Aihe: Joku huumormies liikkuu musafasulla
1 2
fred
22.04.2008 13:37:39
Niin ja ihan hyvä vaan, 10-setti on nimittäin paljon parempi kuin spagetti-9

nimenomaan!
Tunnettu tosiasia on myös se että kielten paksuus korreloi suoraan kitaristin paremmuuteen;)
Mitä paksummat kielet sitä kovempi jätkä!
Kysykää vaikka Dick Dalelta.
Lennu
22.04.2008 13:52:43

12 millisillä tulee hyvä blue soundi. Mut vaan, jos välilihat on leikattu, niin ku hendriksillä.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
Twinkle
22.04.2008 16:16:24
jokainen valitus on ketjunsa arvoinen. Joku siis on ostanut väärän setin kieliä ja avasi siitä ketjun, ei minusta nyt maininnan arvoinen juttu lain.
merirosvokissa
22.04.2008 16:18:13
jokainen valitus on ketjunsa arvoinen. Joku siis on ostanut väärän setin kieliä ja avasi siitä ketjun, ei minusta nyt maininnan arvoinen juttu lain.

Elähän nyt, meikästä tämä on mukavaa vaihtelua näihin "mikä kitara kantsis ostaa, hintahaarukka 200-250 evroa, soitan HEVIÄ", ei silleen että hevissä mitään vikaa olisi, tietenkään. ;)
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal - Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF
spidertrap
22.04.2008 16:29:34
Mut älähän tiedä jos vaikka tykästyisit 10-sarjaan.

Ihan mallikkaastihan toi soitto kyllä sujuu noillakin.Ainoa että straton talla ei tunnu oikein tykkäävän,pitäis kai ostella lisää jousia tonne taakse jos vakkariin alkaisi noilla soittamaan.
duc
22.04.2008 16:31:44
Ihan mallikkaastihan toi soitto kyllä sujuu noillakin.Ainoa että straton talla ei tunnu oikein tykkäävän,pitäis kai ostella lisää jousia tonne taakse jos vakkariin alkaisi noilla soittamaan.

Kiristät vaan niitä entisiä jousia vähäsen, ei se ysisarjan ja kymppisarjan ero niin iso ole että uusia tarvisi hankkia.
InYourFace90
22.04.2008 16:34:06
Strange topic...
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
masterhat
22.04.2008 22:00:14
No kyllä se tapahtuman puolelle menee.Mukava ylläri kesken kieltenvaihdon.Ja tietysti se viimeinen satsi jota nipusta käytän.

Voi vittu, tää on jo "Karpolla on asiaa"-meininkiä tai "Matti Näsä tiedottaa..."

Itse ostin kerran röökiaskin, mutta huomasin että yksi röökeistä oli valmiiksi poikki. Tämän seurauksena paskoin verta seuraavat viisi päivää, ja koen edelleen ikäviä takautumia tuosta hetkestä, jolloin "ikäänkuin" sain jotain muuta mitä olin alunperin ostanut...
Snails against humanity
Krice
22.04.2008 22:47:56

Minulle kävi vähän sama juttu kun joku oli sekoittanut kanahampurilaishyllyyn sellaisia tavallisia pihvihampurilaisia, eikä sitä millään älynnyt siellä kaupassa.

Kyllähän ainakin minulla 9- ja 10-setin välillä on iso ero. 9 on täsmälleen sopiva minulle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)