Sertzo S 21.04.2008 22:59:07 | |
---|
Ei kaikki oo arvannut että voisi Antin kaltaisen menestyksen saada. Voi varmaan tinkiä ensi vaalien vaalibudjetista. Yhden jakson olen katsonut ja lähinnä pändin vuoksi. Kyllä niin vaan perkeleesti saa liikaa palstatilaa tuokin ohjelma iltapäivälehdissä, kun selasin lukematta. Minä en osta lehteä, mutta eukko kylläkin. |
Tankero 22.04.2008 09:49:58 | |
---|
Kun ne tekee diilin osallistumisesta, niin ne sitoutuu treenaamaan. Saat sä katsoa sitä mun puolesta tosi-TV:nä, mutta musta se on TV:n hauskimpia pelleohjelmia varsinkin hyvän musan takia. Kiitos jos saan, saat sinäkin. No pelle tai ei hyvin tehtyä viihdettä. Varmasti, vissiin. |
magnetman 004 22.04.2008 10:58:46 | |
---|
Missä musakilpailussa paras soittaja voittaa? Missä laulukilpailussa paras laulaja voittaa? Missä biisikilpailussa paras biisi voittaa? Ei todennäköisesti missään, missä yleisö äänestää. Miksi tanssikilpailussa pitäisi parhaan tanssijan voittaa? Kankikaikkonen voittoon! :) "Muusikon lyöminen pitää aina jättää rankaisematta" (Lakipykälä 1200-luvulta) |
Missä musakilpailussa paras soittaja voittaa? Missä laulukilpailussa paras laulaja voittaa? Missä biisikilpailussa paras biisi voittaa? Ei todennäköisesti missään, missä yleisö äänestää. Miksi tanssikilpailussa pitäisi parhaan tanssijan voittaa? Kankikaikkonen voittoon! :) Sillähän on hyvät mahdollisuudet: Jos loppukilpailussa tuomarit ja yleisö on eri mieltä, niin yleisön mielipide ratkaisee! |
Tankero 22.04.2008 11:28:03 | |
---|
Missä musakilpailussa paras soittaja voittaa? Missä laulukilpailussa paras laulaja voittaa? Missä biisikilpailussa paras biisi voittaa? Ei todennäköisesti missään, missä yleisö äänestää. Miksi tanssikilpailussa pitäisi parhaan tanssijan voittaa? Kankikaikkonen voittoon! :) Miksi ihmeessä, kun se itse ja partnerinsa anelevat, että pääsisivät pois. Eikö olis oikein toteuttaa heidän toiveensa. Varmasti, vissiin. |
baron 22.04.2008 11:41:51 | |
---|
Miksi ihmeessä, kun se itse ja partnerinsa anelevat, että pääsisivät pois. Eikö olis oikein toteuttaa heidän toiveensa. Mitäs menivät! Ihan oikein niille. |
Jäärä 22.04.2008 12:39:22 | |
---|
Jos äänestäisin, äänestäisin ilman muuta Kaikkosen voiton puolesta. Tässä on mukana hieman samanlaista komiikkaa kuin "Suurin suomalainen"-kilpailussa, missä Väinö Myllyrinnettä yritettiin keplotella voittoon. Tanssiminen on vakavaa hommaa! Olisikin hienoa, jos saataisiin tanssinharrastajat lähes raivon partaalle (oikeastaan he taitavat olla jo). Vielä hienompaa olisi jos Kanki-Kaikkonen lähtisi voittonsa jälkeen edustamaan Suomea johonkin kansainväliseen "Tanssi tähtien kanssa" mittelöön, jossa eri maiden voittajat kisailisivat keskenään. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
KoskPaavo 22.04.2008 12:44:44 | |
---|
Samalla logiikalla mä voisin kiiltävällä Ketronillani voittaa " Vuoden viihdyttäjä" - tittelin. Saattaisinpa jopa Euroviisuihin.. Tyhmien parissa ajan viettäminen tyhmentää. |
baron 22.04.2008 12:47:24 | |
---|
Samalla logiikalla mä voisin kiiltävällä Ketronillani voittaa " Vuoden viihdyttäjä" - tittelin. Saattaisinpa jopa Euroviisuihin.. Onks siellä yleisöäänestys? Mun ääni sulle on varma! |
Lennu 22.04.2008 13:43:15 | |
---|
Vielä hienompaa olisi jos Kanki-Kaikkonen lähtisi voittonsa jälkeen edustamaan Suomea johonkin kansainväliseen "Tanssi tähtien kanssa" mittelöön, jossa eri maiden voittajat kisailisivat keskenään. Kieltämättä kutkuttava ajatus. Pitänee alkaa masinoimaan isompia tekstarikampanjoita. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
uruttaja 22.04.2008 13:47:01 | |
---|
Jos äänestäisin, äänestäisin ilman muuta Kaikkosen voiton puolesta. Tässä on mukana hieman samanlaista komiikkaa kuin "Suurin suomalainen"-kilpailussa, missä Väinö Myllyrinnettä yritettiin keplotella voittoon. . Väinö Myllyrinne oli taatusti Suomen suurin ja pisin ihminen. Turhalan naapurista. Kaikkonen taipuu vain niskasta. Toivottavasti se tipahtaa seuraavalla rundilla. |
