Aihe: Ltd M1000 vai Ltd JH-600
1
Vancet
24.04.2008 21:06:16 (muokattu 24.04.2008 21:09:13)
Joo elikkäs oon miettinyt uutta kitaraa ja oon päätynyt jompaan kumpaan noista. Mites tuo Jh-600:en kahler, onko laadukas? ja onko tuo kahler ylipäätänsä vaikea säätää jos on tottunut kiinteään. Kommenttia ja risuja/ruusuja noista. :)

Vielä linkit:
JH-600:http://www.musamaailma.fi/epages/mu … tPath=/Shops/musa/Products/10604401
M1000:http://www.musamaailma.fi/epages/mu … tPath=/Shops/musa/Products/10047021
Vancet
24.04.2008 21:20:29
Tuosta jh mallista oli aikoinaan myös normi floikkaversio, en kuitenkaan ole ihan varma että onko enää mynnissä. Ja OT: onpa muuten munattoman näkönen ilman niitä natsihaukkoja :D:D:D

Joo. Ei toi versio niin hieno ole, mutta kyl mä tykkän :)
Vancet
25.04.2008 06:39:04
Löytysköhän vielä kommenttia? ja onko tuo kahler hyvä?
Diego
25.04.2008 08:39:40

Jos itse täytyisi tehdä valinta floikan ja kahlerin välillä, olisi valintani jälkimmäinen.
Jotenkin paljon kepeämpi, tykkäsin tatsista paljon enemmän kuin floikassa. Eli kokemuksia on tuosta JH:sta juuri. Kyllä se kahler on hyvä, vaatii vähän erinäköistä otetta kuin perusfloikka, mutta kyllä se mielestäni on parempi.

Itse tuo kitara oli kyllä ihan soitettava laitos myös.
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
lynfäst
25.04.2008 09:42:31

Itellä on kahler pro ja kyllä se pelittää. Tuosta hybridi-sarjasta en sitten tiiä. Sama logiikkahan tuossa on mutta valmistettu koreassa eikä jenkeissä. Ja vaikka se sitten olisikin ihan täys susi (jota tuskin kuitenkaan on) niin tuon hybridinhän saa muutettua kiinteäksi sillä ruuvilla.

http://www.youtube.com/watch?v=Jy1eiMZ5nUk

Katoppa tuon herran kahler videot ja mieti onko sulle sopiva. Kaikista paras olisi kuitenkin jos pääsisit testaamaan.
LIGHTWEIGHT BABY!!!!!!!!
Werde
25.04.2008 12:24:32 (muokattu 25.04.2008 12:24:45)
Noita kannattaa vertailla enemmän kaulan specsien perusteella: Hannemanissa on 41mm satula mitä ei löydy juuri mistään floikkakepeistä, kun taas M-sarjalaisessa on 43mm. Soittotuntumassa on valtava ero. Hannemanin kaulaprofiili on myös ohuempi.

JH-600 on heittämällä paras LTD mitä olen ikinä kokeillut. Nuo signature-sarjalaiset pyyhkivät tonnisarjalaisillakin lattiaa, niihin on selvästi panostettu hieman enemmän kuin muihin.
Dead men tell no tales.
Vancet
25.04.2008 16:34:52
Itellä on kahler pro ja kyllä se pelittää. Tuosta hybridi-sarjasta en sitten tiiä. Sama logiikkahan tuossa on mutta valmistettu koreassa eikä jenkeissä. Ja vaikka se sitten olisikin ihan täys susi (jota tuskin kuitenkaan on) niin tuon hybridinhän saa muutettua kiinteäksi sillä ruuvilla.

http://www.youtube.com/watch?v=Jy1eiMZ5nUk

Katoppa tuon herran kahler videot ja mieti onko sulle sopiva. Kaikista paras olisi kuitenkin jos pääsisit testaamaan.

Joo katoin noi. Ja kyllä se kahler vissiin mulle on sopivampi, jos nopeasti haluaa virittää jne. Jos löytys viel kommenttia tohon M1000?
ranttis
25.04.2008 16:43:06
sori, että lainaan tätä aihetta, mutta itellä olis harkinnassa Jaskan RR24, LTD m-1000 tai MH-1000. olisko näistä jotain puolesta tai vastaan. se tossa jaskassa arveluttaa, ettei oo bindauksia ja tonne ylemmille nauhoille pääsy näyttäs vähän vaikeelta. oon siin huomenna menossa testaamaan, jos vaan kaikkia löytyis turusta. (ainakin rr24 löytyy parista paikkaa)
niinpä...
Vancet
25.04.2008 17:23:52
sori, että lainaan tätä aihetta, mutta itellä olis harkinnassa Jaskan RR24, LTD m-1000 tai MH-1000. olisko näistä jotain puolesta tai vastaan. se tossa jaskassa arveluttaa, ettei oo bindauksia ja tonne ylemmille nauhoille pääsy näyttäs vähän vaikeelta. oon siin huomenna menossa testaamaan, jos vaan kaikkia löytyis turusta. (ainakin rr24 löytyy parista paikkaa)

Ite oon testannu pari kertaa tota rr24. Kyl se ylemmille nauhoille pääsy oli aika vaikeaa, ja asento oli hankala hakea, kun oli tottunut stratoon. :)

Löytyskö vielä kommaa noihin kahteen kitaraan?
Juktone
26.04.2008 20:23:36
Itse hommasin tuon m1000 ja on kyllä aivan unelma soittaa, kaula on sellaisen "pehmeän" tuntunen hyvällä tavalla, mutta ostaessa kannattaa niitä tremolon jousia hommata samalla kun tuppaa olemaan hiukan löysä.
Oho
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)