elbowski 15.01.2008 15:37:29 | |
---|
Say good night to the bad guy! |
aivokuolio 15.01.2008 16:11:24 | |
---|
http://youtube.com/watch?v=4mc5cfXtlyU tää on ihan kiva veto, mutta bändin oma tuotanto ei juurikaan sytytä. Emorokkarit ovat kyllä maailman koomisin näky ja varsinkin tuo "moshaus". Mutta njää. Tuo akustinen oli kyllä aika kiva, huomattavasti parempi kuin alkuperäinen versio mun korviini. Tuntuu vaan vähän että tälläkään bändillä ei välttämättä sitä varsinaista sisältöä kappaleissaan ole ulkoisen käyttömukavuuden ja helppouden lisäksi. |
Ali 15.01.2008 23:47:42 | |
---|
Munsta se Halleluujaa mikälie oli ihan kiva biisi. Kuulosti vähän Killswitch Engagen nykymeiningiltä. :) "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Sunna 16.01.2008 15:29:55 | |
---|
Etenki akustisissa vedoissa on munaa. Ärsyttävää että levyllä kuulostaa saundin puolesta samalta kun kaikki muukin mitä radiosta nykysin tulee. Laulaja on kyllä älyttömän hyvä. Mut kyl mä tästä tykkään. Penis ja taide on aina hyvä. |
Simo78 18.01.2008 14:46:11 | |
---|
Etenki akustisissa vedoissa on munaa. Ärsyttävää että levyllä kuulostaa saundin puolesta samalta kun kaikki muukin mitä radiosta nykysin tulee. Laulaja on kyllä älyttömän hyvä. Mut kyl mä tästä tykkään. Kyllä hyvä levy, mutta soundiasissa olen aikalailla samaa mieltä. Noissa biiseissä on ihan hauskoja sovitusjuttua, mitä nyt pari kertaa olen levyn kuunnellut. Ei pysty tajuumaan, miksi nykyään kaikki musa ylituotetaan melkein saman kuuloisiin soundeihin? Ei ongelma pelkästään ameerikoissa, kyllä suomipoikakin sen alkaa jo osaamaan... |
möyssy 18.01.2008 15:46:44 | |
---|
''RIOT!'' Juu ei jatkoon. Too much, or too sexy? |
Jebe- 29.01.2008 22:37:56 | |
---|
Mun mielestä ton "Crushcrushcrush" -biisin kohta on kopioitu suoraan jonkun toisen bändin biisistä. Siis se kohta, missä lauletaan "They taped over your mouth, scribbled out the truth with their lies... Your little spies". Eli tässä: http://www.youtube.com/watch?v=Mupoq7RsvjU kohdassa 0:22 eteenpäin. Kertokaa joku minkä bändin mistä biisistä tuo sävel, tahti ja melkein sanatkin on pöllitty? Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Toveri 24.04.2008 10:23:48 | |
---|
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
dixi19 24.04.2008 10:52:36 | |
---|
anomus.com |
sirdickyj 24.04.2008 12:32:12 | |
---|
Hirveää täsmätuotettua lasten "punkkia" jossa ei ole mitään muuta rankkaa kuin irvistys ja muka-rankat kitarat. Ai pitäiskö olla rankkaa? Ei toki, mutta kun tuossa kumminkin teeskennellään että muka on. Tämä MTV-bongauksien perusteella. Ei kerta homoa tee! |
Toveri 24.04.2008 12:43:03 | |
---|
No joo. "Ihan kiva". Aika ihme biisin ovat valinneet. Tuollaiset julistukset sopii paremmin Saul Williamsin coveroitavaksi: http://www.youtube.com/watch?v=keqAQk1YuOs&feature=related Mulle tuli jostain syystä tosta Paramoren tulkinnasta mieleen, kuinka punatukkainen laulajansa vetää tota biisiä sateenkaarien, kukkaketojen ja värikkäiden perhosten keskellä. Tämä mielikuva on oikeastaan aika inha. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
jannu 24.04.2008 13:55:50 | |
---|
Video/sinkkubiisin perusteella lähinnä oksettaa. Ei kiinnosta tutustua enempää. "Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..." |
Rattata 24.04.2008 16:21:13 | |
---|
Riot on kyllä ihan hyvä levy. Veikkaan kyllä että ilman Harleytä tää bändi hukkuisi massaan, mutta kun se on vaan niin hiton kova laulaja ja kivan näköinenkin. Ei tätä älyttömän kauaa putkeen jaksa kuunnella mutta ihan pirteä levy ja bändi. |
sus 24.04.2008 16:25:33 | |
---|
Musiikista en sano mitään mutta jumaliste että se laulaja on söötti. The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...! |
Pluto 24.04.2008 17:26:55 | |
---|
Riot on kyllä ihan hyvä levy. Veikkaan kyllä että ilman Harleytä.. Sukunimi on kai sitten Benton? =) Eli viilaan pilkkua ja korjaan, että laulajattaren nimi on Hayley. Kivan kuuloista musiikkiahan tuo, ei siinä mitään. Ja laulajalla on tosiaan hyvä ääni. Mutta muiden tavoin ihmettelen sitä, että miksi helvetissä kaikesta jenkkikamasta miksataan sitä saman kuuloista tasaista tavaraa, joka mun mielestäni ei edes kuulosta hyvältä. Vähän lämpöä siihen soundiin, kiitos. Dillon, you son of a bitch! |
Rattata 24.04.2008 18:36:24 | |
---|
Sukunimi on kai sitten Benton? =) Eli viilaan pilkkua ja korjaan, että laulajattaren nimi on Hayley. Hoho, hauska typo. :) Hayley piti sanomani. |
mie 25.04.2008 19:28:58 | |
---|
Kuuntelin CDONista tänä aamuna näytteitä Riot-levystä ja ihan kivalta kuulosti, mutta iltapäivällä levykaupassa hetken levyä pyöriteltyäni totesin että käyn ostamassa sitte kun hinta laskee 17 eurosta alaspäin. Kympillä olisin ostanut. Tosiaan hyviä juttuja kuuluu siellä täällä, mutta kokonaisuus on vähän tylsähkö. Crushcrushcrush on kyllä helkkarin hyvä biisi. Äla ajattele. Pää hajoaa |
obiwan 26.04.2008 14:10:13 | |
---|
Crushcrushcrush on kyllä helkkarin hyvä biisi. On! Kyllä täytyy sanoa, että Riot! on pyärähtänyt useamman kerran auto cd-soittimessa. Helposti tämän vuoden raikkain, mielenkiintoisin ja paras lätty. Provinssiin... |
...mielenkiintoisin... kerro toki mikä tekee tästä simppelistä, melopunkpop lätystä mielenkiintoisen? |
obiwan 26.04.2008 16:09:43 | |
---|
kerro toki mikä tekee tästä simppelistä, melopunkpop lätystä mielenkiintoisen? No mulle ainakin kolahtaa.. toisille ei. eikai siinä sen enempää:) Itelle ainakin vaikeeta nykyään innostua uusista pumpuista joten kai tässä jotain mielenkiintoista on. |