EP 18.04.2008 12:40:42 | |
---|
Jep! Taitaa olla paras ootella kun "tikihanurit" tosta halpenee? ..urkusaundeja itse ainakin kaipailisin, haitarin loistavien omien soundien lisäksi! :) |
vanhami 18.04.2008 23:15:42 | |
---|
Mitenkä ne on savun- ja tulenheittimet. Kuinka päin sijoitettu...? Sauhua tulee peräpäästä ja tulta sormista. |
vanhami 19.04.2008 19:38:41 | |
---|
Jep! Taitaa olla paras ootella kun "tikihanurit" tosta halpenee? ..urkusaundeja itse ainakin kaipailisin, haitarin loistavien omien soundien lisäksi! :) Eipä ne ihan hirveästi siitä halpene varmaan enää. Halvin on alle 2ke ja kallein yli neljä. Halvempaan tulee enemmän ominaisuuksi mutta on edelleen kevyt keikalle. Kalliimpi joka on se keikkakone saa lisää ominaisuuksia ja pitää hintansa. Katsopa ammatti kiippareiden hintoja. Ei me sieltä ole juuri tippunut. Uusin malli pyörii aina samoissa |
EP 19.04.2008 20:00:51 (muokattu 19.04.2008 20:01:48) | |
---|
..Katsopa ammatti kiippareiden hintoja. Ei me sieltä ole juuri tippunut.. Mun mielestä niitä ei voi kyllä "ammattilaitteisiin" kuitenkaan vertailla! ..mitä on ko. soittimen (harmonikan) todellisiin ammattilaisiin uskominen :D |
Timi 19.04.2008 21:17:37 | |
---|
Mun mielestä niitä ei voi kyllä "ammattilaitteisiin" kuitenkaan vertailla! ..mitä on ko. soittimen (harmonikan) todellisiin ammattilaisiin uskominen :D Mikä lienee "ammattilaite"Minun mielestäni toosa kuin toosa on hyvä,kun siitä tulee hyvät soundit keikalla. Kylmän viileesti! |
rintapek 19.04.2008 22:16:46 | |
---|
Mikä lienee "ammattilaite". Kallis? Haluttu? Yleisesti käytössä? Se vähä mitä noita digihaitareita olen kokeillut, niin en minä niistä valittamista löydä. Totutteluahan tuommoinen vaatii. Varmasti tulevat keikkakäytössä yleistymään. Kaikki eivät koskaan tule mokomaa huolimaan. Se on vissiin vähän niinko rummut vs sähkörummut. Keikalla käteviä. Makuasioista kiistely puolestaan on melko hedelmätöntä. One kind of music only - the good kind |
KoskPaavo 19.04.2008 23:35:58 | |
---|
Mä sanon suoraan että digihaitarit tulee pesemään perinteiset 90-10 . Sama homma kuin kitaroilla ( akustinen- sähkis). Ja kohta rummuilla. Likvidoikaa mut jos olen väärässä. Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
(erään suom. orkesterin kotisivulta) |
poppamies 20.04.2008 00:11:55 | |
---|
Mä sanon suoraan että digihaitarit tulee pesemään perinteiset 90-10 . Sama homma kuin kitaroilla ( akustinen- sähkis). Ja kohta rummuilla. Likvidoikaa mut jos olen väärässä. Eikun saunan taakse. Ei tule koskaan pesemään. Päinvastoin. Muuten, akustinen ja sähkis on kaks aivan eri soitinta. Miksi oikeat soittajat muuten raahaisi niitä kaksin kappalein keikalle? G strings are for strippers! |
Sertzo S 20.04.2008 07:23:37 | |
---|
Eikun saunan taakse. Ei tule koskaan pesemään. Päinvastoin. Muuten, akustinen ja sähkis on kaks aivan eri soitinta. Miksi oikeat soittajat muuten raahaisi niitä kaksin kappalein keikalle? Itse diggaan niin pirusti akustisesta kitarasta ja sen soundista Se miljoona kerta parempi soitin esim. nuotioilloissa kuin haitari, väheksymättä haitaria ollenkaan. |
