Come on you, Whites!!!!! Lontoon pojat kaatuu Nolanin 90 min maalilla 1-2. Heh, Chelsean kotitaika taitaa pitää vielä tämän matsin ainakin (katkeaa kauden vikassa muuten...) 1-0 puoliajalla, Vidic loukkaantui, Scholsey puuttuu. Ehkä C-RON tasottaa vielä, mutta aika paljon vahvemmalta näyttää sinisten joukkue. Aika komee maali mielestäni tuo Ballackin pusku, hienon kuvion päätteeksi. No perhana... TVUPlayerilläkään ei näy! Edit. Go ManU Go! |
Black Star 26.04.2008 16:10:01 | |
---|
No perhana... TVUPlayerilläkään ei näy! Edit. Go ManU Go! Dodii. 1-1. Matsihan tästä tuli. "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
carlos 26.04.2008 18:38:30 | |
---|
Dodii. 1-1. Matsihan tästä tuli. .. Ei tainnu tulla. Ihan jännäks menee taas kerran! Ja kappas, miklukin tällänny yhden maalin liverin verkkoihin. jia! |
Numbie 26.04.2008 18:45:36 | |
---|
Olipas harvinaisen tylsää Bundesliigaa tänään. Nukahdin ihan oikeasti n. puoleks tunniks kesken pelin. |
trashjones 26.04.2008 18:57:06 | |
---|
Olipas harvinaisen tylsää Bundesliigaa tänään. Nukahdin ihan oikeasti n. puoleks tunniks kesken pelin. Alku oli aika lupaava, mutta sitten kyllä lopahti täysin. |
Ziggy Bubba 26.04.2008 20:09:59 | |
---|
Oli kyllä hieno matsi tänään, hienoa että Chel$ki pistää Munan kärsimään vielä viimesetkin pelit - kerrankin homma ratkeaa vasta vikoilla kierroksilla. Poolin peli oli kyllä todella unettava, kakkosmiehistön neppailua. Miklun maali lämmitti vaikka oman lempparin verkkoon napsahtikin... "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
DJKaaos 26.04.2008 22:48:27 | |
---|
Oli kyllä hieno matsi tänään, hienoa että Chel$ki pistää Munan kärsimään vielä viimesetkin pelit - kerrankin homma ratkeaa vasta vikoilla kierroksilla. Ettei vaan kävisi niin, että Manulle jää kaudesta luu käteen. Viime pelien perusteella Manun käyrä on lähes pystysuorassa syöksyssä alaspäin ja Chelssillä täysin päinvastainen suunta - sekä Valjussa että CL:ssä. Minä olen minä. |
Antsa 27.04.2008 12:15:38 | |
---|
tänään alkaa sitten hartaasti odotettu Veikkausliiga. Nyt kaikki tämän palstan mieshuoratkin eksyvät V-liigan katsomoon. eiks je? heroiini > elämä |
trashjones 27.04.2008 12:30:31 | |
---|
tänään alkaa sitten hartaasti odotettu Veikkausliiga. Nyt kaikki tämän palstan mieshuoratkin eksyvät V-liigan katsomoon. eiks je? Lähin liiga-kaupunki olisi Pietarsaari, mutta eipä ole tullut kuin kerran käytyä. Ykkösen pelejä taas olen käynyt seuraamassa Kokkolassa. KPV:n tähtihyökkääjä Bah on nykyään sitten HJK:ssa. |
Ziggy Bubba 27.04.2008 12:46:56 (muokattu 27.04.2008 12:51:11) | |
---|
Nyt kaikki tämän palstan mieshuoratkin... Mitkä helevatan mieshuorat? Solvaukset sikseen :) E: Toi Futisforumin linja ei tänne oikein sovellu "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
carlos 27.04.2008 18:31:48 | |
---|
TamUn peleihin pitäis kausikortti tulla postissa päivänä minä hyvänsä, joten siellä näkyy! |
Rapido 27.04.2008 22:44:20 | |
---|
Jaaaaahhh hyvä Pyhä Iker!! Olipa tosin aika sukka vetokin :D Voivat kyllä ne, jotka väittävät että tuomarit erityisesti suosis Blancoseja hypätä lähimpään järveen, sen verran hepposesti tuli toi pilkku. M.netissä ei tunnetusti voi sanoa mielipidettään ilman ristiinnaulitsemista |
trashjones 27.04.2008 23:11:33 | |
---|
Jaaaaahhh hyvä Pyhä Iker!! Olipa tosin aika sukka vetokin :D Voivat kyllä ne, jotka väittävät että tuomarit erityisesti suosis Blancoseja hypätä lähimpään järveen, sen verran hepposesti tuli toi pilkku. Ihmettelin kyllä suuresti kyseistä tuomiota. |
Simo78 28.04.2008 07:55:11 | |
---|
Jaaaaahhh hyvä Pyhä Iker!! Olipa tosin aika sukka vetokin :D Voivat kyllä ne, jotka väittävät että tuomarit erityisesti suosis Blancoseja hypätä lähimpään järveen, sen verran hepposesti tuli toi pilkku. Mun mielestä ihan oikein vihelletty pilkku, aika selkeästi jätti Heinze palloa pelaamatta. Iker pelasti päivän, hienoja torjuntoja jälleen kerran! Saviola pääsi yllättämään hyvillä suorituksilla, en olisi uskonut etukäteen... |
Roberto 28.04.2008 09:38:24 | |
---|
Ihmettelin kyllä suuresti kyseistä tuomiota. ? Heinze lopetti liikkeen palloa kohti, ja tuuppasi hyökkääjää perseellä niin ettei hahmo päässyt palloon. Ihme että selvisi keltaisella, alimpana miehenä sekoili kuitenkin. |
carlos 28.04.2008 11:56:11 | |
---|
Saviola pääsi yllättämään hyvillä suorituksilla, en olisi uskonut etukäteen... Jep. Kyseinen heppu oli ainakin ekan puoliajan tulessa, miltei ilmiliekeissä. Tommosia kärkipelaajia sais näkyä enemmän kentällä. |
carlos 29.04.2008 20:01:24 | |
---|
Tänään sitte Barca pelaa kauden parhaan pelinsä ja menee Mestareiden liigan finaaliin! |
trashjones 29.04.2008 20:06:15 | |
---|
Tänään sitte Barca pelaa kauden parhaan pelinsä ja menee Mestareiden liigan finaaliin! Veikkaan, että Manu vie ja jatkoajalla. |
DJKaaos 29.04.2008 20:09:46 | |
---|
Veikkaan, että Manu vie ja jatkoajalla. Mä taas veikkaan, että Barca menee finaaliin, vaikka Manu-fani olenkin... Barca tekee vähintään sen yhden maalin, jolloin Manun olisi tehtävä kaksi, mikä ei tunnu mitenkään mahdolliselta Manun viimeaikojen esitysten perusteella. Minä olen minä. |
masterhat 29.04.2008 20:30:39 | |
---|
paljos matsi nyt sit oikee päättyy? kelasin nykästä pari bissee ja jonkuu tulosvedon, jotta on jännempi tsiigaa. 1-1 ja barca finaaliin. kerroin varmaaa 1,6 tol lopputuloksel Snails against humanity |