Aihe: Italian ihmehaitari
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
rintapek
22.04.2008 18:21:38

Voin lähettää yhden kaksrivisen, jos maksat postimaksut. Klapia ei tartte, kun on kaukolämpö.

Ja ei muuta ko kättä päälle. Pane tulemaan.
One kind of music only - the good kind
Lennu
22.04.2008 18:23:29

Ja ei muuta ko kättä päälle. Pane tulemaan.

Pistähän osoite pikana. Turhaan se mulla kerää pölyä.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
rintapek
22.04.2008 20:37:30

Jaa, elämänkatsomukseeni kuuluu, että jo kirjojen polttaminen on synti. Soitinten polttaminen on sitten suuri synti. Vastakkaisen sukupuolen, tupakin tai wiinan kiroilta en osaa ketään varjella, mutta soitinroviosyntien suhteen voin yrittää parhaani. ;-)

Ja eiköhän offtopikki ala riittämään. Palautetaan ketju raiteilleen digihaittarien ihmeelliseen maailmaan.
Sertzo S
22.04.2008 20:45:10

Ja eiköhän offtopikki ala riittämään. Palautetaan ketju raiteilleen digihaittarien ihmeelliseen maailmaan.

Tuota ihmepeliä pitäsi päästä kyllä kokeileen joskus ja mitä siitä saisi irti.
Eipä ole paikallisessa puljussa näkynyt peliä tai on jäänyt esittelytilaisuus huomaamatta.
rintapek
22.04.2008 21:01:24

Tuota ihmepeliä pitäsi päästä kyllä kokeileen joskus...

Kerran olen Rolandia päässyt testaamaan. Kyllä se on hyvä, vähän liiankin hyvä meikäläiselle. Ja totuttelua vaatii. Paljetta pitää käyttää, ikäänkuin perinteisessäkin, mutta siinä se suurin totuttelu varmaan onkin.
Mutta kuten sanonta kuuluu, kaikkeen tottuu paitti jääpuikkoon takapuolessa, se sulaa, ennenko tottuu.
KoskPaavo
22.04.2008 22:43:26
Pari kertaa minä oon kokeillut, oikeastaan ihan se perinteisen vois jotenkin tuossa yrittää unohtaakin, muuten ne uuden vehkeen monipuolisuudet jäävätkin varjoon. Mielestäni se on aika lailla eri soitin kuin tavallinen haitari, sanokoot ko. peliä taitamattomat mitä tahansa.
Tyhmien parissa ajan viettäminen tyhmentää.
WanhaWetäjä
24.04.2008 21:30:23

Juhannuskokko ja haitari on kyllä hyvä yhdistelmä. Kirjaimellisesti.

Näin....ja nimenomaan mahdollisimman monta haitaria siinä kokossa, sellanen vähintään 20m korkea keko haitareita ja vähän bensaa alkuun, ja sitten vielä joku turakainen soittaan pelastamallaan kurtulla siihen "Pelimannin jäähyväiset".... unelmia pitää aina olla, mutta itse aiheesta...

Toi Mikan midinännyke (mulle tästä gramexit!) näyttää ihan siltä kuin kaks kirjotuskonetta olis hitsattu yhteen!

Karun näkönen peli!
yy kaa...mikä laatikko?
Sertzo S
24.04.2008 21:55:16

Toi Mikan midinännyke (mulle tästä gramexit!) näyttää ihan siltä kuin kaks kirjotuskonetta olis hitsattu yhteen!

Karun näkönen peli!

Vttu, kun nauratti tuo!
isojussi
24.04.2008 22:24:40
Vttu, kun nauratti tuo!

Samoin - HOHO!
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
rintapek
25.04.2008 00:08:13

mahdollisimman monta haitaria siinä kokossa, sellanen vähintään 20m korkea keko haitareita ja vähän bensaa alkuun, ja sitten vielä joku turakainen soittaan pelastamallaan kurtulla siihen "Pelimannin jäähyväiset".... unelmia pitää aina olla,

... jaa. niinko sanoin, mä en soittimia ala polttamaan, mut sähkökitara ja satavattinen marsu väärissä käsissä panee mut unelmoimaan langattomasta pääkatkaisijasta... semmoinen niinko sähkökatko vaikkapa sadan metrin säteelle. Mut niinko sanoit, niin unelmia pitää aina olla.

Karun näkönen peli!

Karu on. Mut samalla kutkuttava. En ole kellään tuommoista nähnyt.
WanhaWetäjä
25.04.2008 00:28:56

... jaa. niinko sanoin, mä en soittimia ala polttamaan, mut sähkökitara ja satavattinen marsu väärissä käsissä panee mut unelmoimaan langattomasta pääkatkaisijasta... semmoinen niinko sähkökatko vaikkapa sadan metrin säteelle. Mut niinko sanoit, niin unelmia pitää aina olla.

Nää on näitä koiranleukajutskia..ei pidä ottaa ihan tosissaan, haitarille on aina paikkansa, jos ei muualla niin sitten siinä kokossa ;-)

Karu on. Mut samalla kutkuttava. En ole kellään tuommoista nähnyt.

No joo...jotenkin veikkaan että ei tuosta tulekkaan mitään hittituotetta??
yy kaa...mikä laatikko?
WanhaWetäjä
25.04.2008 00:28:56 (muokattu 25.04.2008 00:29:25)

.........................tuplat..........
yy kaa...mikä laatikko?
rintapek
25.04.2008 00:52:15

Nää on näitä koiranleukajutskia..ei pidä ottaa ihan tosissaan, ?

Joo, mut koiranleukailu joskus kannattaa... mulle on tulossa haitari... elämäni ensimmäinen kaksrivinen. Flyygeliä ei oo vielä kukaan tarjonnut. Ne kait sit menee kokkoon ;-)
Sertzo S
25.04.2008 07:04:26 (muokattu 25.04.2008 07:05:44)
Minä olen naulannut yhden haitarin mökin vajan seinään.
Ajattelin, että vanha Weltmaister saa katsoa sieltä Haukivedelle päin eläkepäiviään viettäen.
Uruttaja tuon ikuisti kamerallaan ja omassa kuvassa taitaa olla vieläkin.

Kyllä sinne seinälle mahtusi jonkun vähemmän lahjakkaan "virtuoosin" sähkökitarakin pois rääkkääjän käsistä.
baron
25.04.2008 08:33:00 (muokattu 25.04.2008 08:33:28)

Kyllähän sähkis hakkaa haitarin mennen tullen:
On paljon näyttävämmän näköistä iskeä sähkis kappaleiksi lattiaan tai tolppaan kuin haitari. Lisäksi hajoaako haitari edes moisesta?
Sertzo S
25.04.2008 09:05:13 (muokattu 25.04.2008 09:05:50)
Kyllähän sähkis hakkaa haitarin mennen tullen:
On paljon näyttävämmän näköistä iskeä sähkis kappaleiksi lattiaan tai tolppaan kuin haitari. Lisäksi hajoaako haitari edes moisesta?

Haitari hajoaa kummasti, mutta ei ehkä niin näyttävästi kuin sähkökitara.
Eräs avulias tyyppi pudotti kotelossa olevan haitarini olaltaan kantaessaan sitä erään keikkareissuni loputtua laivasta ulos.
Helistinhän siitä tuli sisäkaluineeen ja parin tuhannen markan remontti.
Myös runko oli kasattava uusin liimauksin. Toimii nykyisin hyvin, jos viitsin sillä hyvin harvoin enää soitella -ja jos viitsin, niin usein vain nousuhumalassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)