baron 22.04.2008 16:10:37 | |
---|
Väinö Myllyrinne oli taatusti Suomen suurin ja pisin ihminen. Turhalan naapurista. Kaikkonen taipuu vain niskasta. Toivottavasti se tipahtaa seuraavalla rundilla. Jos masinoidaan sen pudottamista ennen edes tanssiesityksen näkemistä niin sehän herätttää vastareaktion! |
KoskPaavo 22.04.2008 16:13:46 | |
---|
Väinö Myllyrinne oli taatusti Suomen suurin ja pisin ihminen. Turhalan naapurista. Kaikkonen taipuu vain niskasta. Toivottavasti se tipahtaa seuraavalla rundilla. Joo, mä sain 1960 synttärilahjaksi "Pikku Jättiläinen"- teoksen, siinä mainitaan Väinö Myllyrinteen pituudeksi 248 cm. Oli myös maininta että ( silloin) " asuu Järvenpäässä ja harjoittaa kanalanpitoa". Tyhmien parissa ajan viettäminen tyhmentää. |
uruttaja 22.04.2008 17:56:29 (muokattu 22.04.2008 17:56:57) | |
---|
Joo, mä sain 1960 synttärilahjaksi "Pikku Jättiläinen"- teoksen, siinä mainitaan Väinö Myllyrinteen pituudeksi 248 cm. Oli myös maininta että ( silloin) " asuu Järvenpäässä ja harjoittaa kanalanpitoa". Sorry, mä sotkin. Kainuusta on se Pitkä-Taneli,kuten myös Väinön äiti,mutta itse Väinö oli stadilainen. |
KoskPaavo 22.04.2008 19:40:45 | |
---|
Sorry, mä sotkin. Kainuusta on se Pitkä-Taneli,kuten myös Väinön äiti,mutta itse Väinö oli stadilainen. Kappas vaan, liittyiskö se kuppilan nimi " Pitkä- Taneli" tuohon. Kajjjaanissa oli tuommoinen, muistaakseni kuukauden tuossakin soitin, Kauppakadun päässä lähellä Meijerin Baaria. Tyhmien parissa ajan viettäminen tyhmentää. |
Sertzo S 22.04.2008 20:40:03 (muokattu 22.04.2008 20:40:26) | |
---|
Kappas vaan, liittyiskö se kuppilan nimi " Pitkä- Taneli" tuohon. Kajjjaanissa oli tuommoinen, muistaakseni kuukauden tuossakin soitin, Kauppakadun päässä lähellä Meijerin Baaria. Tanelissa on otettu joskus mikstuuraa vapaapäivinä, kun Kajanissa oltiin kuppilakeikalla. |
uruttaja 22.04.2008 20:49:52 | |
---|
Kappas vaan, liittyiskö se kuppilan nimi " Pitkä- Taneli" tuohon. Kajjjaanissa oli tuommoinen, muistaakseni kuukauden tuossakin soitin, Kauppakadun päässä lähellä Meijerin Baaria. On siellä semmonen pubi edelleenkin. |
Sertzo S 23.04.2008 08:06:03 | |
---|
On siellä semmonen pubi edelleenkin. Kunnon kainuulainen karvalakkikapakka. |
Arthur 23.04.2008 09:02:53 | |
---|
Jos äänestäisin, äänestäisin ilman muuta Kaikkosen voiton puolesta. Tässä on mukana hieman samanlaista komiikkaa kuin "Suurin suomalainen"-kilpailussa, missä Väinö Myllyrinnettä yritettiin keplotella voittoon. Tanssiminen on vakavaa hommaa! Olisikin hienoa, jos saataisiin tanssinharrastajat lähes raivon partaalle (oikeastaan he taitavat olla jo). Vielä hienompaa olisi jos Kanki-Kaikkonen lähtisi voittonsa jälkeen edustamaan Suomea johonkin kansainväliseen "Tanssi tähtien kanssa" mittelöön, jossa eri maiden voittajat kisailisivat keskenään. 'Suurin Suomalainen' kisahan oli ulkomainen (huumori)formaatti, jota yritettiin saada toimimaan täällä.Oikeampia ehdokkaita olisi ollut esim. Röllipeikko, Pekka Puupää tai mikätahansa mielikuvitushahmo.Mutta eihän se toiminut.Heti ruvettiin tarjoamaan Manneheimiä ja Risto Rytiä jne.Komiikkkaa oli nimenomaan tarkoitus hakea. Samanlaisella tosikkomaisuudella suhtaudutaan nyt tähän viihdepläjäykseen.Poliittisia ansioitaan en juuri tunne, mutta Kaikkosen tanssi on oikein viihdyttävää... |
Tankero 23.04.2008 09:40:37 | |
---|
'Suurin Suomalainen' kisahan oli ulkomainen (huumori)formaatti, jota yritettiin saada toimimaan täällä.Oikeampia ehdokkaita olisi ollut esim. Röllipeikko, Pekka Puupää tai mikätahansa mielikuvitushahmo.Mutta eihän se toiminut.Heti ruvettiin tarjoamaan Manneheimiä ja Risto Rytiä jne.Komiikkkaa oli nimenomaan tarkoitus hakea. Samanlaisella tosikkomaisuudella suhtaudutaan nyt tähän viihdepläjäykseen.Poliittisia ansioitaan en juuri tunne, mutta Kaikkosen tanssi on oikein viihdyttävää... Tuossapa noita kaikkosia just pyöri taas muutama pari. Ei ollut häävin näköistä. Varmasti, vissiin. |