Black Star 21.04.2008 21:00:58 | |
---|
Oikeastihan olen vasta syksyllä Helsinkiin muuttanut, enkä yhtään tiedä mitkä paikat noita matseja näyttää. Saatikka missä ei joutuisi manu-fanien saartamaksi. http://www.chelsea.fi/ Sport Pub Chelsea, aivan Helsingin keskustassa. "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
Mustikkamuffinssi 22.04.2008 09:45:31 | |
---|
http://www.chelsea.fi/ Sport Pub Chelsea, aivan Helsingin keskustassa. Joo, ja olisihan siellä kanssa tuo Sport Academy. Kuinkakohan tarkkoja ovat noissa paikoissa iän suhteen, kun 20v tulee täyteen vasta syksyllä. kalamies#45 >-)))> |
Varaani 22.04.2008 09:59:49 | |
---|
Joo, ja olisihan siellä kanssa tuo Sport Academy. Kuinkakohan tarkkoja ovat noissa paikoissa iän suhteen, kun 20v tulee täyteen vasta syksyllä. Tuo ikäraja on niitä ManU faneja varten. |
Booligan 22.04.2008 11:40:37 | |
---|
Joo, ja olisihan siellä kanssa tuo Sport Academy. Kuinkakohan tarkkoja ovat noissa paikoissa iän suhteen, kun 20v tulee täyteen vasta syksyllä. Varaanin vastaus pitää paikkansa, siihen voisi vielä lisätä että keskellä viikkoa eivät kuitenkaan niin kovin tarkkoja ole. nuotteja säästämättä |
trashjones 22.04.2008 21:45:27 | |
---|
Liverpool - Chelsea tänään. Veikkaan, että Liverpool vie. |
Ziggy Bubba 22.04.2008 23:44:56 (muokattu 22.04.2008 23:49:07) | |
---|
Liverpool - Chelsea tänään. Veikkaan, että Liverpool vie. Njuu. Voi Riise minkä teit... Peli oli täysin Poolin hanskassa oikeastaan koko ajan - yks kauden parhaista peleistä. Valioliigan vastaavassa matsissa 1-1 maalin lahjoitti tuomari, ei ois Jon Arne sun tarttenu. Noh, peli jatkuu. Tuore lainaus Wikipediasta: On 22 April 2008, in Liverpool's Champions League Semi Final clash with Chelsea at Anfield, Riise failed to deal with a cross into the box from Salomon Kalou and headed the ball into his own net, with the game finishing 1-1. He was immediately murdered after the game. "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
W-Man 22.04.2008 23:46:55 (muokattu 23.04.2008 00:10:40) | |
---|
Ei.Voi.Olla.Totta!!! Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Simo78 23.04.2008 07:51:29 | |
---|
Njuu. Voi Riise minkä teit... Peli oli täysin Poolin hanskassa oikeastaan koko ajan - yks kauden parhaista peleistä. Valioliigan vastaavassa matsissa 1-1 maalin lahjoitti tuomari, ei ois Jon Arne sun tarttenu. Noh, peli jatkuu. Kyllä tuo oli kaunista katseltavaa=) Ei muuta kuin kimpsut ja kampsut kasaan, ei tällä kertaa poolia nähdä finaalissa!! Riiselle kyllä oikein olla antisankari, hetkeä aikaisemmin täysin turha Drogban ajelu, tilanne paitsio ja jos en ihan väärin katsonut, niin Riise katsoi hetkeä aikaisemmin linjatuomaria--> huomasi liputuksen? Törkeä teko vaikka ei olisi huomannutkaan!! No eipä ole kaveri ollut mun suosiossa ennen tuota peliäkään. Kaikin puolin ihan viihdyttävä peli. Peter Cech näytti miksi on yksi parhaista maalivahdeista... |
Booligan 23.04.2008 09:31:36 | |
---|
hyvä peli mutta voi helvetti kun harmitti tämä täysin amatöörimäinen penkkiurheilumoka pelin lopussa: 30 sek ennen loppua totesin sen olevan siinä ja vaihdoin kanavaa katsoakseni South Parkia. kuinkas kävikään.. nuotteja säästämättä |
porcupine 23.04.2008 10:20:44 | |
---|
Tuli ihan Suomi-Unkari-fiilikset tuossa lopussa. No, ens viikolla ois varmaan joka tapauksessa pitäny tehdä maali päästäkseen jatkoon. Tai siis ei pitäis, jos Chelski on yhtä paska ku eilen, mutta tuskin on. Nyt _ehkä_ lievä hyvänolontunne lontoolaisilla puserossa ja Pool taas finaalissa? I hope. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
samsonov 23.04.2008 13:12:37 | |
---|
Ei elämä mikä uimahyppy norjalaiselta. Ei maha mitään. Ja Torres ois voinu laittaa yhen sisäänki, sen verran tarjottiin, mutta ehtiihä tota vielä toisessa osaottelussa. |
carlos 23.04.2008 17:28:52 | |
---|
Eniten repeilin omalle profetialleni: Laitoin seittemän pelatun minuutin jälkeen kaverille viestin, että pitäis saada Kalou ja Riise kentälle, niin tulis jotain säpinää. Ja kuinkas sitten kävikään... |
hähhäh, Christiina mokasi pilkun. saatetaan nähdä hyvä peli ensi tiistaina kun molempien on pakko yrittää tosissaan. nuotteja säästämättä |
HaloOfFlies 24.04.2008 18:03:22 | |
---|
Tuo Riisen moka oli kyllä kerrassaan legenda-ainesta. Voi vaan kuvitella että millaisen etulyöntiaseman Chelsea nyt sai kotiotteluunsa. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Anonymous-jazz 25.04.2008 02:59:55 | |
---|
hähhäh, Christiina mokasi pilkun. saatetaan nähdä hyvä peli ensi tiistaina kun molempien on pakko yrittää tosissaan. Se oli kyllä hyvä että mokasi. Vedin pitkävedosta sen ansiosta yli huntin kun rivi meni pitkästä aikaa oikein. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
trashjones 26.04.2008 10:45:56 | |
---|
Tänään sitten Chelsea - Manu ja Birmingham - Liverpool. Iskin pitkäänvetoon molemmat kakkoseksi. |
Stradlin 26.04.2008 11:27:26 | |
---|
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
DaKiller 26.04.2008 11:29:40 | |
---|
Tänään sitten Chelsea - Manu ja Birmingham - Liverpool. Iskin pitkäänvetoon molemmat kakkoseksi. Osuu kohdalleen. |
DJKaaos 26.04.2008 11:45:05 | |
---|
Tänään sitten Chelsea - Manu ja Birmingham - Liverpool. Iskin pitkäänvetoon molemmat kakkoseksi. Chelskiltä puuttuu kuulemma kokoonpanosta Lampard, jonka äippä kuoli torstaina. Kova vääntö varmaan tulee tosta kärkiottelusta. Manukaan pahemmin vakuuttanut viime aikoina... Minä olen minä. |
Black Star 26.04.2008 15:54:44 (muokattu 26.04.2008 15:57:07) | |
---|
Come on you, Whites!!!!! Lontoon pojat kaatuu Nolanin 90 min maalilla 1-2. Heh, Chelsean kotitaika taitaa pitää vielä tämän matsin ainakin (katkeaa kauden vikassa muuten...) 1-0 puoliajalla, Vidic loukkaantui, Scholsey puuttuu. Ehkä C-RON tasottaa vielä, mutta aika paljon vahvemmalta näyttää sinisten joukkue. Aika komee maali mielestäni tuo Ballackin pusku, hienon kuvion päätteeksi. "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |