Aihe: Keskihintainen trankkunuppi?
1 2
Rantsula
24.04.2008 23:23:02
Bacline 250 minimi suositus impedanssi on 8 ohmia, 600:ku kestää 4 ohmin kuorman. Hintaeroa vähän päälle satku. Itse olen soitelut pari vuotta 250:llä ja sanoisin että ihan hyvä peli se on, siinä on hyvänkuuloinen särökin sisäänrakennettuna. Säröä on helppo säätää ja annostella puhtaaseen soundiin. Hyvät soundit tolla saa aika helposti, kunhan jaksaa käyttöohjeen lukaista läpi. 4x10 kaapilla siitä saa myös hyvät löylyt. Tehoa voisi ehkä olla enempi, mutta kyllä tuollakin hommat hoitaa jos ei tarvitse kitaristien fullstäkkien (8x12) kanssa taistella (4x12 skebakaapille+120W trankkunupille antaa hyvin vastinetta). Varman tuntunen peli tuo 250:nen jossa on hintasekseen hyvin ominaisuuksia, virittimelle ulostulo ja muting, di-out pa:lle, efektilooppi.
Bassomaanikko
jari910
27.04.2008 21:09:26
No ainakaan Warren Profet III ei antanut kovinkaan paljon volaa per euro. Muuta hyvää sanottavaa siitä ei sitten olekaan ;). Eli jos vaihtoehtona on halvat Warret ja tuo Backline. Ota GK:n Backline.

No 300w ei taida olla hirveän paljon tehoa bassohommissa? Aika paljon taisit odottaa tuon hintaiselta vehkeeltä. Jos olisit ostanut vaikka tubepath 10.1:sen niin olisi varmaan tehot riittäneet vähän isompaankin tilaan. Gk varmaan toimii jos haluaa kivan boostin ylä ja alataajuuksille.
Rantsula
27.04.2008 22:52:14
GK:n contour namiskaa säätämällä tuota ala ja yläboostia tulee kyllä. Itse soitin alussa contour namiska puolessa välissä, kunnes tajusin että sehän scooppaa myös keskiääntä pois ja soundista tulee muhjumpi. Nykyisin contour on nollassa ja soundi on melko tasainen ainakin aktiivibassollani.
Bassomaanikko
leksi-B
28.04.2008 19:09:42
vaarallista, ei sais lukea näitä ketjuja.

Itelläni o warwickin pro fet 5.1:nen ja hyvin on toiminu, mutta nyt alko kiinnostaa tuo G-K Backline.. prkl..
"antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa"
fh
29.04.2008 06:35:24
Vuoden verran soitellut GK Backline nupilla ja sillä on pärjännyt vallan mainiosti. Potkua löytyy ja säädettävyys aika helppoa. Miksaajilta on tullut kiitosta häiriöttömästä line outista, jota behkussa ei ainakaan ollut.

Uutena tuota saa 300 euroon, joten suosittelen.
En mä enää tiedä mitä mä haluan.
jari910
29.04.2008 17:58:42
vaarallista, ei sais lukea näitä ketjuja.

Itelläni o warwickin pro fet 5.1:nen ja hyvin on toiminu, mutta nyt alko kiinnostaa tuo G-K Backline.. prkl..

Sama vahvari mulla mutta en nyt pienempi tehoisempaan ainakaan vaihtais. Kyl tosta ääntä tulee jos käyttää 4 ohmin kuormalla :).
leksi-B
30.04.2008 16:36:08
Sama vahvari mulla mutta en nyt pienempi tehoisempaan ainakaan vaihtais. Kyl tosta ääntä tulee jos käyttää 4 ohmin kuormalla :).

No juu pitäähän se paikkansa, olis vähä isompitehosempi tuo G-K ni olis hyvä, mut ei..
Seuraavaks pitää kyl ostaa ennemmin paremmat kaapit ku nuppi, koska kaapit o omatekeleet ja niiden elementit ei oo ihan parhaimmasta päästä, kotisoittelus toimii hyvin mut isommilla volyymeillä en oo kovinkaa tyytyväine.
"antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa"
Burnin r0k
02.05.2008 01:05:39
Millaiseen hintaan nuita backline 600:sia liikkuu käytettynä tällä hetkellä?
pardy
02.05.2008 02:27:56

Millaiseen hintaan nuita backline 600:sia liikkuu käytettynä tällä hetkellä?

Ei niitä pahemmin liiku käytettynä. Uus on rontti kolmesataa et laske siitä.
joukov
02.05.2008 08:39:32 (muokattu 02.05.2008 08:39:47)
Länsi-Saksalainen Warwick Pro Fet IV on toiminut hyvin meikäläisellä, kannattaa tsekata jos tulee eteen. Huomattavasti monipuolisempi EQ kuin nykyisissä kiinalaisissa versioissa!
Hartwall Areena, 27. - 28.5.2008: KISS
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)