KoskPaavo 20.04.2008 11:38:23 | |
---|
Eikun saunan taakse. Ei tule koskaan pesemään. Päinvastoin. Muuten, akustinen ja sähkis on kaks aivan eri soitinta. Miksi oikeat soittajat muuten raahaisi niitä kaksin kappalein keikalle? Digihaitari ja perinteinen on myös kaksi täysin eri soitinta, usko se. Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
(erään suom. orkesterin kotisivulta) |
Mandoman 20.04.2008 14:49:56 | |
---|
Itse diggaan niin pirusti akustisesta kitarasta ja sen soundista Se miljoona kerta parempi soitin esim. nuotioilloissa kuin haitari, väheksymättä haitaria ollenkaan. Rohkenen olla eri mieltä. Soitan (po.rämpytän, turskutan) kumpaakin ja kyllä harmonikka kitaran pesee mennen tullen. Toki on myönnettävä on joitakin sävelmiä joihin kitara sopii paremmin, mutta kun lähden tuollaisiin karkeloihin otan mukaan harmonikan. Ölövinä ollaan silleen kissannäköisenä eikä välitetä mistää turhasta. (Uruttaja, Patela) |
R.Syke 20.04.2008 15:37:45 | |
---|
Rohkenen olla eri mieltä. Soitan (po.rämpytän, turskutan) kumpaakin ja kyllä harmonikka kitaran pesee mennen tullen. Toki on myönnettävä on joitakin sävelmiä joihin kitara sopii paremmin, mutta kun lähden tuollaisiin karkeloihin otan mukaan harmonikan. Valssit - nuotiohanurillakin tulkittuna - ottaa selkeen 6-0 voiton nuotiokitaran alivireisestä rämpytyksestä laskuhumalaisen laulajan vielä lisätessä kuuntelun tuskaa. Hanuristi ei koskaan ole laskuhumalassa. Ei voi olla. |
Lennu 22.04.2008 17:08:04 | |
---|
Juhannuskokko ja haitari on kyllä hyvä yhdistelmä. Kirjaimellisesti. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Sertzo S 22.04.2008 17:14:42 | |
---|
Juhannuskokko ja haitari on kyllä hyvä yhdistelmä. Kirjaimellisesti. No joo, tuolloin kyllä, jos soittajan soittamat kappaleet edes jotenkin tunnistaa. |
Lennu 22.04.2008 17:27:35 | |
---|
No joo, tuolloin kyllä, jos soittajan soittamat kappaleet edes jotenkin tunnistaa. Tarkoitin, että se haitari sopii hyvin sinne kokkoon. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Sertzo S 22.04.2008 17:44:55 | |
---|
Tarkoitin, että se haitari sopii hyvin sinne kokkoon. Etenkin silloin, jos mitään biisiä ei tunnista. |
Sertzo S 22.04.2008 17:46:42 (muokattu 22.04.2008 17:46:59) | |
---|
Tarkoitin, että se haitari sopii hyvin sinne kokkoon. Kyllä sinne mahtuu liekkeihin jokunen epävireinen nuotiokitarakin. |
Lennu 22.04.2008 17:54:09 | |
---|
Kyllä sinne mahtuu liekkeihin jokunen epävireinen nuotiokitarakin. Kyllä, ja flyygeli. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
rintapek 22.04.2008 18:13:53 | |
---|
Vastaanotan ilomielin kaikki kokkohaitarit, - kitarat ja -flyygelit. Lupaan vaihdossa saman painon rutikuivaa koivuhalkoa. Myös muut kokkosoittimet jossainmäärin kiinnostavat. One kind of music only - the good kind |
Vastaanotan ilomielin kaikki kokkohaitarit, - kitarat ja -flyygelit. Lupaan vaihdossa saman painon rutikuivaa koivuhalkoa. Myös muut kokkosoittimet jossainmäärin kiinnostavat. Voin lähettää yhden kaksrivisen, jos maksat postimaksut. Klapia ei tartte, kun on kaukolämpö. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |