Aihe: Killswitch
1
Mr. Music
23.04.2008 14:27:18

Mä en edes tiedä muuta kun että se on joku särövipu. hei kertokaa mist niitä saa tai mikä se on
Ahokkis
23.04.2008 16:21:11
Taitaapi olla kitarapuolen juttuja, särövipu ei tosiaan. Käytä hakua!
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
Mr. Music
23.04.2008 16:57:10

Mut löydän ainoastaan jonkun killswitch engange bändin en muuta ja tiedoks vaa että mä soitan syntikkaa ja kitaraa
Ahokkis
23.04.2008 20:41:14 (muokattu 23.04.2008 20:44:30)
Musical instrument

An electronic musical instrument, such as a guitar or bass guitar, may have a kill switch. It is used infrequently but most commonly in heavy metal music. Contrary to popular belief, a kill switch doesn't break the circuit but works by switching between the hot signal from a pick-up and the ground signal. A typical way of achieving this is (on a guitar with a volume control for each pick-up) by turning down the volume on one of the pick-ups then alternating the pick-up selector switch between that pick-up and one with the volume turned all the way up. They are sometimes used when a singer doubles as a guitar player and isn't playing or sometimes used as an effect during a song. Tom Morello of Rage Against the Machine and Audioslave, and Buckethead (such as in "Jordan") are well known for their use of the kill switch. Jack White uses a kill switch during some of his performances and in songs like Icky Thump. Some amateur guitarists fashion their own kill switches. These are usually very crude but still just as effective as one made by a professional.

E.Kuten ajattelinkin. http://www.youtube.com/watch?v=S-woe3SCAaA&feature=related tuossa pätkässä kuuluu miltä sen käyttö kuulostaa.
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
huru_ukko
06.05.2008 21:16:16
...mutta niinkun Wikikin sanoo ekana, eiköhän tämä ihan tarkoita normaalisti tuota Hätäseis tattia(emergency stop) mitä löytyy kaikennäkösistä vähän isommista laitteista.
Simo78
07.05.2008 08:23:56
Taitaapi olla kitarapuolen juttuja, särövipu ei tosiaan. Käytä hakua!

Jee jee en kerro vaikka tiedän, käytä urpo hakua jne. Kuinka paljon olisi maksanut kertoa ilman nillitystä! Ei se ole tyhmä joka kysyy, vaan se joka ei vastaa...
aimotuska
07.05.2008 09:08:05
...mutta niinkun Wikikin sanoo ekana, eiköhän tämä ihan tarkoita normaalisti tuota Hätäseis tattia(emergency stop) mitä löytyy kaikennäkösistä vähän isommista laitteista.

...nniin.. kompressoreitakin löytyy lähinnä jääkaapeista ja paineilmatyökaluista. Mikä tän kommentin pointti oli?
Paenu sinä helevettihin siitä!
Ahokkis
07.05.2008 13:18:27
Jee jee en kerro vaikka tiedän, käytä urpo hakua jne. Kuinka paljon olisi maksanut kertoa ilman nillitystä! Ei se ole tyhmä joka kysyy, vaan se joka ei vastaa...

Tosissaan ei tarvitse ottaa tuota kommenttiani, aiheesta on tosiaan useita eri aiheita sen takia laitoin tuon hakukommentin, lähinnä vitsillä kuitenkin laitoin.
Kirjoitinpa tuohon kuitenkin tuon killswitchin periaatteen joten onko valittamista?
Simo78
07.05.2008 13:40:53
Tosissaan ei tarvitse ottaa tuota kommenttiani, aiheesta on tosiaan useita eri aiheita sen takia laitoin tuon hakukommentin, lähinnä vitsillä kuitenkin laitoin.
Kirjoitinpa tuohon kuitenkin tuon killswitchin periaatteen joten onko valittamista?

Mä otan kaiken tosissani ja vedän kaikesta herneet nenään lopuksi elämäkseni...

Sit vähän asiaakin; olisit vaan laittanut sen tokan viestin ekana, niin olisi ollut tämä ketju siinnä ilman turhia mutinoita kenenkään osalta(minut mukaan lukien). Valittamisesta valittaminen on niin hieno laji, että pitää valittamisen sijaan sitäkin harrastaa=)
Ahokkis
11.05.2008 19:12:29
Mä otan kaiken tosissani ja vedän kaikesta herneet nenään lopuksi elämäkseni...

Sit vähän asiaakin; olisit vaan laittanut sen tokan viestin ekana, niin olisi ollut tämä ketju siinnä ilman turhia mutinoita kenenkään osalta(minut mukaan lukien). Valittamisesta valittaminen on niin hieno laji, että pitää valittamisen sijaan sitäkin harrastaa=)

Olet kyllä oikeassa, että tuo toinen viesti olisi ollut asiallisempaa laittaa ensin, mutta nyt näin ja sillä sipuli.

Valittaminen on kyllä hieno laji, itsekkin harjoitan silloin tällöin.:)
Seaweed
03.06.2008 13:22:53

Niin no itekki käytän kitarani mikkikytkintä killswitchinä, eli tallamikin volat kaakkoon, kaulamikin volat minimiin, ja näin voimme pätkiä ääntä. Whammyn ja killswitchin yhdistelmällä on uskomattoman kiva leikkiä.
they say jump you say how high you're braindead you got a fucking bullet in your head
cubemon
05.06.2008 02:31:48
Jos tää on joku visailu niin osallistun:

DJ-puolella kill switch tarkoittaa equa, joka käytännössä poistaa tietyn taajuusalueen (bass/mid/treble).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)