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
Kuno 12.04.2008 10:28:22 | |
---|
Iski ihan puun takaa ankara gassi Voxin Ac-30:seen. Jumankauta. Kai sitten pitää alkaa säästämään. Saman tien sitten varmaan treble boosteri tai joku tube screameri, tai ehkä tuo torilla oleva comptortioni, että saa vähän enemmän kermaa lypsettyä siitä ulos... Aijaijai. Rahaa ei tietenkään ole yhtään. Niin, ja alkaisi olla aika kypsä kolmannelle stratolle. Ja lisäksi puoliakustinen ois kiva. Ja analogidelay tai nauhakaiku on himottanut jo vähän kauemman aikaa... Perkele. Paskakitaristi #4 |
Räbbänä 12.04.2008 18:25:33 (muokattu 12.04.2008 18:25:49) | |
---|
|
Chips 13.04.2008 20:38:31 | |
---|
Tuli tässä semmoinen hullu idea että mitä jos pistäis kaikki kamat myyntiin ja ostais vaan jonkun ihan huippu akkarin. Nopeasti laskettuna kaikkien kamojen arvo lähentelee kolmea tonnia, sillä saisi jo vaikka mitä. Martin, Gibson, Taylor, Larrivee, Santa Cruz.. Eikös se niin mennyt että laatu korvaa määrän. Noh, näin ei varmasti tule käymään. Olishan se kiva, mutku.. "Just imagine every wrong brutal thing we have ever done. It's hard to do, isn't it? We've done so many.." |
Numb 14.04.2008 10:26:24 | |
---|
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
arppah8 14.04.2008 10:32:05 | |
---|
Mulla on anti-GAS. Tekisi mieli myydä roippeet spedulaudasta poies hurisemasta. Virimittari saisi jäädä ja dilsan lisäksi chorus hoituis tolla mun iankaikenvanhalla Ibaneesin räkkivermeellä. Mutta kuitenkin myyntiä joutuisi katumaan myöhemmin, oon omistanut kaikki laudasta löytyneet kilkkeet ainakin kertaalleen aikaisemmin, myynyt pois ja joutunut kuitenkin hankkimaan uudestaan. God's away on business |
Mirk0 27.04.2008 17:03:12 (muokattu 27.04.2008 17:03:39) | |
---|
Eloa tännekin. Ehkä jossain hamassa tulevaisuudessa ois kiva saada taloon Charvelin kasarihevikeppi. Mieluusti JT-590:llä. Kadotin järkeni, voitko auttaa minua löytämään sen? |
JuSu 27.04.2008 20:00:25 | |
---|
"Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits."
-noir- |
atimoc 27.04.2008 20:06:00 | |
---|
"I think that technique is the tool to express what you have to say, just like vocabulary and grammar. If all you have to say is 'fuck you, blah blah', well, you don't need a lot of words." -Stéphan Forté |
Werihukka 28.04.2008 02:45:32 | |
---|
Dean Razorback. Hoho. Pitikin mennä kokeilemaan... |
duc 28.04.2008 08:14:03 | |
---|
Omakotitalo ois kiva. |
teukka 28.04.2008 09:20:43 | |
---|
Omakotitalo ois kiva. Joo, niin olisi! KELE! Just olin viikonlopun anopin luona saunomassa ja juomassa kaljaa viikonlopun. On se hienoo kun on omaa rauhaa, eikä kukaan naapuri kitise. Lisää tatskoja s*^tana!
Tulossa....hyvin pian.... |
Numb 28.04.2008 09:43:15 | |
---|
Omakotitalo ois kiva. On se. Kahden bändin treenit oli eilettäin meillä kotosalla :) Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Myrkrid 28.04.2008 13:46:45 (muokattu 28.04.2008 13:49:40) | |
---|
Ketuttaa tämmönen GAS :( Ostat kitaran. Olet tyytyväinen ostokseesi, soittelet aikasi, kunnes surffailet kohta netissä katselemassa entistä parempia kitaroita. Olet unelmoinut jostain kitarasta pitkään, juuri sellaisesta, jonka olet päättänyt ostaa "sitten joskus kun olen rikas". Eräänä kauniina päivänä unelmasi täyttyy, kun haet postista kitarasi, johon kului niin kaikki säästöt kuin pankin antamat lainatkin. Soittelet onnessasi kuukauden, kaksi, ja mietit että piru, joku oma custom-keppi ois kiva... "Let the lager decide what is wrong, what is right." |
elbowski 28.04.2008 13:51:06 | |
---|
Ketuttaa tämmönen GAS :( Ostat kitaran. Olet tyytyväinen ostokseesi, soittelet aikasi, kunnes surffailet kohta netissä katselemassa entistä parempia kitaroita. Olet unelmoinut jostain kitarasta pitkään, juuri sellaisesta, jonka olet päättänyt ostaa "sitten joskus kun olen rikas". Eräänä kauniina päivänä unelmasi täyttyy, kun haet postista kitarasi, johon kului niin kaikki säästöt kuin pankin antamat lainatkin. Soittelet onnessasi kuukauden, kaksi, ja mietit että piru, joku oma custom-keppi ois kiva... Mun mielestä tää on vaan siistiä. Itse koin melkein kriisinomaisen tilan tuossa alkuvuodesta kun päivitin kerralla kamat sellaiseen kuntoon että pärjää, enkä kokenut tarvetta uusille vermeille. Nyt olen tajunnut että eihän ihminen kahdella kitaralla, yhdellä vahvistimella ja pedaaleitta pärjää. Kaikkea paljon! Say good night to the bad guy! |
Hauskaa kyllä sinänsä, että ennen tuli toimeen yhdellä kitaralla, ja jollain kököllä 10W pikku-Marsulla. Nyt pitää jo pelkkiä kitaroitakin olla vähintään 2-3. Soittamista harrastamattomille kavereille saakin aina olla selittämässä miksi. Eihän ne sitä tietenkään ymmärrä, enkä kyllä jaksa ruveta inttämäänkään... :) "Let the lager decide what is wrong, what is right." |