BigPapa 12.03.2008 17:27:53 | |
---|
Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Antti1 12.03.2008 20:28:01 | |
---|
Onpa Pauli hyvä. On se, on. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
J. Verne 12.03.2008 23:17:44 | |
---|
Paul Gilbert on kyllä aivan eri maailmasta kuin muut kitaristit. Teknisesti hyvä, ja kaiken lisäksi paljon nöyrempi ja helposti lähestyttävämpi kuin tämmöiset "yli-jumala" Steve Vait. Joo, Gilbert vastasi yhteen mailiin, missä kyselin kitaransoiton opetukseen liityviä juttuja. Vastasi samana päivänä, en ollut uskoa silmiäni!!!! En tietty voi olla varma, etteikö se ollut jokin Gilbertin avustaja, mut vähän persoonaa tuntien, niin kyllä se varmaan oli ite Gilberto läpistä päätellen:) Oli siellä viestin lopussa nimikirjaimet. GILBERT ON PARAS!!!!!!!!!!! "First Blues, Then Heavy, EEEEE!!!!!" |
kid ego 12.03.2008 23:21:26 | |
---|
Joo, Gilbert vastasi yhteen mailiin, missä kyselin kitaransoiton opetukseen liityviä juttuja. Vastasi samana päivänä, en ollut uskoa silmiäni!!!! En tietty voi olla varma, etteikö se ollut jokin Gilbertin avustaja, mut vähän persoonaa tuntien, niin kyllä se varmaan oli ite Gilberto läpistä päätellen:) Oli siellä viestin lopussa nimikirjaimet. GILBERT ON PARAS!!!!!!!!!!! Kyllä Paul vastaa niihin itse. Samoin kuin päivittää itse nettisivunsakin. |
select15 25.04.2008 13:59:45 | |
---|
Pakko laittaa tämmönen, että Technical Difficultiesin soolo muistuttaa ihan perkeleen paljon Pink Floydin Comfortably numbin sooloa. Joten voisiko joku tyhmälle selventää mistä tämä johtuu? |
Antti1 25.04.2008 14:41:54 | |
---|
Joten voisiko joku tyhmälle selventää mistä tämä johtuu? Mistä johtuu, että Ukko Nooa ja Maijalla oli karitsa -nimisissä kappaleissa on käytetty aika pitkälti samoja ääniä? Tsekkaa studion etenemistarinaa osoitteesta: http://kellar.vuodatus.net/ |
Ylilordi 25.04.2008 15:09:33 | |
---|
Kyllä Paul vastaa niihin itse. Samoin kuin päivittää itse nettisivunsakin. Toisin kun eräät *köhPetruccikäh*. Noi Gilpertin nettisivut on kyl timanttia. "For never was a story of more woe
Than this of Victoria and her Julian" |
Lärvätsalo 25.04.2008 15:13:49 | |
---|
Pyytäkääs joku sitä tulemaan Suomeenkin. |
Booligan 25.04.2008 15:34:58 | |
---|
kyllä se varmaan mielellään tulis, eri asia on kuka promoottori haluaa valitettavasti tod näk varsin heikosti lippuja myyvän maailman parhaan kitaristin tuoda tänne.. ja kyllähän Paul itse noihin sähköposteihin vastailee. silloin tällöin tulee Racer X forumillekin tarjoilemaan uutisia (mikä cooleinta, näin tekevät myös kaikki muut RX jäsenet!). nuotteja säästämättä |
-Cale 25.04.2008 16:42:52 | |
---|
|
Coran 25.04.2008 17:19:29 | |
---|
Olipas tyhjänpäiväinen coveri, tosin mitä muuta noilta voikaan odottaa. Tässä parempi kuin alkuperäinen + muut covervedot yhteensä: http://www.youtube.com/watch?v=MJh3KaIKDAw "Tää on hyvä, koska jätkä on sokea ja soittaa hassulla tekniikalla!" Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
Booligan 25.04.2008 18:41:02 | |
---|
Olipas tyhjänpäiväinen coveri, tosin mitä muuta noilta voikaan odottaa. Tässä parempi kuin alkuperäinen + muut covervedot yhteensä: http://www.youtube.com/watch?v=MJh3KaIKDAw "noilta" kun kyseessä Neal Morse, Portnoy, Gilbert ja Matt Bissonette? =DDDDDDDDD nuotteja säästämättä |
-Cale 25.04.2008 18:59:20 | |
---|
"Tää on hyvä, koska jätkä on sokea ja soittaa hassulla tekniikalla!" Ei, vaan tää on oikeesti hyvä. |
Burn 26.04.2008 11:57:53 | |
---|
Ei, vaan tää on oikeesti hyvä. Soot hieno mies. Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
Kasperi Tervonen 26.04.2008 12:05:27 | |
---|
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Swan 26.04.2008 12:10:20 | |
---|
Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Tender 26.04.2008 17:07:38 | |
---|
Soittajana en muuta juurikaan tiedä kuin, että kitarassa maalatut f-aukot. Ibanezin tekemään Paul Gilbert Custom plektraan rakastuin ensimmäisellä soittokerralla. Mainio läpyskä! On se jännä... |
Jzci 26.04.2008 18:31:47 (muokattu 26.04.2008 18:32:08) | |
---|
Soittajana en muuta juurikaan tiedä kuin, että kitarassa maalatut f-aukot. Ibanezin tekemään Paul Gilbert Custom plektraan rakastuin ensimmäisellä soittokerralla. Mainio läpyskä! Kieltämättä. Taitaa vaan olla jotain melko pehmeää muovia kun kuluvat ja ottavat lommoja niin helposti. Itsekin ihastuin noihin joskus aikoinaan, mutta kun keikalla piti parin biisin välein vaihtaa uuteen niin ajattelin että ehkä nämä eivät olekaan ihan se minun juttuni. |
Tender 26.04.2008 19:16:42 | |
---|
Kieltämättä. Taitaa vaan olla jotain melko pehmeää muovia kun kuluvat ja ottavat lommoja niin helposti. Itsekin ihastuin noihin joskus aikoinaan, mutta kun keikalla piti parin biisin välein vaihtaa uuteen niin ajattelin että ehkä nämä eivät olekaan ihan se minun juttuni. Itsekkin vähän mietin tuota kun kuluu perkele niin nopsaan. Oiskohan aika vaihtaa Tsääs kolmoseen taas... On se jännä... |